Материалдар / Ықшам сабақ "Жыл басына таласқан жануарлар" Мектепалды даярлық сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ықшам сабақ "Жыл басына таласқан жануарлар" Мектепалды даярлық сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материалда жыл басына таласқан жануарлар тақырыбындағы ықшам берілген кіші саласы көркем әдебиет оытудың әр түрлі әдіс - тәсілдері қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2019
1064
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ықшам сабақ – педагогикалық тәжірибе үлгісінің құрылымы

1 слайд
Ықшам сабақ – педагогикалық тәжірибе үлгісінің құрылымы

Бес білім беру саласы бойынша тәрбие мен оқытуды жүзеге асыруға қойылатын талаптар бес білім беру саласы бойынша ұйым

2 слайд
Бес білім беру саласы бойынша тәрбие мен оқытуды жүзеге асыруға қойылатын талаптар бес білім беру саласы бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері мазмұнын, көлемі, күрделілік деңгейі МЖМБС мен үлгілік оқу бағдарламасына сәйкестігі; балалардың жас ерекшелігіне сәйкестігі; проблемалық жағдаяттар туғызуы; сыни тұрғыдан пайымдауға арналған тапсырмалардың берілуі; іріктелген материалдар балалардың тәжірибесіне негізделуі; сабақтастық, жүйелілік және бірізділік қағидаттарын сақтай отырып, спиральдік негізінде дамыту; жалпы адамгершілік және ұлттық-мәдени құндылықтар негізінде тәрбиелеу, әлеуметтендіру әлеуетінің, қазақстандық компоненттің көрініс табуы; балаға ұсынылатын ақпараттарда, материалдарда жергілікті, өңірлік аспектілердің бейнеленуі; адамдардың күнделікті өміріне, денсаулық сақтауына қатысты әртүрлі мәселелер көрінетін жағдаятты мысалдардың берілуі және талдануы; балалардың тәжірибелік танымдық қызметін ұйымдастырудың түрлі нұсқаларының қамтылуы.

Ықшам сабақ ұйымдастыру барысында тәрбиеші – 15 ( 20 ) минут оқыту • Өзінің таңдап алған ҰОҚ қатысты тиісті тапсырмалар

3 слайд
Ықшам сабақ ұйымдастыру барысында тәрбиеші – 15 ( 20 ) минут оқыту • Өзінің таңдап алған ҰОҚ қатысты тиісті тапсырмаларды жоспарлайды. • Тапсырмалар пәндік бағдарламаларды оқыту мақсаттары аясында ҰОҚ мақсаты мен оқу мақсатына қол жеткізу керек. • Тапсырмалар оқу жоспарынан алынуы мүмкін немесе ҰОҚ/оқудың мақсаттарын қанағаттандыру үшін алдын ала белгіленеді. • Балалармен өзара әрекеттесе отырып және олардың қажеттіліктерін қанағаттандыра отырып оқыту жаттығуларын жетілдіреді, ҰОҚ бақылау тәсілдерін қолданады. • Оқытуды жүзеге асыру үшін қажетті ресурстарды дайындайды

Ықшам сабақты ж оспарлау процесіне балаларды қалай тартуға болады? 1-қадам Тақырыпты оқу/ойын қызметі барысын жеңілдету мүмк

4 слайд
Ықшам сабақты ж оспарлау процесіне балаларды қалай тартуға болады? 1-қадам Тақырыпты оқу/ойын қызметі барысын жеңілдету мүмкіндігін беретіндей етіп, баланың қызығушылығына негіздеп таңдаңыз. 2-қадам Балалардың идеяларын белсендіретін сұрақтарды қойыңыз. 3-қадам Баланы дамытуға және оны белсендіруге ықпал әтетін ойын/тапсырмаларды таңдаңыз және жоспарлаңыз. 4-қадам Жоспар тәрбиешіге және балаға тиесілі жұмыс құжаты. Сонымен қатар бұл баланың оқуы мен дамуы туралы ата-аналарға берілетін ақпарат қызметінде атқаратын құжат түрінде қолданылуы мүмкін. Материалдар LEARNING THROUGH PLAY at Key Stage 1 P2 8 . бейімделіп алынды.

Балалардың танымдық қызметтері ашылады: • Ойын формалары арқылы; • Жеке, жұптық, топтық жұмыстар; • Балалардың өзбетінше әрекетт

5 слайд
Балалардың танымдық қызметтері ашылады: • Ойын формалары арқылы; • Жеке, жұптық, топтық жұмыстар; • Балалардың өзбетінше әрекеттерін ұйымдастыру; • Нақты жағдайды жасау және оны талдау; • Белсенді диалогқа түсуге бағытталған сұрақтар қою; • Проблемалық оқыту.

