Материалдар / «+5 балаларға арналған музыкалық ойын-сауықтардың бағдарламасы»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«+5 балаларға арналған музыкалық ойын-сауықтардың бағдарламасы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жинақ балаларға шығармашылық жағдайлар жасауға, өздеріне тапсырылған рөлдерді толық игеріп, кірісіп кетулеріне көп көңіл аударады. Олардың тиісті бейнелерді дұрыс жасаулары үшін іс-әрекет, қимылдарын көрсетіп, жетілдіруіне көмектесіп, кейіпкерлердің сөздерін, көңіл-күй, сезімін, мінез-қалпының қандай болуы керектігін түсіндіріп, ұғынуды көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2021
235
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

«ӨҢІРЛІК ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ

«ҚОСТАНАЙ ДАРЫНЫ» МКҚК


«ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ № 13 БӨБЕКЖАЙ-БАҚШАСЫ» МКҚК









Shape1



























Қостанай қ.





Рецензенттер: Сандыбаева Роза Қожахметқызы

Өтегенова Бибігүл Мазанқызы





Құрастырушылар: Окасова Жазира Қайратқызы

Оморова Қымбат Спабекқызы



+5 балаларға арналған музыкалық ойын-сауықтардың бағдарламасы


Бұл жинақ балаларға шығармашылық жағдайлар жасауға, өздеріне тапсырылған рөлдерді толық игеріп, кірісіп кетулеріне көп көңіл аударады. Олардың тиісті бейнелерді дұрыс жасаулары үшін іс-әрекет, қимылдарын көрсетіп, жетілдіруіне көмектесіп, кейіпкерлердің сөздерін, көңіл-күй, сезімін, мінез-қалпының қандай болуы керектігін түсіндіріп, ұғынуды көмектеседі.

Бағдарлама ересек тобының балаларына арналған.































Түсініктеме хат


Сіздердің алдарыңызды «+5 балаларға арналған музыкалық ойын-сауықтардың бағдарламасы» ұсынылған. Бұл бағдарлама 5-6 жастағы балаларға арналып, айына бір рет өткізіледі. «Көңілді смешариктер», «Ақшақардың туған күні», «Біз жазға қонаққа барамыз» т.б. 12 тақырыптан тұрады. Әр ойын сауық табиғат ерекшеліктерін ескеріп, құрастырылған.Бұл бағдарламаның мақсаты мектепке дейінгі мекеменің іс-әрекеті жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ағылшын, орыс және мемлекеттік тілде қарым-қатынаста сөйлеу дағдыларын қалыпастыруына эстетикалық және адамгершілік интеллектуалдық дамытуды қамтамассыз ету. Мектепке дейінгі жастағы балаларға үш тілді бірдей игеруге мүмкіндік жасау. Бұл жұмыстың міндеттері: балаларға тілдерді үйренуге жігерлендіріп, қызығушылықтарын арттыру. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заман талабына сай көп тілділікті игеру, шетел тілдерінде сөйлеу қабілеттерін дамыту, балалар үшін мектеп жасына дейінгі алғашқы дайындығы болып саналады. Болашақта балалардың білімдерінің қоры мол болады.

Баланың шығармашылығын дамытатын тәрбиеші мен мұғалім өзі шығармашылықпен жұмыс жасауы керек. Баланың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында өткізілетін іс-шаралар ұйымдастырылу барысында жаңа технология элементтерін пайдалану тиімді. Бұл орайды баланы жалықтырып алмаудың жолдарын қарастырып, төмендегі тәсілдерді тиімді қолдану қажет:

1. «Бала қабілетін ашуда тіл шеберлігіне көңіл бөлу және сөйлеу мәдениетін қалыптастыру»;

2. «Білімін қосымша әдебиеттермен толықтыру».

