Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ
Сабақтың тақырыбы:Сөз басы
Бөлім: |
1-бөлім. Туған жерім - аялы алтын бесігім |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Сөз басы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.2.2.1 әдеби шығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдықмәселеніидеясы арқылы түсіндіру. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдықмәселеніидеясы арқылы түсіндіреді. Кейбір оқушылар үшін: Әдеби шығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдықмәселесінталдайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Мұғалім таратқанқима қағаздар бойынша топқабірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ; 2 топ; 3 топ. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны Қимақағаздар |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сұрақар: 1. «Сөз басы» дегендіқалай түсінесіңдер? 2. Әдетте сөздің басын қалай бастаған жөн? 3. Сендер әңгімені қандай сөзбен бастайсыңдар? |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Мұғалім оқушыларға жаңа сабақ туралы, «Сөз басы» жайлы жалпы түсінік береді. |
Ұжымдық жұмыс: Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Сөз басы» деген сөздіталдайды. Мысал келтіреді. |
Дескриптор: -Оқушылар ойларын айтады; -Мысал келтіреді. Жалпы-3 балл. |
Оқулық 6-сынып Атамұра |
|||
Топтық жұмыс
|
Мұғалім оқушыларға сабақты түсіндіріп, эссе жазуға нұсқау береді. Кері байланыс орнатады. |
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша «Сөз басы» деген тақырыпта шағын эссе жазады. Пікір алмасады. |
Дескриптор: -Шағын эссе жазады. -Пікір алмасады. -Кері байланыс орнатады. Жалпы-4 балл |
Оқулық 6-сынып |
|||
Жұптық жұмыс
|
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды. Шағын пікірталас жасайды. Барлығы өз пікірімен бөліседі. Мұғалімнен кері байланыс алады. |
Дескриптор: -Сұрақтарға жауап береді. -Өз пікірлерін ортаға салады. Жалпы-3 балл |
Оқулық 6-сынып Жұмыс дәптерлері. |
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|
Қысқамерзімді жоспар
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы:«Аяз би» ертегісініңқұрылымдық сипаты
Бөлім: |
1-бөлім. Туған жерім - аялы алтын бесігім |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы:6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
«Аяз би» ертегісініңқұрылымдық сипаты |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.1.2.1 әдеби
шығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдықмәселеніидеясы арқылы
түсіндіру; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдықмәселеніидеясы арқылы түсіндіреді. Көпшілік оқушылар үшін: Шығармакомпозициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызынанегіздемежасайды. Кейбір оқушылар үшін: Әдеби шығармадакөтерілгенәлеуметтік-қоғамдықмәселеніталқылайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |