Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
0 дан 10 ға дейінгі сандар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
|
Мектеп Мұғалім: Қатысқандар саны: |
|||||||||||
Күні: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сынып: 2 |
|
|
||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар |
|||||||||||
Оқу мақсаттары |
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Екінші ондық сандарының құрылуымен таныстыру,20 көлеміндегі реттік және есептік санауды бекіту.Сандар құрамы жайындағы білімдерін жинақтау. |
|||||||||||
Бағалау критерийлері |
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледі Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады; күрделі есептерді шешуде әртүрлі әдістерді пайдаланады. Жүйелейді: 10-нан жоғары сандар жөнінде Қолданады: заттарды саналанда сандарды дұрыс қолданды |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
сыйластық жауапкершілік |
|||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақтілі, дүниетану |
|||||||||||
Алдыңғымеңгерілгенбілім |
Есептерді әртүрлі әдістермен шығара алады. |
|||||||||||
Сабақтыңбарысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық Мақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. «Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз, Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!» Өткенді
қайталау Бүгінгі сабағымызда өткен сабақпен ұштастыра отырып 11-ден 20 ға дейінгі аралықтағы реттік және есептік санау бөлімін тиянақтаймыз.Тапсырмаларды орындау барысында қызығушылықты ояту бөлімінде айтқандай көзбен көріп,құлақпен естіп, қолмен жазып,аяқтарымен шапшан қозғалу арқылы сабақты қызықты әрі тартымды өтуіне тілектеспін Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау. |
|
||||||||||
Сабақтың ортасы |
Қызығушылықты ояту. «Ойлан,тап!» Математика оқулығымен таныстыру. Шартты белгілерді таныстыру. Не үшін қажет екенін түсіндіре отырып, қалай пайдалануды үйрету. Қосу кестесінің қандай бағандардан тұратынына назар аударуын сұраңыз. Бірінші саннан бастап кестедегi қосудың баған бойынша орналасуындағы ортақ негізгі принципін айтыңыз. Жауабы: 2 саны; 10 саны; 8 мысалдың жауабы 9 болады; Олар мыналар: 8 + 1; 7 + 2; 6 + 3; 5 + 4; 4 + 5; 3 + 6; 2 + 7; 1 + 8. Ойлан. Тапсырманы барлық оқушылармен бірге орындаңыз. Қандай сандардың қосындысының нәтижесі 10 болатынын кестені зерттей отырып іздеуді ұсы-ныңыз. Жауабы: 9 түрлі жағдай: 9 + 1; 8 + 2; 7 + 3; 6 + 4; 5 + 5; 6 + 4; 7 + 3; 2 + 8; 1 + Қосу кестесі қосу амалының нәтижесін тез есептеу үшін қажет. Сабақта оқушылар барлық бір таңбалы сандарды қосу үшін қосу кестесін құрастырып және пайдаланып үйренеді. Соның ішінде ондықтан аттап қосуда да кестені пайдаланады. Кестенің көмегімен 20-ға дейінгі сандарды қосып, нәтижесін тауып үйренеді. Жаттығу жұмыстары 1-жаттығу. Балалар футбол добын қақпайлаған қақпашының суретін қарастырады. «Гол, соқ!» ойыны түрінде жүргізіледі. Алдымен 2+=10 деген өрнек құрылады. Ал кейіннен балалар сондай саны бар допты таңдап, тура теңдікті шығарады. Одан кейін қосындының мәні өзгеріп, ойын жалғасады. 2-жаттығу. Жалпылама ауызша орындауға болады. 3-жаттығу. Нұсқа бойынша таптарда жаппай жұмыс ұйымдастырылады. Кестедегі әр жолға белгілі бір сурет сәйкес келеді. Осы суреттерден тұратын кестенің жанында өрнектер қарастырылған. Балалар кестеден тиісті санды таңдап алып, өрнек құрастырады және олардың мәнін табады. Өрнектер санын алдын ала келісіп алуға болады. 4-жаттығу. өзіндік жұмысы ретінде беруге болады. Соңынан тексеру қажет. 5-жаттығу. тақтамен жұмыс. Мұнда оқушылар көшіріп жазуды естеріне түсіреді. Сонан кейін оқушылар мұғалімнің басшылығымен кері есептер құрастырып, оларды ауызша немесе жазбаша орындайды. Егер жұмыс ойдағыдай орындалса, өздік жұмыс дәптеріндегі Сонымен балалар бүгінгі сабағымызда 1-20 дейін санаумен қатар математикалық амалдарды қолдаудық. Кубизм арқылы қорытындылау. 1. 1-ден 10- ға дейін ретімен сана? 2. 20- дан 10-ға дейін кері сана? 3. 6- ның көршілерін ата? 4. 10 -нан 1-ге дейін кері сана ? 5. 1-ден 20 ға дейін сана? 6. 9-дың көршілерін ата? Жауаптары бірдей болатын мысалдарды сызықпен қос. Оқушылар мысалдарды қосу кестесінің көмегімен шешеді және жауаптары бірдей мысалдарды сызықтармен қосады. Жауабы: 4 + 5 = 9; 3 + 6 = 9; 6 + 2 = 8; 4 + 4 = 8; 8 + 2 = 10; 7 + 3 = 10; 3 + 4 = 7; 2 + 5 = 7; 4 + 1 = 5; 3 + 2 = 5; 3 + 3 = 6. 4 + 2 = 6. Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап. Mысалдарды мұқият қарап шығып, қосу кестесінің көмегімен тапсырмаға сәйкес келетін нұсқаларды табу керек. Сосын олар бірінші қосылғышты көк, ал екіншісін қызыл қарындашпен қоршау керек. а) 2 + 8; 7 + 3; ә) 8 + 1, 4 + 5, 7 + 2; б) 2 + 1; в) 8 + 2, 1 + 9. Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау СГ 2. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
|
||||||||||
Сабақтың соңы
|
Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
|
|