Материалдар / 11- сынып Бөлім атауы: Кеңістік пен уақыт О.Бөкей «Атау кере» повесі. Кейіпкерлер бейнесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11- сынып Бөлім атауы: Кеңістік пен уақыт О.Бөкей «Атау кере» повесі. Кейіпкерлер бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;«Атау кере» повесінің мазмұнын толық түсінеді, шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.және кейіпкерлер қарым-қатынасын талдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2021
251
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Толекова Гульнар Сансызбаевна
Алматы қаласы Алмалы ауданы Б.Атыханұлы атындағы №36 гимназия
Қазақ әдебиеті 11-сынып
Бөлім: Кеңістік пен уақыт
Сабақтың тақырыбы: Оралхан Бөкей «Атау кере» повесі. Кейіпкерлер бейнесі.

Оқу мақсаттары
11.1.3.1 - көркем
шығармадағы кейіпкерлер
жүйесін жинақтау мен
даралау арқылы өмір
шындығын көрсету;

Сабақ мақсаттары (SMART мақсаттар)
Барлық оқушылар орындай алады:
«Атау кере» повесінің мазмұнын
толық түсінеді, шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер
жүйесін жинақтайды және
кейіпкерлер қарым-қатынасын
талдайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер
жүйесін жинақтау және даралау
арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
Атау кере, қауіпті будан,Мұзтау, тарихи
мекен, Қарабауыр, ақ боз ат мінген сұлу т.б

Құндылықтарды дарыту Құрмет. Атаанаға, отбасына, қоғамға, өзіне деген
құрмет сезімін арттыру.
Қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкершілік. Өз Отаны, халқы мен
тарихына деген сыйластық, қоғам мен
дамудың әл-ауқатына жауапкершілігін
сезіну сезімдерін қалыптастыру.
Ынтымақтастық. Топтық жұмыс арқылы
жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық
атмосферасын WEB ортада құруды
үйрену.

Алдыңғы оқу
«Найман Ана» шығармасын еске түсіре отырып, екі
шығарманың ортақ тұстары мен көтерілген ортақ
мәселені талдай алады.

Жинақтау
кестесі

Jamboard
тақтасына

«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі
Кестені
толтырады

драмалық
қойылымды
көріп,
кейіпкерлерге
шолу жасау

Ене мен келін
ынтымағы

Белсенді
оқу әдістері

Саралау әдісі
Егер сен автордың
орнында болсаң
шығарманы қалай
аяқтар едің?

Тақырыпты түсінеді

Шығармада өмір шындығы
қалай көрінеді?

Өз бетімен оқу
тапсырмалары
(Саралау)

Әлсіз оқушыларға көмек беруге
және қабілеті жоғары оқушыларға
қолдау көрсетуге жағдай жасау.

Шығарманы өмірмен
байланыстыра отырып
талдайды

Саралап оқыту қағидаты
ТЫҢДАУШЫҒА АРНАЛҒАН
НҰСҚАУЛЫҚ
/20-23-бет /

Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау білім алушылардың оқу
әрекеттері нәтижелерін ұғынуға бірден-бір мүмкіндік
жасайды(үлестірмелі материал)

сабақ жүргізу
ережелерін
сақтау

Мұғалім жұлдызша ,
пікірарқылы бағалайды

Топтық жұмыс
соңында білім
алушылар өзінөзі бағалайды

Ықшамсабақ менің тәжірибеме қалай әсер етті?

Мұғалім рөлінде

Оқушы
рөлінде

Бақылаушы рөлінде

Бағалау
парағы
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!