Материалдар / 11- сыныпқа арналған ұлттық киімді пішіп тігуге арналған сабақ жоспарының жиынтығы .Технология пәнінің ұстаздарына (қыз балаларға)
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні | Технология | |
Сыныбы | 11 | |
Сабақтың тақырыбы | Ұлттық костюм жəне қазіргі киім | |
Мақсаты | қазіргі кездегі жаңа үлгідегі бұйымдарының түрлері туралы білім қалыптастыру.Жаңа үлгідегі киім үлгісін суретте бейнелейді шығармашылық жұмыста қолданады. | |
Керекті жабдықтыр | Карындаштар, жай қарындаш мен альбом | |
Күтілетіннәтижелері | Ұлттық мотив бойынша қазіргі стильді киім түрлерін анықтайды. Бір бірімен байланыстыра отырып тұжырымдау. Бір жанырды тандап бейнелеп көреді. | |
Сабақ барысы | ||
Өту барысы | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі: | І Ұйымдастыру кезеңі.ІІ. Қауіпсіздік техника ережесін түсіндіру.1.Қандай талаптар қойылады?2. Гигиеналық талаптар деп нені атаймыз?3. Тігін машинамен жұмыс істер алдында нені ескеру қажет?ІІІ. Білімдерін тексеру немесе ой толғау | Сұраққа жауап айту барысында қауіпсіздік техника ережесін еске түсіреді |
Жаңа сабақ: | «Фольклер стиліндегі жаңа ағым бағытындағы киімді жобалау» атты үлгі халықтың үздік үрдістерін сақтай білген киім үлгісі қазақ халқының камзол мен бешпет негізінен қазіргі сән ағымына сай көшірмені фольклор стилінде жасалды. Оның негізгі ерекшеліктерін, әсем сызықтарын түсті жібек жіптермен кестеленіп,композициясын толықтыратын қосымша сән сызықтары пайдаланылады. Осының бәрі бірігіп бір бүтінді құрайды.Жиынтықтағы үлгілері оңайлықпен дүнигеге келмеген. Оған қаншама білім, шабыт, уақыт, материал фурнитура, деталь, бөлшек, шеберлік жұмсалады десеңмі.Қиял тербеген үлгілеумілеріміз көз алдында небір ғажайып елестерді елестетіп, солардың бітімін, болмысын, бояуын, бедерін беруге тырысады. Содан кейін қоғаздағы тамаша суреттер нақты киімге айналу үшін тағы да үлгілеу, пішу, тігу, қиыстыру жұмыстары басталады. Осылайша қиялдағы қағазға, қағаздағы киімге айналғанша тыным жоқ.Бұл үлгілер Қазақ ұлттық киімдерімен, үрдісіне дүниеге келген бұл үлгіге жасанды маталар пайдаланылады. Комзолға әрі жұмсақ болып табылатын матасынан халқымыз небір киімдер мен тұрмыстық заттар жасағаны белгілі. Сонымен қатар түске келетін болсақ,қазақтың қыздары қадірлейтін түстер көйлекке, дәстүр негізінде алынды.Осы ережелерді,формаларды,силуетті,фактураны,түсті,негізгі элементтерді көңілге алынып бүтін бір костюмдерден қазақ қыздарына арналған салтанатты, әрі күнделікті киюге болатын сәнді ұлттық киім үлгісі жасалды. Ұлттық киім адам денесіне қонымды және қолайлы болып келеді. Адамның ажарын ашу, дене сұлулығын айғақтап тұрады. Сәнді ұлттық киім адамға рухани және моральдық жағынан дем береді. | Оқушылармен жұмыс, пікірлерді құрметтеу |
Практикалық жұмыс: | Оқушылар қағазға сурет салып эскиз жасап үйренеді.Өз ойларын жүзеге асырып үйренедіТүстер тандап | дидактикалық материалдарды пайдаланып, алған білімді толықтыру. |
Қорытынды: | Жаңа сабақты пысықтауға сұрақ – жауаптар: | Алынған білімін пісіқтау. |
Бағалау: | оқушылардың өз ара жасаған жұмыстарын салыстыра отырып, ережелердің сақталуын, жұмыстың ұқыптылығына қарай және оқушы түсінігін Сұрақ қою арқылы байқау, бағалау. | |
Үйге тапсырма: | Әр оқушы өзінің жұмысын аяқтап келеді. | Жұмыс орнын жинақтап, сабақты аяқтау |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз