Сабақтың тақырыбы: Шамалар№19 | Мұғалімнің аты-жөні:Султанбава БКүні: 6.12.18 ж |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны: 14
| Қатыспаған оқушылар саны: 1 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлуПсихологиялық ахуал қалыптастыру: Үлкенге де «сіз»Кішіге де «сіз»Құрметпенен сіздергеСәлем бердік «біз» Саған есеп үйреткен,Пәнге қара құрметпен.Сандарды тура табатын,Қиын әрі қызықтыМатематика болатын.
Үй тапсырмасын сұрау. Уақыт өлшем бірліктерін еске түсіру. |
. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну«Ойлан тап»Мына мысалдарды шығарып, сандардың астына тиісті әріпті жазсаң, бүгінгі сабағымызға қатысты сөз шығады.1 2 3 4 5 6 7ш а м а л а р(88 – 80): 4 = 2 27: (99 - 90) = 3(79 – 34): 9 = 5(27 + 22): 7 = 75) (73 – 72 )= 16) ( 9+ 3): 3 = 47) 25 * 0 + 6 = 6Мағынаны ашуБүгінгі сабағымыз шамалар және олардың өлшем бірліктеріКилометр---------Тонна---------- Ғасыр,Метр---------------Центнер--------Жыл,Дециметр-------Килограмм------Ай,Сантиметр--------Грамм--------- Апта,Миллиметр-----------------------Тәулік,СағатМинутСекунд(Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.1-Суретке оқушылардың назарын аудару.Сол жақтағы екі суретті 1-топ, оң жақтағы сурет 2-топ оқушылары тәуліктің қай уақытында болатынын сағаттың «тілдерін»орнату арқылы көрсету керек.2-есепті.Дұрыс мәнін таңда жұпта орындалады. | Оқулық,мәтіндер.«Көшбас шы және тыңдаушылар» әдісі
Әр топтың оқушылары бірлесе отырып сағат тілін қояды. «Бірлес,бөліс»әдісі |
Ортасы 10 минут
| Қолдану Әр топқа сұрақтар беріледі топ болып бірлесе отырып есептің жауабын тауып топтан бір оқушы айтады. 1-топ 1 сағатта неше минут бар.?(1 сағатта 60 минут бар.) 1 аптада неше күн бар? (1 аптада 7 күн бар.) 1 жылда неше ай бар?(1 жылда 12 ай бар) 1 минутта неше секунд бар?(1 минутта 60 секунд бар)2- топ.1 минутта неше секунд бар? (1 минутта 60 секунд бар.) 1 жылда неше күн бар?( 1 жылда 365- 366 күн бар.)1 жылда неше ай бар?( 1 жылда12ай бар) 1 ғасырда неше жыл бар? (1 ғасырда 100 жыл бар)Дәптермен жұмыс.ТалдауДәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді 4-есеп.жеке орындайдыБолды-25көгершін және 32торғай Болды-50құсҰшып кетті-15құс Ұшып кетті -25Қалды-?құс Қалды-?құс6-есепөрнек құрастыру | Әр топ келесі топтың жауабына баға береді
Әр оқушының есепті тез әрі дұрыс шығарғаны ескеріледі |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
| Оқушылар би билейді. |
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут | Синтез"Таңда да таста" әдісіҚызықты қосымша тапсырмаларды орында: |
"Таңда да таста" әдісі |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | «Жетістік» баспалдағы. | Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарла ған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгер дім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |