Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1000 көлемінде көбейту және бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Математика |
Мектеп: «Г. Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі» КММ |
||||
Күні: 13.12.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Абенова М |
||||
Тақырыбы: 1000 көлемінде көбейту және бөлу |
|||||
СЫНЫП: 3«А» |
|
|
|||
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
3.1.2.12нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту/ бөлу тәсілін қолдану |
||||
|
Барлық оқушылар |
||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану |
||||
Тілдік мақсаттары: |
Оқушылар: Көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіре алады Пәндік лексика және терминология: •Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері. |
||||
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
|||||
Санды толық ондықтар мен жүздіктерге қалай көбейтуге (бөлуге) болады? |
|||||
Жазылым: |
|||||
Өрнектер |
|||||
Бағалау критерийі |
*нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту/ бөлу тәсілін қолданады * үш таңбалы сандарды көбейту және бөлуді алгоритмдері арқылы орындай алады |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
||||
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек, жаратылыстану |
||||
АКТ қолдану дағдылары Ресурстар |
оқулық, суреттер, және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс |
||||
Алдыңғы оқу |
Толық ондықтар мен жүздіктерді ауызша көбейту және бөлу |
||||
Сабақтың жоспары |
|||||
Жоспарлы уақыт |
Сабақ барысы : |
бағалау түрлері |
|||
Басталуы 1 минут
2 минут |
1. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Арайлап таң атты, Алтын шуақ таратты. Жарқырайды қаламыз, Жарқырайды даламыз. Қайырлы күн балалар! Қайырлы күн ұстаздар! Балалар бүгін бізде ерекше сабақ болғалы тұр. Себебі сабағымызға көптеген ұстаздар қонаққа келген. -Өткен сабақты пысыктау барысында мынадай тапсырманы орындайық Өткенді пысықтау «Қоржындағы асықтар»әдісі Мақсаты:Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейтуді және бөлуді меңгергенін анықтау Әр оқушы қоржындағы асықты алып, ондағы тапсырманы белгілі уақыт ішінде орындайды Тапсырма өрнектері 10*60= 600 100:2=50 23*10= 230 630:9=70 200*3= 600 80:2=40 Ынталандырушы сөздермен бағалау: Керемет, жақсы, әттеген-ай Осы тапсырманы орындау барысында оқушыларды саралап, топқа біріктіру 1-топ:Тәуелсіздік 2-топ:ел 3-топ:тірегі |
Қоржындағы асықтар
Өрнектер жазылған парақшалар
|
|||
Жаңа білім 5 минут |
Жаңа сабақ Сен нөлмен аяқталатын сандарды ауызша көбейтуді және бөлуді үйренесің Ландшафт- белгілі бір аймақтың жалпы көрінісі, жер бедері. Осы тексикалық тақырыпқа сай қысқаша слайд көрсету №1 тапсырма (топтық жұмыс) «Кір жайғыш» әдісі
|
Слайд |
|||
Дескриптор |
- Екі бағандағы өрнектерді салыстырады - Түсіндіре отырып есептейді Бағалау: «Алақан» әдісі |
|
|||
Сабақтың ортасы 6 минут |
№2 тапсырма (топтық жұмыс) «Еліміздің рәміздері» әдісі
6*80 6*40 50*6 90*6
10*40 23*10 400:10 700:100
630:9 270:9 480:80 400:80 |
|
|||
Дескриптор |
- Түсіндіре отырып есептейді -Дұрыстығын тексереді Бағалау: «Отшашу» әдісі |
|
|||
8 минут |
№3 тапсырма(топтық жұмыс) |
|
|||
Дескриптор |
-Сурет бойынша гүлзардың ауданын, хауыздың қабырғаларын, ойын алаңының ауданын есептейді |
|
|||
Сергіту сәті 2 минут |
Желтоқсан үзіндісін сахналау |
|
|||
Аяқталуы |
№4 тапсырма (жұптық жұмыс) «Айналмалы бекет» әдісі Оқушылар қабырғаға жабыстырылған бекеттердің жанына барып, сол жерде жазылған өрнектердің мәнін табады |
|
|||
Дескриптор |
|
|
|||
8минут |
№6 тапсырма(топтық жұмыс)
|
|
|||
Дескриптор |
|
|
|||
Кері байланыс 2 минут |
«Қадам-қадам» әдісі |
|
|||
Үйге тапсырма: |
№5. 68-бет 2 бағанын |
|
Қосымша ақпарат |
|
||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Сабақта берілген тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне лайықтап аламын |
|||
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қалыптастырушы бағалау |
Кері байланыс «Қадам-қадам» әдісі |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? |
|
|
||
Қорытынды бағамдау |
|
|||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдің? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
|
ДОІЖО: Сатенбаева Ж