Материалдар / 1 сынып 3В бөлімі Жарық Жарықты қосу ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1 сынып 3В бөлімі Жарық Жарықты қосу ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Материал туралы қысқаша түсінік
жаратылыстану пәнінен керек болып қалу мүмкін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Маусым 2018
263
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3A бөлім:ҒарышКүні: Сынып: 1Физика-Математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі Көкшетау қаласы

Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар: Қатыспағандар саны:
ТақырыбыЖарықты қосу!
Оқу мақсаттары 1.8.1.2. Жасанды жарықты қолдану туралы білуДағдыларҒылыми зерттеуді жоспарлау

Бағалау критерийлері:

Жарықтандыру мақсатында қолданылатын жасанды жарық көздерін атайды және/немесе суретін сала алады.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Табиғи және жасанды жарық көздері тақырыбына қатысты сөздер мен терминдерді біледі және қолданады:

  • Табиғи;
  • Жасанды;
  • Көзі;
  • Жарық;
  • Қараңғы.


  • Құндылықтарды дарытуЕңбек және шығармашылық
    Пәнаралық байланыстарДүниетану,өзін-өзі тану пәнімен байланысты
    Алдыңғы меңгерілген білім

    Оқушылар біздің Жер планетасында өмір сүретінімізді білуі тиіс. Сондай-ақ, олар Жер планетасы ғарышта орналасқанын білуі тиіс.

    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы



    (Ұ)Ұйымдастыру кезеңіТерең ғылым сананың, Тегідөп ой саламын.Маңыз беріп оқимыз, Ғылымға кіріспе сабағын (Ұ)Ойын «Кім тапқырСабақтың тақырыбын ашу мақсатында ойын өткізіледі. Оқушыларға сөздер жасырылады. Оқушылар шешуін табады.Тапсырма: Әріптердің орнын ауыстыру арқылы сөз жасаңдар.

    -Балалар, шешуінде қандай сөз шықты?Ж А Р Ы Қ-Жарыққа нені айтамыз?-Жарық көздеріне нелер жатады?-Жарық көздерінің қандай түрлерін білесіңдер?/оқушылардың жауаптарын тыңдау/

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.ЖАРЫҚТЫ ҚОСУЖетістік критерийлерін анықтау.










    Тақырыптық суреттер мен қима әріптер
    Сабақтың ортасы

    (Ұ) Оқушылармен диалог құру-Балалар, жарық көздерінің неше түрі бар|?-Қандай түрлері бар?-Табиғи жарық көздеріне нелерді жатқызамыз?асанды жарық көздеріне нелер жатады?(Ж,Ұ,Қ) Жарықтандыру мақсатында қолданатын әр түрлі жасанды жарық көздері туралы әңгіме құру. -Бүгінгі күні қолданған жарық көздерін атап шығыңдар. (мысалы, жарық шамдары, теледидар, компьютер мониторы, автомобильдер/автобустар, ас үй аспаптары және т.б.)Қалыптастырушы бағалау – оқушылар күнделікті өмірде қолданатын жарық көздерін анықтай алады.(Ұ,Ж,Т, Ө, Қ) Суретпен жұмысБасқа да жарық көздерін қарастыру: (мысалы, фонарлар, жол белгілері, жедел жәрдем көрсету көліктері, дүкен маңдайшалары, театрлар, жәрмеңке орындары, цирк, прожектор және отшашулар,т.б.) -Балалар, мына суреттерден қандай жарық көздерін көріп отырсыңдар?-Олар қай кезде жарық береді?-Күндізгі кезде олардың жарығы байқала ма?/оқушылардың жауаптарын тыңдау/Қалыптастырушы бағалау– оқушылар күнделікті қолданылатын негізгі жарық көздерін анықтайды.

    Сергіту сәті: «Жарық-қараңғы» ойынын ойнау(Т)Шығармашылық жұмысОқушыларға флипчат пен маркерлер беріледі.Оқушылар топта ақылдаса отырып, жарықтандыру мақсатында қолданылатын жарық көздерінің суретін салып, постер құрастырады.1-топ:Көшедегі жарық 2-топ:Мереке күндері қолданылатын жарық 3-топ:Реклама мақсатында қолданылатын жарық4-топ:Үйдегі жарықҚалыптастырушы бағалау– оқушылар қолданылатын негізгі жарық көздерін анықтай алады.(Ө)Дәптермен жұмыс Жасанды жарық көздерін анықтап, түрлі-түсті етіп бояу.


    Тақырыптық суреттер









    https://www.youtube.com/watch?v=a20eai3UOtk



















    Көңілді әуен





    Флипчарт пен маркерлер









    Жұмыс дәптері
    Сабақтың соңыРефлексия:-Не білдім?-Не қызықты болды?-Қандай қиындықтар кездесті? «Бағдаршам» арқылы өздерін бағалайды. Жарық көздерін білемін.

    Сенімсізбін!

    Жарық көздерін білмеймін және ажырата алмаймын.

    Түрлі түсті стикерлер
    Қосымша ақпарат
    Дифференциация –Жарықтандыру мақсатында қолданылатын жасанды жарық көздерін анықтап, бояу барысында топта бірге жұмыс жасату.







    Жергеқатысты сұрақтарға жауап іздеу.







    Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?Суретпен жұмыс істеу барысында

    Пәнаралық байланысДенсаулық пен қауіпсіздік сақтау шаралары





    Сергіту сәті


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!