Бұл
бөлім
«Менің Отаным - Қазақстан»,
«Адами құндылықтар» ортақ
тақырыптарына жатады
және
оқушылардың бастапқы
программалау қабілеттерінің дамуына
мүмкіндік
береді. Бұл бөлімде айнымалылар,
логика негіздері, логикалық салыстыру және қайталау
операторлары қарастырылады. Нәтижесінде оқушылар тоқсан
бойы орындаған жұмыстарын біріктіріп, ойын жобасын құрастыра
алады. Өз ойындарының
сценарийін
оқушылар
мәтіндік
редакторын қолдана
отырып, кесте
түрінде
ұсынады. Ойын құрастыру кезең барлық
тақырыптарды бекітуіне ықпал етеді.
|
Оқушылар:
- айнымалыларды қолдана
алады;
-
кірістірілген қайталау
операторын жүзеге асыра
алады;
-
мәтінде қарапайым кестелер
жасай алады
- логикалық операторларды
пайдалана
алады;
-
салыстыру
операторларын пайдалана
алады;
-
өз сценарийі бойынша ойын
жасай алады.
|
Оқушылар:
- өз сценарийін
талқылау;
- ойынды құру алгоритмын және
ойын сахнасын сипаттау;
- қолданылған спрайттарды,
логикалық және салыстыру операторларды, олардың қызметтерін атап
шығу.
|
кейіпкер, костюм, сахна,
блоктар, оқиға, командалар, орындалу реті, айнымалылар, қайталау,
цикл, егер, шешім, алгоритм, логика, салыстыру операторлар,
логикалық операторлар, өрнектер.
|
Бұл ойында келесі айнымалылар
қолданылады …
Менің спрайтымда … костюм
бар.
Бұл спрайтта … циклы
қолданылған.
Менің/біздің
жобамның/жобамыздың мағынасы …
Мен/біз бұл мәселені …
шештік.
Біз осы шешімге … себептен
тоқтадық.
Мен скриптіні тестілеу
барысында … жұмыс істеп тұрғанын, ал … жұмыс істемей тұрғанын
анықтадым… Сондықтан мен келесі шешімге келдім
…
|