Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық
экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан,
Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді
анықтау;
7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның
Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын
сипаттау
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сабақтың тақырыбына
шығу.
Суреттер көру арқылы
Үндістандағы 19 ғасырда болған көтеріліске шағын демонстрация
жүргізу.
Картинаға
қойылатынсұрақтар:
1.Біз не көріп
тұрмыз?
2.Бұл картинада ненібайқауға
болады?
3.Бұлқайкезеңгежатадыжәне не
туралы берілген?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатына шығу. Жаңа
терминдермен танысу:Сипайлар, Индус, Каста,
Сикх
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байла
ныс беріп
отырады
|
Драгун гвардиялық полкінің
шабуылы:
1857-1858 жылдардағы оқиғалар
туралы хабарламалар.:
|
Жаңа
білім
|
Бейне көріністі
көрсету: «Восстание». 2005 ж түсірілген
фильм
Жалпы сыныптық талқылауға
ұсыныңыз
-Көтерілістің негізгі
себептері неде?
Ү ндістандағы
сипайлар қөтерілісін ұлт қозғалысы деп қалай көрсете
аламыз.
Кім?
Биографиялықмәлімет
|
|
Қашан?
/қайда:
Саясисипаты
|
|
Мақсаты/
методы
|
|
Қорытынды
|
|
Үндістандағы 1857-1859
жылдардағы көтеріліс:
Көтеріліс барысын ментальды
карта бойынша сипаттау
Жеке
жұмыс
1857—1859 жылдардағы
Үндiстандағы ұлт-азаттық көтерiлiсті анықтап, кестені
толтырыңыз
Көтерілістің шығу себептері
қандай болды?
|
|
Сипайлар деген
кімдер?
|
|
Көтеріліс қалай
аяқталды?
|
|
Көтерілістің жеңіліске ұшырау
себебі қандай?
|
|
ХІХ ғ. екінші жартысында
Үндістанда қандай өзгерістер
болды?
|
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Бағалау
критерийі:
Лакшми Баи және Мангал Пандей
туралы
ақпараттықмәлімдемежасау.
Дескриптор;
1. Лакшми Баидыұлтқозғалысының
батыры ретінде сипаттау
2. Мангал Пандейді сипайлар
көтерілісінің батыры ретінде
сипаттау
3.Үндістандағыұлттық
қозғалысыныңбір көрінісі ретінде
сипаттау
Дескриптор:
1.Сипайларкөтерілісініңжеңілусебептерінбілу
2. 1857-1858
жылғыкөтерілістіңсалдарынбіледі.
3.Британияныңотарлаусаясатынадұрысбағабереалады
Дескриптор:
көтерілістің шығу
себептерін жазады;
- сипайлардың кім
екендігін көрсетеді;
- көтерілістің
нәтижесін көрсетеді;
- көтерілістің
жеңілу себептерін көрсетеді;
- ХІХ ғ. екінші жартысында
үндістандағы өзгерістерді
көрсетеді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзін-өзі
бағалау
|
Суреттер жиынтығы,
http://news.bbc.co.uk/1/shared/spl/hi/pop_ups/07/south_asia_indian_mutiny_/html/7.stm
http://www.war-art.com/indian_mutiny1.htm
Үндістандағы
Британдық Шығыс Үндістан компаниясының экономикалық және саяси
қызметі
DisserCat
диссертациялар мен авторефераттардың ғылыми кітапханасы
http://www.dissercat.com/content/ekonomicheskaya-i-
Үнді
көтерілісі
С. Н. Бурин жаңа
тарих 1640-1918 жж 1, 2 Б.
Мәскеу, "дуадақ"
Баспа үйі, 1998 ж.
|
Кері
байланыс
|
Кері
байланыс
Тәуелді елдің әлеуметтік
құрылымының өзгерісінеметрополияның қандай ықпалын көруге
болады:
Блумбойынша рефлексия:
БББ
Білемін.
Білдім. Білгімкеледі.
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|