Материалдар / 1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2022
854
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Б.Кенжетаев атындағы Новонежин жалпы білім беретін мектебі

Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік

Педагогтің аты-жөні:

Дуйсенгалиева Асель Батырбековна

Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау;

7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Еуропаның метрополиялық ықпалынан тәуелді елдің әлеуметтік құрылымының өзгеруі туралы талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


Сабақтың тақырыбына шығу.

Суреттер көру арқылы Үндістандағы 19 ғасырда болған көтеріліске шағын демонстрация жүргізу.

Картинаға қойылатынсұрақтар:

1.Біз не көріп тұрмыз?

2.Бұл картинада ненібайқауға болады?

3.Бұлқайкезеңгежатадыжәне не туралы берілген?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатына шығу. Жаңа терминдермен танысу:Сипайлар, Индус, Каста, Сикх

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.







Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байла

ныс беріп отырады




Драгун гвардиялық полкінің шабуылы:

1857-1858 жылдардағы оқиғалар туралы хабарламалар.:


Жаңа білім








Бейне көріністі көрсету: «Восстание». 2005 ж түсірілген фильм

Жалпы сыныптық талқылауға ұсыныңыз

-Көтерілістің негізгі себептері неде?






Ү ндістандағы сипайлар қөтерілісін ұлт қозғалысы деп қалай көрсете аламыз.

Кім?

Биографиялықмәлімет


Қашан? /қайда:

Саясисипаты


Мақсаты/ методы


Қорытынды




Үндістандағы 1857-1859 жылдардағы көтеріліс:

Көтеріліс барысын ментальды карта бойынша сипаттау

Жеке жұмыс

1857—1859 жылдардағы Үндiстандағы ұлт-азаттық көтерiлiсті анықтап, кестені толтырыңыз

Көтерілістің шығу себептері қандай болды?


Сипайлар деген кімдер?


Көтеріліс қалай аяқталды?


Көтерілістің жеңіліске ұшырау себебі қандай?


ХІХ ғ. екінші жартысында Үндістанда қандай өзгерістер болды?








Мәтінмен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Бағалау критерийі:

Лакшми Баи және Мангал Пандей туралы ақпараттықмәлімдемежасау.

Дескриптор;

1. Лакшми Баидыұлтқозғалысының батыры ретінде сипаттау

2. Мангал Пандейді сипайлар көтерілісінің батыры ретінде сипаттау

3.Үндістандағыұлттық қозғалысыныңбір көрінісі ретінде сипаттау

Дескриптор:

1.Сипайларкөтерілісініңжеңілусебептерінбілу

2. 1857-1858 жылғыкөтерілістіңсалдарынбіледі.

3.Британияныңотарлаусаясатынадұрысбағабереалады

Дескриптор:

көтерілістің шығу себептерін жазады;

- сипайлардың кім екендігін көрсетеді;

- көтерілістің нәтижесін көрсетеді;

- көтерілістің жеңілу себептерін көрсетеді;

- ХІХ ғ. екінші жартысында үндістандағы өзгерістерді көрсетеді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»









«Алақан-жұдырық»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







Өзін-өзі бағалау







Суреттер жиынтығы, http://news.bbc.co.uk/1/shared/spl/hi/pop_ups/07/south_asia_indian_mutiny_/html/7.stm

http://www.war-art.com/indian_mutiny1.htm

Үндістандағы Британдық Шығыс Үндістан компаниясының экономикалық және саяси қызметі

DisserCat диссертациялар мен авторефераттардың ғылыми кітапханасы http://www.dissercat.com/content/ekonomicheskaya-i-

Үнді көтерілісі

С. Н. Бурин жаңа тарих 1640-1918 жж 1, 2 Б.

Мәскеу, "дуадақ" Баспа үйі, 1998 ж.

Бекіту



Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Синквейн құрастыру: « Сипай» «Метрополия»



Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка











Кері байланыс

Кері байланыс

Тәуелді елдің әлеуметтік құрылымының өзгерісінеметрополияның қандай ықпалын көруге болады:

Блумбойынша рефлексия: БББ

Білемін. Білдім. Білгімкеледі.





Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!