Сертификат алу үшін


Зерттеу жоспарын құрастыру.
Автор: Патенова Рабиға Абдихалиловна
Бағыты: Биология Бөлімі: Презентация Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2017-12-18





Материал туралы қысқаша түсінік

Пластидтің түрлерін ажыратады, хлоропластар дың маңызын түсінеді.






Сабақтың тақырыбы:5.1.3.1 Зерттеу жоспарын құрастыру.

ҚР орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында «Биология» және«Жаратылыстану» пәндері бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы негізінде әзірленген сабақ жоспарым. ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ Мақтарал ауданы №17 Т.Рысқұлов жалпы орта мектебінің Биология пәні мұғалімі Патенова Р.А Бағалау критерийі Дескриптор Бал Биэлементті қосы – лыстағы элементтің валенттілігін анық- тайды. Элементтің валенттілігін біледі 1 Ең кіші ортақ еселікті табады. 1 Валенттілігін анықтайды. 1 Валенттілік жәрде- мімен химиялық қосылыстардың формуласын құрас- тырады. Элементтің таңбаларын жазып, валенттілігін көрсетеді 1 Валенттілік мәндерінің ең кіші ортақ еселігін табады. 1 Элементтің индексін жазып, қосылыстың формуласын құрастырады. 1

Жасуша не екенін біледі, органоид терминіне анықтама береді. Өсімдік және жануар жасушаларын салыстырады, айырмашылығын түсінеді. Пластидтің түрлерін ажыратады, хлоропластар дың маңызын түсінеді. Оқу мақсаттарының жүйесі білімді функционалдық және шығармашылық қолдану,СТО,зерттеу жұмыстарын жүргізу,АКТ пайдалану,қарым- қатынас жасаудың түрлі тәсілдерін қолдану,топпен және жеке дара жұмыс істей алу,проблемаларды шешу,шешім қабылдау дағдыларды дамытуға негіз болады. МАН 11 бет. Сабақтың мақсаттары Барлықоқушылар Оқушылардың басымкөпшілігі Кейбір оқушылар 5.1.3.1. Зерттеу жоспарын құрастыру. Оқу мақсаты Ой қозғау Рефлексия «Сөйлемді аяқта» Сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына,сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып,қатысқанын сезінуге,құрдастарымен қарым –қатынасының дамуына,танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді.МАН 25 бет Миға шабуыл «Бес саусақ»«Полиглот» «Венн диограмасы» Ойлан, жұптас, бөліс Белсенді әдіс тәсілдер О 1- тапсырмаСуретпен жұмыс жұргізу Саралау тапсырмалары 2- тапсырма ой қозғау 1.Жасуша қабықшасында қандай айырмашылық бар?2.Жасушаны не арқылы көріп зерттейміз? 3-тапсырма Ойлан,жұптас, бөліс 1.Вакуоль 2.Пластидтер, оның түрлері 3.Фотосинтез үдерісі 4 – тапсырмаДәптермен жұмыс «Венн диограмасы» өсімдік және жануар жасышасы Оқыту әдістерінің барлық аспектілері сындарлы оқыту теориясымен үйлеседі.СОТ оқышылырдың оқуды алдынғы білімдерімен үштастыра отырып,жаңа білім алуын көздейтін тұжырымдамаға көзделген. МАН 15 бет Бағалау критерилері Мадақтау. Бағдаршам КритерилерЖасуша не екенін біледі,органоид терминіне анықтама береді.Өсімдік жануарлар жасушасын салыстырады,айырмашы лығын табады.Пластидтің түрлерін ажыратып, маңызын түсінеді. ДискрипторларЖасуша не екенін біледі, органоид терминінің анықтамасын біледі. Өсімдік және жануарлар жасушаларын салыстыра алады,айырмашылығын табалады.Пластид түрлерін ажыратып,олардың маңызын біледі. Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің (Роберт Юджин Глейзер енгізген ұғым)нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.МАН 38бет

Материалды сайттан тегін жүктеу


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.