Материалдар / Ұстаздың жаңа ұстанымы - өзгеріс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұстаздың жаңа ұстанымы - өзгеріс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл слайдтта көшбасшылық тақырыбында көрнекілік немесе коуч сабақтарға пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2018
395
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Әлемнің өзгеруін қаласаң,сол өзгерудің алғашқысы өзің бол. Болашағыңның өзгеруін қаласаң,сол ө

1 слайд
Әлемнің өзгеруін қаласаң,сол өзгерудің алғашқысы өзің бол. Болашағыңның өзгеруін қаласаң,сол өзгерісті тап қазір жаса. М.Ганди Үш тү рлі өзгерісОқу мәнмәтіндегі өзгерістер Қол дан аты н әді сті өзг ерт у Маз мұн ына өзге рісте р енгіз у Ұстаздың жаңа ұстанымы - өзгеріс Оқу мен оқытудағы жаңалық - өзгеріс Дәстүрлі оқыту Сындарлы оқыту Сындарлы оқытудың мақсаты оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытады,алған білімдерін сыныптан тыс жерде кез-келген жағдайда тиімдіпайдалануын қамтамасыз етедіДайын “дәстүрлі” оқыту негізінде алынған білім оқушылардың жинақтаған өзге білімдерімен тиімді сіңісе алмайды және ол алынған білімді өмірде тиімді пайдалана алмайды. Сабақ үдерісіне оқушылардың толық қамтылмауы, әр сабақта тек белсенді оқушы ғана бағаланады, оқушы жауабы жаттанды, тек кітап көлемінде ғана болады Сыныпта мұғалім белсенді, оқушы дайын білімді алады, оқушыларда танымдық белсенділік бірдей байқалмайды, өз ойын еркін жеткізу, дәлелдеу қабілеттері дамымаған, өзара ұйымшылдық қалыптаспаған . Күтілетін нәтиже Оқушылардың қалай оқу керектігіне мән беріп, нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел, уәждерін нанымды жеткізе білетін, сыни пікір көзқарастары жүйелі дамыған тұлға қалыптаса - ды, өз бетінше білімді жалғастыра алады, сыни сұрақ қоя алады, сыни пікір айта алады, жүйелі кері байланыс жүредіСабақ құрлымы І БЕТПЕ-БЕТ КЕЗЕҢІ Орта мерзімді жоспар мен қысқа мерзімді жоспарға жеті модульді ықпалдастыра отырып, сабақты жоспарлауда жаңа әдіс – тәсілдерді қолданып, жоспарларымды өзгерттім .Аймаханова Аклима 8-топ

Тәжірибенің өзгеруі, білімдердің жинақталуыО қуш ы дағы өзгеріс Ө зім дегі өзгеріс Диалогтық оқыту сабақ басталғанна

2 слайд
Тәжірибенің өзгеруі, білімдердің жинақталуыО қуш ы дағы өзгеріс Ө зім дегі өзгеріс Диалогтық оқыту сабақ басталғаннан аяқталғанға дейін болады. Бұл әдісті өз сабағымда тиімді пайдалана алдым. - Жауапкершілікті сезіне бастады; - Көшбасшылыққа ұмтылу байқалды; - Сөйлеу шеберлігі,тілдік қоры арта түсті; - Ойлау еркіндігі болды; - Өз ойын қысылмай білдіруге ұмтылды; - Проблемаларды шешуге ынталанды; - Белсенді сынып қалыптасты; Сыни тұрғыда ойлау маңызды мәселелерді талқылауды, тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды. Сыни ойлау оқушының қабілетімен бірге сөздік қорын да дамыта алады.Мәселенің шешу жолдарын іздейді, маңызды лы ғын және міндет терді шешу, релеванттық ақпаратты жинақтау мен сұрыптау, нақты жорамал, құндылықтарды мойындау; шешім қабылдау, дәлелдемелер ге сүйеніп нәтижелердітүсіндіруге бағыт - талады. Мұғалім жеті модульді тиімді пайдаланып, нәтижеге қол жеткізе алса, мұғалім көшбасшылығы. Ал топта айрықша белсенділік танытқан оқушы көшбасшы, басқа оқушыға көмектесуге тырысады, топты алға сүйрейді. Барлық бала дарынды, барлық бала талантты .Егер біз нағыз дарынды таба алмасақ жұмысымыздың нәтижесін көру екіталай Жас ерекшелік - теріне сай оқыту да зейінін, ойла - уын,сөйлеуін дамытатын тапсырмалар беру арқылы жүзеге асырдым.Бағалаудың мақсаты оқытудың қиындықтарын анықтау,жетістікке жеткендігін көрсететін кері байланыс.Баға- бала өміріндегі ең маңызды оқиға. Баға арқылы бала өзі туралы ойын реттеп отырды. • АКТ-ның тиімділігі аз уақытта көп білім алып, уақытты үнемдеу. Оқушының ой- өрісін, дүниеетанымын кеңйтуге ықпалы зор

Болашаққа деген нық сеніммен Көзқарас -Сындарлы оқыту теориясының идеяларын одан әрі дамыта отырып, дәстүрлі сабақты жаңа

3 слайд
Болашаққа деген нық сеніммен Көзқарас -Сындарлы оқыту теориясының идеяларын одан әрі дамыта отырып, дәстүрлі сабақты жаңаша оқытумен тәжірибемді өзгертемін. -жеті модуль идеяларын кеңінен пайдаланамын. Сенім - Сындарлы оқыту теориясы идеялары мазмұнымен оқыған оқушылар болашақта сыни ойлай алатын ішкі уәжі қалыптасқан шығармашыл, өз ойын ашық айтатын, болашаққа нық сеніммен қадам басатын тұлға болып қалыптасатынына сенемін. Ізденіс . Іс- әрекет - 7 модульді ықпалдастыра отырып,күнделікті сабақ өткізу, білім сапасын көтеру. • Осы модульдер бойынша шыққан нәтижені жылда салыстыра отырып ,мәлімет жинау. Бағдарлама аясында өткізілетін семинар, конференцияларға қатысу • Бағдарлама бойынша, сәтті шыққан сабақтарымды БАҚ-да және ғаламтор желілерінде үнемі жариялап отыру; • Әріптестермен бірге мамандармен үнемі бірлесіп жұмыс жүргізу; • Формативті бағалаудың 12 стратегияларын қолданысқа енгізу;