Материалдар / Зерттеу жоспарын құрастыру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зерттеу жоспарын құрастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Пластидтің түрлерін ажыратады, хлоропластар дың маңызын түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1482
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: 5 . 1 . 3 . 1 Зерттеу жоспарын құрастыру .ҚР орта білім беру мазмұнын

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 . 1 . 3 . 1 Зерттеу жоспарын құрастыру .ҚР орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында «Биология» және «Жаратылыстану» пәндері бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы негізінде әзірленген сабақ жоспарым . ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ Мақтарал ауданы №17 Т.Рысқұлов жалпы орта мектебінің Биология пәні мұғалімі Патенова Р.А

Бағалау критерийі Дескриптор Бал Биэлементті қосы – лыстағы элементтің валенттілігін анық- тайды. Элементтің валенттілігі

2 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Бал Биэлементті қосы – лыстағы элементтің валенттілігін анық- тайды. Элементтің валенттілігін біледі 1 Ең кіші ортақ еселікті табады. 1 Валенттілігін анықтайды. 1 Валенттілік жәрде- мімен химиялық қосылыстардың формуласын құрас- тырады. Элементтің таңбаларын жазып, валенттілігін көрсетеді 1 Валенттілік мәндерінің ең кіші ортақ еселігін табады. 1 Элементтің индексін жазып, қосылыстың формуласын құрастырады. 1Жасуша не екенін біледі, органоид терминіне анықтама береді. Өсімдік және жануар жасушаларын салыстырады, айырмашылы ғын түсінеді . Пластидтің түрлерін ажыратады, хлоропластар дың маңызын түсінеді. О қу мақсаттарының жүйесі білімді функционалдық және шығармашылық қолдану,СТО,зерттеу жұмыстарын жүргізу,АКТ пайдалану,қарым- қатынас жасаудың түрлі тәсілдерін қолдану,топпен және жеке дара жұмыс істей алу,проблемаларды шешу,шешім қабылдау дағдыларды дамытуға негіз болады. МАН 11 бет. Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Оқушылардың басым көпшілігі Кейбір оқушылар 5 . 1 . 3 . 1. Зерттеу жоспарын құрастыру .О қу мақсаты

Ой қозғау Рефлексия «Сөйлемді аяқта» Сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының

3 слайд
Ой қозғау Рефлексия «Сөйлемді аяқта» Сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына,сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып,қатысқанын сезінуге,құрдастарымен қарым – қатынасының дамуына,танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді.МАН 25 бет Миға шабуыл « Бес саусақ» «Полиглот»«Венн диогра масы» Ойлан, жұптас, бөліс Белсенді әдіс тәсілдер

О 1- тапсырма Суретпен ж ұ мыс жұргізу Саралау тапсырмалары 2- тапсырма ой қозғау 1.Жасуша қабықшасында қандай айырмашы

4 слайд
О 1- тапсырма Суретпен ж ұ мыс жұргізу Саралау тапсырмалары 2- тапсырма ой қозғау 1.Жасуша қабықшасында қандай айырмашылық бар?2.Жасушаны не арқылы көріп зерттейміз? 3-тапсырма Ойлан,жұптас, бөліс 1.Вакуоль 2.Пластидтер, оның түрлері 3.Фотосинтез үдерісі 4 – тапсырма Дәптермен жұмыс «Венн диограмасы» өсімдік және жануар жасышасыОқыту әдістерінің барлық аспектілері сындарлы оқыту теориясымен үйлеседі.СОТ оқышылырдың оқуды алдынғы білімдерімен үштастыра отырып,жаңа білім алуын көздейтін тұжырымдамаға көзделген. МАН 15 бет Саралау тапсырмалары

Бағалау критерилері Мадақтау. Бағдаршам Критерилер Жасуша не екенін біледі,органоид терминіне анықтама береді.Өсімдік жа

5 слайд
Бағалау критерилері Мадақтау. Бағдаршам Критерилер Жасуша не екенін біледі,органоид терминіне анықтама береді.Өсімдік жануарлар жасушасын салыстырады,айырмашы лығын табады.Пластидтің түрлерін ажыратып, маңызын түсінеді. Дискрипторлар Жасуша не екенін біледі, органоид терминінің анықтамасын біледі. Өсімдік және жануарлар жасушаларын салыстыра алады,айырмашылығын табалады.Пластид түрлерін ажыратып,олардың маңызын біледі.Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің (Роберт Юджин Глейзер енгізген ұғым)нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.МАН 38бет