Әр тәрбиешінің алдындағы сәулелі мұраты шәкіртіне білім, тәрбие беріп қана қоймай, әр баланың «менің» ашу. Сол «менді» шығармашылық тұлғаға айналдыру. Күллі ғажайыптың ішіндегі ең тамашасы – жақсы тәрбиеленген адам. Сәбиді жоғары деңгейдегі білім мен адамгершілікке баулу үшін тәрбиешінің бойында барлық асыл қасиеттердің болуы тиіс. Жалпы театрландырылған ойындарда балалардың шығармашылық қабілет-мүмкіндіктері айқын аңғарылады. Бұған пайдаланылатын шығарманың сюжеті мен ойындық қимылдары оның мазмұны бойынша анықталады, ал рөлдерді орындау тәсілдері мимика, интонация, дене қимылдары арқылы жасалып, іске асырылады. Бұл жинақ балаларға шығармашылық жағдайлар жасауға, өздеріне тапсырылған рөлдерді толық игеріп, кірісіп кетулеріне көп көңіл аударады. Олардың тиісті бейнелерді дұрыс жасаулары үшін іс-әрекет, қимылдарын көрсетіп, жетілдіруіне көмектесіп, кейіпкерлердің сөздерін, көңіл-күй, сезімін, мінез-қалпының қандай болуы керектігін түсіндіріп, ұғындырып отыру. Сөйтіп ойын барысында олардың тартымды бейнелер жасай білуіне қол жеткізу. Оған тәрбиешілер жан тәндерімен кірісіп, көп еңбек сіңіру керек.














Күтілетін нәтиже:

Білу:

  • Мерекелік ойын-сауықтар мен кештерге қатысып өз өнерлерін көрсетуге: үш тілде өлең оқуға, ән салуға, би билеуге, ойын ойнауға, ертегі кейіпкерлерін сомдауға қатысуға талпыныстарын қалыптастыру.

  • Мемлекеттік және жалпыұлттық мерекелер туралы түсініктерін кеңейту.

  • Мерекелер мен ойын-сауықтарға қатысуға белсенділігін арттыру.

  • Мерекеге дайындығын мадақтап, бірлесіп жасаған жұмыстары мен оның нәтижесіне қуану сезімдерін қолдау.

Қолдану:

  • балаларға өзінің қабілетін көрсете білуге мүмкіндік беру;

  • баланы басқалармен жарыса білуге қалыптастыру;

  • білік пен дағдыны қалыптастыру үшін білімді өзі ізденуге қамтамасыз ету;

  • ойын барысында қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде балаға жаңа білім, білік дағдылардың қайнар көзіне жеткізу;

  • баланың ойын барысында жеткен жеңісі оның жаңа алған білім, білік дағдыларымен сәйкес келетіндігін ескеру.







































Тақырып, мақсаты

Тема, цель

Theme, aims

Сағат саны Время Time

Айы Месяц Month

Ресурстар Ресурсы Resource

1

Жол жүру ережесі «Жоғалған белгілер»

«Потерянные знаки»

«Lost signs»


Мақсаты:

ЖЖЕ туралы мәлімет беру. Ойын арқылы керекті мәліметтерді бекіту. Топпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру. Кішіпейілділікке тәрбиелеу.

Цель:

Сведения о ПДД. Игра для утверждение необходимых данных. Формирование навыков работы в группах. Воспитывать доброжелательное отношение к друг-другу.

Аim:

Information about the SDA. Play through the adoption of the necessary data. The skills of working in groups. Csspace education.




1




Қыркүйек

«Жина да ата», «Дұрыс жағдаятты тап», «Қызыл, сары, жасыл», «Самокат жарысы», «Жол кедергілері», «Өз белгіңді тап»

ЖЖЕ керекті макеттер,қиылған белгілер, мыстанның сыпыртқышы, қатты қағаздан жасалған бағдаршамның түстері, пазлдар, пираттың қылышы, самокаттар.

2

«Тәрбиеші күні»

«День воспитателя»

"Day of the teacher"


Мақсаты:

Қандай мамандық болса да оған сыйластықпен қарау. Балаларда еңбек бағалау дағдыларын қалыптастыру

Цель:

Научить уважать труд каждого. Формирование у детей навыков оценки труда.

Аim:

If what major respect to him for consideration. Formation at children of skills of evaluating work




1




Қазан

Тәрбиешілерге арналған өлең, тақпақ жолдары. Түрлі-түсті шарлар, жабайының киімдері, музыкалық әуендер.


3

«Кемедегі хиқая»

«История на судне»

«History on a ship»


Мақсаты:

Өз қатарластарына жағымды көзқарас тудыру. Жылы қарым-қатынасты тәрбиелеу, бір-біріне көмек беру қабілеттерін ояту. Достық қарым-қатынасты жандандыру, эмоционалды қатынаты дамыту.

Цель:

Создание позитивного отношения к своим сверстникам. Воспитать дружеское отношение, помощь друг другу в предоставлении пробуждения способностей. Дружеские отношения, активизация, развитие эмоционального качества.

Аim:

Creating a positive attitude to their atelectasia.Year relationship and parenting, helping each other in the provision of awakening abilities.Friendly relations, activization , development of emotional Atinati.





