Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологияларОрта мерзімді жоспар бөлімі: "Тірі табиғат"Күні:Сынып: 3-сынып | Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 22Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақ тақырыбы | Біздің айналамыздағы ақпарат | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) | 3.1.1.1 енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын(монитор мен принтер) ажырату;3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; | |
Сабақ мақсаттары | Барлық білім алушылар үшін:Сезім мүшелерінің қызметімен қоршаған әлемнен қабылдағанақпараттарды түрлері бойынша ажыратады.Көптеген білім алушылар үшін:Ақпаратты қабылдауда сезім мүшелерінің қызметінтүсіндіреді.Кейбір білім алушылар үшін:Ақпаратты қабылдайтын сезім мүшелерінің қызметініңмаңыздылығына дәлелді мысал келтіреді | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Білім алушылар орындай алады:Пәндік лексика және терминология: ақпарат, хабар, ақпараттүрлері, ақпарат көздері, ақпаратты қабылдау, ақпараттыңберілуі.Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалартоптамасыТалқылау:- адамдар үшін ақпаратты қабылдау немесе беру не үшінқажет?- неліктен ақпараттың берілу түрлері әртүрлі?- сезім мүшелері арқылы ақпаратты қабылдау ерекшелігінқалай түсіндірер едіңіздер?Жазу:Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.Тірек білім, білік, дағдылар«ақпарат» ұғымы, сезім мүшелерінің қызметі | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыстар | Ауа райы, жыл мезгілі туралы әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін қолданады. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; | |
Ресурстар | Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б | |
Бастапқы білім | Компьютер және программалар | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Сергіту жаттығуы«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)Жаңа топ құру.Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Жұмыс ережесін келісу | «Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы. Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
Сабақтың ортасы | Ширату тапсырмасы.Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау.Ақпарат алмасу не үшін қажет?Сынып, аула, отбасы және басқа да қоршаған ортадан қандайақпарат алуға болады?Сөйлесуден басқа ақпарат алмасудың қандай түрлерінбілесіңдер?Топтық тапсырма: Кесте толтыру.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Сұрақ: - адамдар үшін ақпаратты қабылдау немесе беру не үшін қажет?Оқулықпен жұмыс: Мұғалім «Жаңа білім» «Есіңде сақта»айдарларына түсіндірме береді.Түйінді сөздерге талдау жүргізу.Топтық жұмыс: «Ақпараттың берілу түрлері» 1-суретбойынша білім алушылар ақпарат түрлеріне ойдан мысалдар құрастырады.Жұптық жұмыс:Айналаңнан бір затты алып, зертте. «Зат атауы?», «Қандайақпарат береді?», «Зерттеуде қайсезім мүшесін көбірек пайдалануға болады?»«Неліктен?» сұрақтарына жауап іздеп, пікіріңді жұбыңмен бөлісТоптық жұмыс: Қоршаған ортадан (орманда, тауда, шөлдалада, теңіз жағасында, жайлауда) адамға ақпараттыңберілуін және қабылдауын қалай түсіндірер едіңдер? Қандайсезім мүшесі бәрінен артық ақпарат қабылдайтынындәлелде.Дескриптор: | Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
Сергіту сәті«Жақсылық тамшысы» | Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. | Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
Сабақтың соңы | Жаңа білім мен тәжірибені қолдануТоптық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалары орындауЭлектронды қосымшамен жұмысҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейд | Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. «Нысана» кері байланыс парағы |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |