Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3A бөлім:ҒарышКүні: Сынып: 1 | Физика-Математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі Көкшетау қаласы
Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы | Жарықты қосу! |
Оқу мақсаттары | 1.8.1.2. Жасанды жарықты қолдану туралы білуДағдыларҒылыми зерттеуді жоспарлау
|
Бағалау критерийлері:
| Жарықтандыру мақсатында қолданылатын жасанды жарық көздерін атайды және/немесе суретін сала алады. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар: Табиғи және жасанды жарық көздері тақырыбына қатысты сөздер мен терминдерді біледі және қолданады:
Табиғи;Жасанды;Көзі;Жарық;Қараңғы.
|
Құндылықтарды дарыту | Еңбек және шығармашылық |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану,өзін-өзі тану пәнімен байланысты |
Алдыңғы меңгерілген білім
| Оқушылар біздің Жер планетасында өмір сүретінімізді білуі тиіс. Сондай-ақ, олар Жер планетасы ғарышта орналасқанын білуі тиіс.
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| (Ұ)Ұйымдастыру кезеңіТерең ғылым сананың, Тегідөп ой саламын.Маңыз беріп оқимыз, Ғылымға кіріспе сабағын (Ұ)Ойын «Кім тапқыр?»Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында ойын өткізіледі. Оқушыларға сөздер жасырылады. Оқушылар шешуін табады.Тапсырма: Әріптердің орнын ауыстыру арқылы сөз жасаңдар.
-Балалар, шешуінде қандай сөз шықты?Ж А Р Ы Қ-Жарыққа нені айтамыз?-Жарық көздеріне нелер жатады?-Жарық көздерінің қандай түрлерін білесіңдер?/оқушылардың жауаптарын тыңдау/
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.ЖАРЫҚТЫ ҚОСУЖетістік критерийлерін анықтау. |
Тақырыптық суреттер мен қима әріптер |
Сабақтың ортасы
| (Ұ) Оқушылармен диалог құру-Балалар, жарық көздерінің неше түрі бар|?-Қандай түрлері бар?-Табиғи жарық көздеріне нелерді жатқызамыз?-Жасанды жарық көздеріне нелер жатады?(Ж,Ұ,Қ) Жарықтандыру мақсатында қолданатын әр түрлі жасанды жарық көздері туралы әңгіме құру. -Бүгінгі күні қолданған жарық көздерін атап шығыңдар. (мысалы, жарық шамдары, теледидар, компьютер мониторы, автомобильдер/автобустар, ас үй аспаптары және т.б.)Қалыптастырушы бағалау – оқушылар күнделікті өмірде қолданатын жарық көздерін анықтай алады.(Ұ,Ж,Т, Ө, Қ) Суретпен жұмысБасқа да жарық көздерін қарастыру: (мысалы, фонарлар, жол белгілері, жедел жәрдем көрсету көліктері, дүкен маңдайшалары, театрлар, жәрмеңке орындары, цирк, прожектор және отшашулар,т.б.) -Балалар, мына суреттерден қандай жарық көздерін көріп отырсыңдар?-Олар қай кезде жарық береді?-Күндізгі кезде олардың жарығы байқала ма?/оқушылардың жауаптарын тыңдау/Қалыптастырушы бағалау– оқушылар күнделікті қолданылатын негізгі жарық көздерін анықтайды.
Сергіту сәті: «Жарық-қараңғы» ойынын ойнау(Т)Шығармашылық жұмысОқушыларға флипчат пен маркерлер беріледі.Оқушылар топта ақылдаса отырып, жарықтандыру мақсатында қолданылатын жарық көздерінің суретін салып, постер құрастырады.1-топ:Көшедегі жарық 2-топ:Мереке күндері қолданылатын жарық 3-топ:Реклама мақсатында қолданылатын жарық4-топ:Үйдегі жарықҚалыптастырушы бағалау– оқушылар қолданылатын негізгі жарық көздерін анықтай алады.(Ө)Дәптермен жұмыс Жасанды жарық көздерін анықтап, түрлі-түсті етіп бояу. |
Тақырыптық суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=a20eai3UOtk
Көңілді әуен
Флипчарт пен маркерлер
Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы | Рефлексия:-Не білдім?-Не қызықты болды?-Қандай қиындықтар кездесті? «Бағдаршам» арқылы өздерін бағалайды. Жарық көздерін білемін.
Сенімсізбін!
Жарық көздерін білмеймін және ажырата алмаймын.
| Түрлі түсті стикерлер |
Қосымша ақпарат |
Дифференциация –Жарықтандыру мақсатында қолданылатын жасанды жарық көздерін анықтап, бояу барысында топта бірге жұмыс жасату.
Жергеқатысты сұрақтарға жауап іздеу.
| Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?Суретпен жұмыс істеу барысында
| Пәнаралық байланысДенсаулық пен қауіпсіздік сақтау шаралары
|
|
| Сергіту сәті |