Материалдар / 4 сынып Информатика омж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4 сынып Информатика омж

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2019
2838
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ»

ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫ














АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Оқу жоспары



2019-2020 оқу жылы



4-сынып





































Нұр-Сұлтан 2019


МАЗМҰНЫ



Ұзақ мерзімді жоспар


1 тоқсан

2 тоқсан

3 тоқсан

4 тоқсан

1 бөлім - Программалау


Айнымалылар

Кейіпкерлердің костюмін өзгерту

Өз ойынының сценарийі

Логикалық операторлары

Салыстыру операторлары

Өз ойыным

2 бөлім. Робототехника.

Лабиринт және кегль-ринг


Түс датчигі

Бағдаршам- робот

Ультрадыбыс датчигі

Лабиринттен шығу

Кегль-ринг

3 бөлім. Бейне құру


Видеожазба

Видеоны өңдеу

5 бөлім. Болашақтың компьютерлері


Интернетке деректер жіберу Пароль сенімділігі

Болашақтағы компьютерлер

«Болашақтағы компьютер» шағын жоба


4 бөлім. Презентациялар


Презентацияға арналған ақпарат

Презентанциядағы дыбыстар Презентанциядағы бейне

Презентанциядағы анимация


Ескерту:


Ұ = ұжымдық жұмыс

Т = топтық жұмыс

Ө = өзіндік жұмыс

Ж = жұппен жұмыс

Қ = қалыптастырушы бағалау

М = мұғалімнің түсіндіруі

К = көрсетілім

Э = эксперимент






Орта мерзімді жоспарлар


АКТ – Бастауыш мектеп, 4 сынып

1-бөлім. Программалау

Алдын ала меңгерілуге тиісті білімдер

Оқушылар дайын сценарий бойынша ойын құрастыра алады және Scratch программалау ортасында бірнеше сахналармен, кейіпкерлермен жұмыс атқара алады.

Мәнмәтін

Бұл бөлім «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар» ортақ тақырыптарына жатады және оқушылардың бастапқы программалау қабілеттерінің дамуына мүмкіндік береді. Бұл бөлімде айнымалылар, логика негіздері, логикалық салыстыру және қайталау операторлары қарастырылады. Нәтижесінде оқушылар тоқсан бойы орындаған жұмыстарын біріктіріп, ойын жобасын құрастыра алады. Өз ойындарының сценарийін оқушылар мәтіндік редакторын қолдана отырып, кесте түрінде ұсынады. Ойын құрастыру кезең барлық тақырыптарды бекітуіне ықпал етеді.

Осы бөлімдегі тілдік мақсаттар

Оқушылар үшін академиялық тілге сәйкес тілдік мақсаттың мысалы төменде ұсынылған.

Пән бойынша оқу мақсаты


Оқытудың тілдік мақсаты


Пәндік лексика және терминология

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

Оқушылар:

- айнымалыларды қолдана алады;

- кірістірілген қайталау операторын жүзеге асыра алады;

- мәтінде қарапайым кестелер жасай алады

- логикалық операторларды пайдалана алады;

- салыстыру операторларын пайдалана алады;

- өз сценарийі бойынша ойын жасай алады.

Оқушылар:

- өз сценарийін талқылау;

- ойынды құру алгоритмын және ойын сахнасын сипаттау;

- қолданылған спрайттарды, логикалық және салыстыру операторларды, олардың қызметтерін атап шығу.

кейіпкер, костюм, сахна, блоктар, оқиға, командалар, орындалу реті, айнымалылар, қайталау, цикл, егер, шешім, алгоритм, логика, салыстыру операторлар, логикалық операторлар, өрнектер.



Бұл ойында келесі айнымалылар қолданылады

Менің спрайтымда … костюм бар.

Бұл спрайтта … циклы қолданылған.

Менің/біздің жобамның/жобамыздың мағынасы …

Мен/біз бұл мәселені … шештік.

Біз осы шешімге … себептен тоқтадық.

Мен скриптіні тестілеу барысында … жұмыс істеп тұрғанын, ал … жұмыс істемей тұрғанын анықтадым… Сондықтан мен келесі шешімге келдім …

Басқа да тілдік мақсаттар қою үшін, сонымен қатар, академиялық тілді оқыту және үйрену үшін қолданылатын оқытудың тілдік мақсаттарына қатысты қосымша нұсқаулықтар алу үшін жоғарыдағы «Тілдік мақсаттар туралы» мәтініне қараңыз.

Қысқаша шолу

Оқушылар тестіленген және өзі құрастырған ойынның нәтижесін нақты көрсететін шешімді ұсынуі тиіс.


Оқу бағдарламасына сілтеме


Оқу мақсаттары


Сабақта ұсынылатын жұмыс түрлері


Оқыту әдістемесі бойынша мұғалімге арналған ескертпелер


Оқу ресурстары



4.4.2.1


























айнымалыларды қолдану


Айнымалылар

(Ұ, К) «Менің алғашқы анимациям» атты бейнені көрсетіңіз. Scratch онлайн ресурсын еске түсіруді және талдауды ұсыныңыз: тілді ауыстыру, сахнаны, спрайттар мен скриптерді, скрипттер ауданының, «Анықтама» сайманын, анимацияны іске қосуды сипаттау.


(Ө) Дайын сценарий бойынша программа жасауды ұсыныңыз.









































(М)

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!