Бақылау мен ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлаудың тиімді тәжірибесі. • Бақылау мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың нег

6 слайд
Бақылау мен ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлаудың тиімді тәжірибесі. • Бақылау мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізі болып табылады. Бақылау нәтижесінде біз жоспарлауға қажетті ақпараттарды жинай аламыз. Бақылау - балалар прогресін және оларға жақсы көмек көрсету туралы ақпараттандырылған, кәсіби пікірлер туралы материалдарды жинау тәсілі. Сондай-ақ, бақылау – бала дамуы мен оған қолдау көрсету туралы кәсіби тұжырым жасауға негіз болатын материал жинау тәсілінің бірі. Бақылау ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлауға, қажетті тиімді тәсілдерді таңдауға мүмкіндік береді. Бақылау мыналарға негізделуі тиіс: • Оқу мақсаттары • Күтілетін нәтиже • Индикаторлар • Ойлау дағдылары мен тұлғалық қабілеттері Сурет google ашық сілтемесінен алынды

Ы қшамсабақ бойынша кері байланыс оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты жасалады:  ҰОҚ оқыту әдіс-тәсілдері;  саралау; 

7 слайд
Ы қшамсабақ бойынша кері байланыс оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты жасалады:  ҰОҚ оқыту әдіс-тәсілдері;  саралау;  ресурстармен жабдықталғандық;  ұйымдастыру;  бақылау;  педагогтің модельдеуі;  уақыттың сақталуы;  рөлдердің ауысуы;  интеграция.

Қостанай облысы ,Амангелді ауданы Ә.Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта мектептің мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі:

8 слайд
Қостанай облысы ,Амангелді ауданы Ә.Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта мектептің мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі: Магзумова Гүлден Сабитқызы Білім саласы: «Комуникация» ҰОҚ: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Жыл басына таласқан жануарлар» Бөлімі: 1. тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну Бөлімше: 1.1 Көркем шығарманың мазмұнын түсіну 1.3 Тыңдағанын мазмұндау. 0.1.1.1. Шағын ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру. 0.2.2.1 . Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды неліктен ұнамайды) 0.2.3.1 . Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру. Оқу мақсаты: Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айта алады. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіре алады. ҰОҚ мақсаты: S M A R T

Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері «Сиқырлы таяқша» Қызығушылық (әр бала ертегі кейіпкеріне айналады) Бала ү

9 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері «Сиқырлы таяқша» Қызығушылық (әр бала ертегі кейіпкеріне айналады) Бала үні (балалар бір – біріне тілектер айтады) Миға шабуыл әдісі «Ойлан, тап?» ойыны сыни ойлау (жұмбақ жасыру) Жылдамдық (жұмбақтың жауабын жылдам табады ) “ Жағымды көңіл – күй сыйла” әдісі Бала үні («Мен ертегіні жақсы көремін, өйткені» деп ертегінің жағымды қасиеттерін айта алады)Топқа бөлу “ Сиқырлы қоржын” әдісі қызғушылық (қоржын ішінде шарларды алу арқылы бөлінеді.)

Диалог және қолдау: «Ашық микрафон» әдісіНәтиже: “Ұйымдасқан ұтады” әдісі (суреттер арқылы әр кейіпкердің қылығына пікірлерін

10 слайд
Диалог және қолдау: «Ашық микрафон» әдісіНәтиже: “Ұйымдасқан ұтады” әдісі (суреттер арқылы әр кейіпкердің қылығына пікірлерін айтады) 4к моделі, бала үні, ашық сұрақтар, жұппен жұмысТоппен жұмыс: Дидактикалық ойын «Не қайда өмір сүреді ? » 1 топ-суреттен көргендерін атау. (Жеңіл) 2 топ-Жануарлардың қайда өмір сүретіндерін анықтайды,оларды қайда көргендерін әңгімелейді. (Күрделі) 3 топ-сызба арқылы байланыстырады. (4к моделі, бала үні) (Орташа)САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРі

Бақылау формасы“ Жағымды көңіл – күй сыйла” әдісі бала ертегінің жағымдыжақтарын баяндағанда Бала үні Миға шабуыл «Ойла

11 слайд
Бақылау формасы“ Жағымды көңіл – күй сыйла” әдісі бала ертегінің жағымдыжақтарын баяндағанда Бала үні Миға шабуыл «Ойлан, тап?» әдісі (жұмбақтың жауабын жылдам табады) бала үні Топпен жұмыс: Дидактикалық ойын «Не қайда өмір сүреді ? » топпен жұмыс барысында тапсырма орындау кезінде Бала үні Нәтиже: “Ұйымдасқан ұтады” әдісі (суреттер арқылы әр кейіпкердің қылығына пікірлерін айтады) жұппен жұмыс бала үні, Диалог және қолдау: «Ашық микрафон» әдісі Ашық сұрақтар Ештеңе түсінбеді Түсінді, бірақ түсіндіре алмайды Бәрін түсінді, басқаға түсіндіріп бере алады.№ Оқушының аты - жөні Ертегінің мазмұнын тыңдайды, сұрақтарға жауап бере алады. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіре алады. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айта алады. А Ә Б

Осы ұсыныстар мен әріптестеріммен тәжірибе алмаса отырып, алдағы уақытта оқу қызметін жоспарлау кезінде балалардың қажеттілікт

12 слайд
Осы ұсыныстар мен әріптестеріммен тәжірибе алмаса отырып, алдағы уақытта оқу қызметін жоспарлау кезінде балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, смарт мақсатқа сай тапсырмалар , тиімді әдіс-тәсілдер, саралау, бақылау жүргіземін. Болашақта 4К моделін, бала үнін ескеріп отырамын .Кері байланыс Ұтымды тұжырымдар Тапсырма бергенде саралаудың әдіс- тәсілдеріне байланысты беру, ҰОҚ –де смарт мақсатты басшылыққа ала отырып жеке тапсырмалар беру деген ұсыныстар болды. Ықш a м с a б a қ бе p ген к e зд e o қытудың ти i мді әд i с – тәс i лд e рінің қаншалықты маңызды екенін білдім. Кері байланыс орнату арқылы түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Қорытынды