Өткен білімді еске
түсіру.
«Торт тілімі»
әдісін пайдаланып үй
тапсырмасын сұраймын.
1.Гипертонияға анықтама
беріңдер.
2. Атеросклероз деген
не?
3.Жүрек және қан
тамырлар жүйесі ауруларының алдын алу
неліктен
маңызды екенін
түсіндіріңдер.
қолданылуы:
4.Жүректің инфаркт және
ишемиялық ауруларын салыс ты рың
дар.
5.Жүрек және қан
тамырлар ауруларының арасындағы
байланысты
анықтаңдар.
6.Инфаркт және
инсульттің себептерін атаңдар
|
Торт тілімдерінің
ішінде 1 cұрақ және 1 пазлдың бөлшегі болады. Оқушылар бір тілім
алып, ішіндегі үй тапсырмасы бойынша қойылған сұраққа жауап береді.
Пазлды сақтап отырады. Пицца тілімі біткенде оқушылар пазл
бөлшектерін құрастырады. Құралған сурет бойынша ойларын айтады.
Тақырыпты ашады.

|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Адамның қан топтары және резус
фактор жайлы сұрақтарға жауап
береді.
|
Қан топтары және олардың тұқым
қуалау механизмін
сипаттайды.
Резус-фактор,
резус-конфликт анықтамаларын
айтады.
|
1
1
|
Қалыптастырушы
бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.

|
Алдын ала шығарылған көрнекіліктер, пазл қағаздары,
стикерлер.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
30 мин.
|
Жаңа сабаққа
шолу.
Жаңа тақырып бойынша суреттер, презентация
ұсынамын.
Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты
қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы
тексеремін.
Кері байланыс алу үшін «Ақиқат. Жалған»
әдісін пайдаланамын. «Genially»
платформасы
Дәптермен жұмыс.

Дәптерге бүгінгі сабақта өтетін термин сөздерді
жазады.
Топқа бөліну.
«Кассадағы билет» әдісі арқылы топқа
бөлемін.
Оқушылар 4 топқа бөлінеді.
1 топ. Газ алмасу
2 топ. Тыныс алу және тыныс шығару
механизмдері.
3 топ. Кеуде қуысының
механизмі
4 топ. Кеуделік және құрсақтық тыныс алу
типтері
Топтық жұмыс.

«Аялдама» әдісі.
Әр топқа өзіне тиесілі түсте фломастерлер және постер
таратып беремін. 2 минут уақытта өздерінің тақырыптары жайлы
постерге ақпараттар немесе тірек сызбалар сызады. Уақыт болғанда
келесі аялдамаға тоқтайды. Аялдамада екі минут кідіріп, екінші
топтың тақырыбын жалғастырады. Солай аялдамаларға тоқтап, өз
аялдамаларына жетеді. Қорытындылап, тақтаға шығып
қорғайды.
|
Оқушылар барлық материалдармен таныс болған соң, олардың
қаншалықты меңгергендігін анықтау үшін қосымша сұрақтар
қойылады.

Оқушылар дәптерлеріне
жаңа терминдерді жазып
алады.
Оқушылар кассадан билет алып, өздерінің қай топта екенін
анықтайды.


Әр топқа өзіне тиесілі түсте фломастерлер және постер
таратылады. 2 минут уақытта өздерінің тақырыптары жайлы постерге
ақпараттар немесе тірек сызбалар сызады. Уақыт болғанда келесі
аялдамаға тоқтайды. Аялдамада екі минут кідіріп, екінші топтың
тақырыбын жалғастырады. Алайда мәліметтер қайталанбау керек. Солай
әр аялдамаға тоқтап отырып барлық аялдамадағы тақырыпты меңгереді.
Аялдамаларда 2 минуттан тұрақтайды. Өз аялдамаларына жеткенде
қорытындылап, тақтаға шығып
қорғайды.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері
таратылады.
Жарайсың! Алға!
Сұраққа белсенді жауап берген білім алушыларға қосымша 1
баллдан беріледі.
Тапсырма
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Өкпе мен ұлпадағы
газ алмасу механизмдерін
сипаттап,
тыныс алу және тыныс шығару
механизмдерін түсіндіру
|
Топқа берілген тақырып туралы
маңызды, нақты ақпарат
жазады.
Топтың барлық мүшесі белсенді
қатысады.
|
3
2
|
|
https://view.genial.ly/65d2677dd25c9c0014e020d3/interactive-content-true-or-false-quiz
Биология 8 сынып - Алматы “Атамұра” 2018 - А. Соловьева, Б.
Ибраимова.
Қосымша ақпараттар, суреттер, түрлі түсті қаламсаптар,
фломастерлер, стикерлер.

|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
Үй
тапсырмасы
-
Бүгінгі өткен тақырыпты
қорытындылап, оқу.
-
Білу және түсіну,
қолданылуы.
«Мұғалімге
хат»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушыларға стикер таратып
береді.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Рефлексия.
Мұғалімге хат.
Оқушылар қағазға шығарылған ұялы
телефон арқылы мұғалімге хат
жазады.
|
|
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралап оқыту арқылы әр оқушының өзіне деген сенімділігін
арттырып, қателессе, оны түзетуге болатынын, сонымен қатар
интеллектуалды жылдам ойлау қабілетін дамытуға
болады.
Қабілетті оқушылар берілген тапсырманы жылдам әрі дұрыс
орындайды. Өзіне деген сенімділігін арттыру үшін айналасындағы
оқушыларға көмекке барады.
|
«Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылардың сабақты қаншалақты
деңгейде түсінгендігін анықтаймын.
|
1. Оқушыларға биология сыныбында тұратын көрнекіліктерге
(микроскоп, адам қаңқасы, т.б.) мұқият болу керектігін
айту.
2. Жарықтың түсуі, парталардың дұрыс орналасуын
қадағалау.
|