Материалдар / 10 сынып, кеңістіктегі векторлар ұғымы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10 сынып, кеңістіктегі векторлар ұғымы

Материал туралы қысқаша түсінік
10сынып мұғалімдеріне арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
2695
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітілді»Оқу ісінің меңгерушісі: Таңатарова Ұ.Б. «9» қаңтар 2018 жыл

Сынып: 10аКүні: 09.01.17 ж.Сабақ №33
Сабақ тақырыбыКеңістіктегі вектор ұғымы. Коллинеар векторлар.
Сабақтың мақсаты Кеңістіктегі вектор ұғымына анықтама беру, нөлдік вектор ұғымын білу. Бағыттас және қарама-қарсы бағытталған векторларды ажырата алу. Коллинеар вектор ұғымын, вектордың модулі және тең векторларды білу.
Сабақтың міндеттері
  • Вектор ұғымын білу;
  • Нөлдік вектор ұғымын білу;
  • Коллинеар вектордың анықтамасын және коллинеарлық белгі-сін білу;
  • Бағыттас джәне қарама-қарсы бағытталған векторларды ажырата алу;
  • Паралллель көшіру қасиеттерін білу.
  • Мұғалімнің оқытудағы нәтижесіОқушылардың вектор ұғымын, оның түрлерін, соның ішінде коллинеар вектор ұғымын түсінуі, параллель көшіру қасиеттерін білуі.

    Сабақ түрі Жаңа білімді игеру сабағы

    Ақпарат көздеріОқулық. М-10. Шыныбеков Ә.Н. Алматы «Атамұра» 2014
    Қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегия-ларСТО, Гүлмен тілек, Геометриялық фигуралар сөйлейді, «Алма ағашы» әдісі
    Көрнекі құрал-жабдық-тарКеспе қағаздар, А4 қағазы, маркерлер
    Сабақ барысы
    Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    І. Қызығушылықты оятуСәлемдесу. Оқушылардың жаңа сабақ-қа дайындықтарын тексеріп, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Гүлмен тілек» стратегиясын қолдану.«Геометриялық фигуралар» әдісімен топқа бөлу.



    Оқушылар сәлемдеседі. Бір-біріне қағаздан жасалған гүлді беру арқылы жақсы тілектерін жеткізеді.Кездейсоқ таңдалған геомет-риялық фигуралар арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп, жұмыс жасайды.
    ІІ. Мағынаны тануОқулықпен жұмыс.Кеңістікте кез келген бағытталған кесіндіні вектор деп атайды.Басы мен ұшы беттесетін векторды нөлдік вектор деп атайды.Параллель түзулердің бойында немесе бір түзудің бойында жататын векторларды коллинеар векторлар деп атайды.Егер екі коллинеар вектордың бағыттары бірдей болса, онда бұл векторларды бағыттас векторлар, ал егер коллинеар векторлардың бағыттары әртүрлі болса, онда бұл векторларды қарама-қарсы бағытталған векторлар деп атайды. АВ кесіндісінің ұзындығын векторының модулі деп атайды және оны деп белгілейді. Егер екі бағыттас және олардың модульдері тең болса, онда бұл векторларды тең деп атайды. Параллель көшіру қасиеттері:
  • Параллель көшіру кезінде түзу өзіне параллель түзуге (немесе өзіне) көшеді;
  • Параллель көшіру кезінде жазықтық өзіне параллель жазықтыққа (немесе өзіне) көшеді;
  • Параллель көшіру кезінде кесінді өзіне параллель кесіндіге (немесе өзімен бір түзу бойында жататын кесіндіге) көшеді.




  • ІІІ. Рефлексия (Ой-толғаныс)


    Сабақты қорытындылауда «Алма аға-шы» әдісін қолдану.











    Үй тапсырмасы. 230, 238, 245Бағалау.


    Оқушылар стикерлерге өздері-нің сабақтан алған әсерін 1-2 сөйлеммен жазып алма ағашына жапсырады.





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!