1




Қараша

«Пират», «Аспазшы», «Кеменің бөлігін тап», «Әріптерден сөз құрау»

Алаңдағы ағаш кемесі, 5 бос конверттер, арқан, жеке себеттегі жеміс пен көкөкністердің муляждері, ватманға салынған кеменің суреті, әріптердің суреттері, шарлар, сыйлықтар.


4

«Шаңғышы күні»

«День лыжника»

«Skier’s day»


Мақсаты:

Ойын арқылы балалардың қысқы спорт түрлеріне қызықтыру, қыс уақытында неғұрлым көп ойын түрлерімен таныстыру.

Цель:

Заинтересовать детей через игровые виды зимнего спорта, ознакомление с всевозможными видами игры в зимнее время.

Aim:

To interest the children through the game of winter sports, games, acquaintance with various modes of transport in the winter.







1












Желтоқсан

Шаңғылар (таяқсыз) бала санына байланысты, 2 шана, жалаулар, бала санына қарай түрлі-түсті таяқшалар, бағдарлау-конустары, қаршықтар, арқан, магнитофон, қызы бала фоногламмалары, номерленген кеудешелер, сыйлықтар.

«Аңшы мен қояндар», «Өзіңе жұп таңда», «Кім жылдам», «Қаршық жасау», «Бір шаңғымен», «Шана сүйреу», «Арқан тартыс»

5

«Көңілді смешариктер»

«Веселые смешарики»

"Funny Smeshariki"


Мақсаты:

Мультфильм кейіпкерлерінің қатысуымен, цирктік қойылым арқылы балалардың ағылшын тілі, музыкаға және дене шынықтыру пәндеріне қызығушылықтарын арттыру. Берілген тапсырманың шешуін табуға дағдыландыру. Топпен жұмыс жасауға үйрету. Аудиторияға жұмыс жасау қабілеттерін дамыту. Өзін-өзі ұстау дағдыларын қалыптастыру.

Цель:

С участием героев мультфильмов, цирковое представление, музыки и физической культуры, повысить интерес детей английскому языку.

Aim:

With the participation of cartoon characters, circus, music and physical education, increase interest in the subjects.







1







Қаңтар

Арқан, паролоннан жасалған тіс, ойыншық пласкогубцы, жасанды жұмсақ сымнан жасалған таға, пенопласттан жасалған қабырға, жасанды гирь мен штанга, шын алма, үстел, шляпа, доптар, қамшылар мен орындақтар, үш доңғалақты велосипед пен таяқша, сүті бар бөтелке, пластик бөтелкеден кесілген қиындылар, сылдырлай музыкалық аспаптар, спорттық обручтер, құмыраға құйылған су, үш стақан, сары, қызыл, жасыл бояулар.

Арқанда жүрушілер, Мықтылар, Акробаттық номер, «Жонглерлер», «Шабандоз», Аю Потап, ЙОГ Арсен, Гимнасткалар, Фокустар.


6

«Ақшақардың туған күні»

«День рождения снегурочки»

«Birthday of the snow maiden»


Мақсаты:

Ойын түрінде негізгі физикалық қасиеттерін: ептілікті, жылдамдықты, шыдамдылықты, тепетендікті сақтауға, қимыл-қозғалыс ойынында ұқыптылықты дамыту.

Цель:

В игровой форме основных физических качеств: ловкость, скорость, выносливость, хранение равновесия, движение, развитие осторожности в игре.

Aim:

In a playful way the basic physical qualities: agility, speed, endurance, thepatent storage, movement, development of caution in the game.









1









Ақпан

Гимнастикалық скамейкелер-2, швед стенкасы, шелек-2, ойыншық ат-2, балалардың сыйлықтары, конструктор, балаларға сыйлық. Шаңғы жүрісі, Коньки жүрісі, Скамейке үстімен жүрісі, Эстафета: «Атқа су бер», «Ат» жүрісін көрсетеді, Ойын «Кім жоғын тап»


7

«Қыз болу оңай ма?»

«Легко ли быть девочкой?»

«Easy to be that it was nicknamed" the girl?»


Мақсаты:

Балаларды бір-бірін құрметтеуге үйрету. Бір-біріне кішіпейіл болу қасиеттерін дамыту. Ұл балаларға қыз бала нәзік жан екенін түсіндіріп, жеткізу.

Цель:

Учить детей уважать друг-друга. Донести до мальчиков, что девочка это нежное существо.

Aim:

Children learn to respect each other. Each other to be humble qualities. To give boys explaining that the woman, shipping.







578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!