Материалдар / Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
физикке керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
236
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Физика пәнінің мұғалімі: Нургалиева.А.Н.

1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі: Нургалиева.А.Н.

Сабақтың тақырыбы:

2 слайд
Сабақтың тақырыбы:

Осы сабақбарысында қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.2.13. Тығыздықтың физикалық мағынасын т

3 слайд
Осы сабақбарысында қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.2.13. Тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру. 7.2.2.14. Сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын тәжірибе арқылы анықтау. 7.1.3.3. Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау. Сабақтың мақсаты: 1.Тығыздыққа анықтама беру. 2.Тығыздықтың формуласын енгізу,түрлендіру, есептер шығаруда қолдану. 3.Әр түрлі заттардың тығыздығын тәжірибе жасау арқылы анықтау.

Бағалау критерийі  Дененің тығыздығына сипаттама береді. (анықтамасы,формуласы,өлшем бірлігі)  Тығыздықтың формуласын

4 слайд
Бағалау критерийі  Дененің тығыздығына сипаттама береді. (анықтамасы,формуласы,өлшем бірлігі)  Тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолданады.  Тығыздықты тәжірибеде анықтайды.

Сабақтың басы:  Сынып оқушыларымен амандасу;  Оқушыларды түгендеу;  Сабаққа даярлықтарын тексеру;  Сабақтың мақсаты

5 слайд
Сабақтың басы:  Сынып оқушыларымен амандасу;  Оқушыларды түгендеу;  Сабаққа даярлықтарын тексеру;  Сабақтың мақсатымен таныстыру  “ Сіз қаншалықты сенесіз?” тәсілі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Сабақтың ортасы:  “ Миға шабуыл” тәсілі бойынша оқушылар қойылған проблемалық сұраққа өз ойларын айта отырып бүгінгі жаңа саб

6 слайд
Сабақтың ортасы:  “ Миға шабуыл” тәсілі бойынша оқушылар қойылған проблемалық сұраққа өз ойларын айта отырып бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.  “ Джигсо” әдісі бойынша мәтінмен танысады. Қойылған сұрақтар бойынша жауап береді.  Есептер шығару.  “ IDEAL ” әдісі бойынша зертханалық жұмыс жасайды.  «Рефлексиялық шеңбер» тәсілі бойынша қорытады.

Джигсо әдісі Оқу мақсаты Тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру. Ойлау дағдыла - рының деңгейі Білу, түсіну. Бағалау критери

7 слайд
Джигсо әдісі Оқу мақсаты Тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру. Ойлау дағдыла - рының деңгейі Білу, түсіну. Бағалау критерийі Дененің тығыздығына сипаттама береді.(анықтама, формула,өлшем бірлік) Тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолданады. Тығыздықты тәжірибеде анықтайды. Тапсырма Тапсырма  Заттың тығызыдғы  Тығызыдықтың формуласы;  Өлшем бірлігі,түрленуі;  Флипчартқа топтастырады; Бағалау критерийі Дескрипторлар Тығыздық ұғымын сипаттайды.  Мәтінмен танысады;  Сұрақтарға жауап береді,  Бір-біріне мәтінді түсіндіреді;  Флипчартқа топтастырады;

№ ρ m V a b c 1 19000 кг/м 3 5кг ? 2 1800 кг/м 3 ? 3,75дм 3 3 ? 3кг 20cм 2см 50дмЕсептер шығару

8 слайд
№ ρ m V a b c 1 19000 кг/м 3 5кг ? 2 1800 кг/м 3 ? 3,75дм 3 3 ? 3кг 20cм 2см 50дмЕсептер шығару

IDEAL әдісі Оқу мақсаты Сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын тәжірибе арқылы анықтау. Физика кабинетіндегі қауіпсіздік

9 слайд
IDEAL әдісі Оқу мақсаты Сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын тәжірибе арқылы анықтау. Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау. Ойлау дағдыла - рының деңгейі Қолдану,жинақтау,синтездеу. Бағалау критерийі Қатты денелер мен сұйықтардың тығыздығын анықтайды Тапсырма Тапсырма  Денелерді таразыға тарту арқылы массасын өлшеу.  Қатты денелердің тығыздығын анықтау.  Сұйықтардың тығыздығын анықтау. Бағалау критерийі Дескрипторлар Тығыздықты анықтайды. - денелердің массасын өлшеуге қажетті құралды анықтайды; - таразының өлшеу қателігін анықтайды; - денелердің массасын иінді таразыны қолданып өлшейді; - дененің көлемін өлшейді; - формуланы пайдаланып есептеу жүргізеді

Сабақ соңы  Рефлексия «Рефлексиялық шеңбер» тәсілі бойынша:

10 слайд
Сабақ соңы  Рефлексия «Рефлексиялық шеңбер» тәсілі бойынша: (ауызша) - Сабақ барысындағы көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? - Бүгін нені білдіңіз?Сіз үшін не жаңалық болды? - Сабаққа катысуыңызды қалай қабылдайсыз? - Сабақта қандай қиындықтар туындады? - Сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай?Неліктен?

Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқұшыларға қандай тапсырмалар бе

11 слайд
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқұшыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқұшылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отрсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сыныптағы қабілеті жоғары оқушылар деңгейгі жоғары есептер шығарады,әр топқа эксперименттік тапсырма және логикалық сұрақ беріледі. Сабақтың жаңа сабақты меңгеру бөлімінде 2 жұлдыз, 1 тілек Есептер шығару бөлімінде «Бағдаршам әдісі» бойынша Зертханалық жұмыс жасағанда «Басбармақ әдісі» бойынша қалыптастырушы бағалау арқылы кері байланыс жасалады Эксперименттік тапсырма барысында физика кабинетіндегі өмір қауіпсіздік ережелері сақталады