Материалдар / 1-ден 20-ға дейін сандар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1-ден 20-ға дейін сандар.

Материал туралы қысқаша түсінік
- Оқушыларға арифметикалық амалдар есептеу тәсілдерін үйрету.Сандарды тану, тура кері санау.көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шығаруды түсіндіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Тамыз 2018
858
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Білім беру саласы: «Таным» «Шығармашылық» Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру, жапсыру, музыка,құрастыру,ағылшын тілі, орыс тілі. Тақырыбы: 1-ден 20-ға дейін сандар. Мақсаты: Дағдыларын дамыту:
  • Оқушыларға арифметикалық амалдар есептеу тәсілдерін үйрету.Сандарды тану, тура кері санау.көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шығаруды түсіндіреді. Ұйымшылдыққа,шапшандыққа,ізденімпаздыққа тәрбиелеу.Ойлау есте сақтау,шапшаң есептеу, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Пəндік лексика жəне терминология: -есеп, мысал, қосу, алу. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: 5+2, 5–2 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы. –Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма? Жазу: -сандарды толықтырып сандарды қорша, жаз жəне т.б. Тура кері санау алған білімдерін бекіту

Іс -әрекеткезеңдеріТәрбиешініңІс -әрекетіБалалардыңіс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықКелген қонақтармен амандасу.«Жылулық шеңбері» Cәлемдесу.Білер қазақ баласы Сәлем сөздін анасы.Топка келген қонақтармен. Әқ көнілмен, ізетпен.Біздер сәлем береміз.Сәлеметсізбе!Ұранымыз.Математика сабағын,Жақсылап ұғып аламыз,Сәулесі деп сананың,Мәнінен ой табамыз.

-Балалар, бүгінгі сабақта бізге математика оқу-іс әрекетіне ертегі кейпкерлері келіпті. Бұл қандай ертегі?Осы ертегіде баурсақ ата әжесінен домалап орманңа кетеді ормана оны жануарлар ұстабалады.Енді бауырсақты құтқару үшін олар бізге тапсырма береді біз сол тапсырмаларды орындасақ баурсақты жібереді.Баурсаққа көмектесеміз бе?
  • Қояның тапсырмасы.


  • ----Дұрыс, өтежақсы!
    Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне күлімдейді. Қызығушылық білдіреді.

















    Балалардың жауаптары.«Бауырсақ»













    Ия көмектесеміз.


    2) Үйренгенді қолдану жəне түзету. Қасқырдың тапсырмасы.Шарларды ретімен сыз.

    СЕРГІТУ СӘТІ: Біз аяқпен топылдаймыз Біз қолмен шапалақтаймызБаспен біз шайқаймызҚолды жоғары көтеремізОдан кейін түсіремізОдан кейін ақырынОрнымызға жүгіреміз

    3) Аюдын тапсырмасы.

    Өз-өздеріңді тексеріңдер: тапсырманы дұрыс орындадындар ма, әлде жоқ па?

    4) Түлкінін тапсырмасы.-Ал енді ойын ойнайық! Ойынның аты «Сиқырлы қалта»Тәрбиеші балалардың ортасына «сиқырлы қалтаны» әкеледі. Балалардың арасынан бір баланы таңдап алады. Ол бала көзін жұмып, қолын «сиқырлы қалтаға» салып, кез келген санды алып шығарады Кандай сан екенін айтып беру керек.














    Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді.





















    Тыңдайды, қайталайды, есте сақтайды.Өздерінің пікірлерін дәлелдеп.Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.Бір бірін тексереді.











    Балалар жауап береді.
    Рефлексивті – түзетушілікБалалардықорытындыжасауғаынталандыру.-Біз бүгінгі сабақта не өттік?-Қандайертегіқонаққакелді??Рефлексия ( слайд №18)-Сендердіңалдарындаекісуретжатыр: бұлт пен күн. Егердесабақсендергеұнаса,қызықтыболса, сендержаңаданбірнәрсебілдіңдер- күнбейнеленгенсуреттіжапсырасындар.-Ал егердеұнамаса, жәнежаңаданештеңебілмесендерондабұлтбейнеленгенсуреттіжапсырасындар.Жұмыстарынанкөрмеұйымдастыру:Қанекөрмеұйымдастырыпкөрейікбүгінгісабағымыздыңауа-райықандайекен: күнжарқараптұрма, әлдемұңайыптұрма? Қорытындылайды





























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!