1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 . 1 . 3 . 1
Зерттеу жоспарын құрастыру .ҚР орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында «Биология»
және
«Жаратылыстану» пәндері бойынша педагог кадрлардың
біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы
негізінде әзірленген сабақ жоспарым .
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ
Мақтарал ауданы №17 Т.Рысқұлов
жалпы орта мектебінің
Биология пәні мұғалімі
Патенова Р.А
2 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Бал
Биэлементті қосы – лыстағы
элементтің валенттілігін анық-
тайды. Элементтің валенттілігін біледі 1
Ең кіші ортақ еселікті табады. 1
Валенттілігін анықтайды. 1
Валенттілік жәрде- мімен химиялық
қосылыстардың формуласын құрас-
тырады. Элементтің таңбаларын жазып,
валенттілігін көрсетеді 1
Валенттілік мәндерінің ең кіші
ортақ еселігін табады. 1
Элементтің индексін жазып,
қосылыстың формуласын
құрастырады. 1Жасуша не
екенін біледі,
органоид
терминіне
анықтама
береді. Өсімдік және
жануар
жасушаларын
салыстырады,
айырмашылы
ғын түсінеді . Пластидтің
түрлерін
ажыратады,
хлоропластар
дың маңызын
түсінеді.
О қу мақсаттарының жүйесі білімді функционалдық және
шығармашылық қолдану,СТО,зерттеу жұмыстарын
жүргізу,АКТ пайдалану,қарым- қатынас жасаудың түрлі
тәсілдерін қолдану,топпен және жеке дара жұмыс істей
алу,проблемаларды шешу,шешім қабылдау дағдыларды
дамытуға негіз болады. МАН 11 бет. Сабақтың мақсаттары
Барлық
оқушылар Оқушылардың
басым
көпшілігі Кейбір
оқушылар
5 . 1 . 3 . 1.
Зерттеу
жоспарын
құрастыру .О қу
мақсаты
3 слайд
Ой
қозғау
Рефлексия
«Сөйлемді
аяқта»
Сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану
оқушының өзіндік рефлексия жасау
дағдыларының дамуына,сыныптағы жалпы
жұмысқа үлес қосып,қатысқанын
сезінуге,құрдастарымен қарым –
қатынасының дамуына,танымдық
белсенділігінің артуына мүмкіндік
береді.МАН 25 бет Миға
шабуыл
« Бес саусақ»
«Полиглот»«Венн
диогра
масы» Ойлан,
жұптас,
бөліс
Белсенді
әдіс
тәсілдер
4 слайд
О
1- тапсырма
Суретпен
ж ұ мыс жұргізу Саралау тапсырмалары
2- тапсырма ой
қозғау 1.Жасуша
қабықшасында
қандай
айырмашылық
бар?2.Жасушаны
не арқылы көріп
зерттейміз? 3-тапсырма
Ойлан,жұптас,
бөліс 1.Вакуоль
2.Пластидтер,
оның түрлері
3.Фотосинтез
үдерісі
4 – тапсырма
Дәптермен жұмыс
«Венн
диограмасы»
өсімдік және
жануар жасышасыОқыту әдістерінің барлық
аспектілері сындарлы оқыту
теориясымен үйлеседі.СОТ
оқышылырдың оқуды алдынғы
білімдерімен үштастыра
отырып,жаңа білім алуын
көздейтін тұжырымдамаға
көзделген. МАН 15 бет Саралау тапсырмалары
5 слайд
Бағалау критерилері
Мадақтау. Бағдаршам
Критерилер
Жасуша не екенін
біледі,органоид терминіне
анықтама береді.Өсімдік
жануарлар жасушасын
салыстырады,айырмашы
лығын табады.Пластидтің
түрлерін ажыратып,
маңызын түсінеді. Дискрипторлар
Жасуша не екенін біледі,
органоид терминінің
анықтамасын біледі.
Өсімдік және жануарлар
жасушаларын салыстыра
алады,айырмашылығын
табалады.Пластид
түрлерін
ажыратып,олардың
маңызын біледі.Критериалды
бағалау кезінде
оқушылардың
үлгерімі алдын ала
белгіленген
критерийлердің
(Роберт Юджин
Глейзер енгізген
ұғым)нақты
жиынтығының
көмегімен
өлшенеді.МАН
38бет
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз