Материалдар / 7.2.1.2. Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы биологиялық маңызы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7.2.1.2. Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы биологиялық маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы биологиялық маңызын меңгерту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
455
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 1

Мектеп: «С. Қожанов» атындағы ЖОМ КММ

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

СЫНЫП: 7 «А»

Қатысқандар:

Сабақтын
тақырыбы:

Қатыспағандар:0

7.2.1.2. Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы
биологиялық маңызы.
7.2.1.1. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі

Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
Сабақтын
мақсаттары

Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы биологиялық
маңызын меңгерту.
Барлық оқушылар орындай алады: Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею
түрлерін және табиғаттағы биологиялық маңызын біледі, анықтай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею
түрлерін айта алады
Кейбір оқушылар орындай алады: табиғаттағы биологиялық маңызын
ажырата алады.
Оқушылар орындай алады: Оқушылардың оқылым, айтылым және
тындалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін мәтінмен жұмыс
жүргізу, тапсырмаларды топпен қорғау

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: термин сөздермен жұмыс жүргізу өсімдік,
көбею, табиғи жолмен дамуы, ұлпа т.б
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: меңгеру ойлау.
Биологиялық сана-сезім, көбеюдің өз ерекшеліктерін түсінуі
Талқылауға арналған сұрақтар: Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлерін
және табиғаттағы биологиялық маңызы туралы мәтінді оқиды және
талқылайды
Топпен жұмыс жасайды.

Құндылықтарға
баулу

Оқушылар топта жұмыс жасау арқылы бір-біріне көмектеседі, шыншыл,
ұйымшыл болуға үйренеді.

Пәнаралық
байланыс

Жаратылыстану, математика

Алдыңғы оқу:

Кіріспе курсты оқу барысында сендер:

5 минут

7.2.1.1. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін білулерің тиіс;
– Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің
түсінулерің қажет;

мән-маңызын

– Оқулық мәтінін пайдалана отырып және мұғалімнің көмегімен «Өсімдіктердің
өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы биологиялық маңызы»
конспектісін жасауларың тиіс.

1. Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы биологиялық
маңызын дәлелдеңдер.
2. Биологияның «Мәңгілік Ел» идеясын іске асырудағы
маңызын ашып көрсетіңдер.
3. Оқулық мәтінін пайдалана отырып, Қазақстан аумағындағы өсімдіктердің
маңызы мен пайдасын анықтаңдар.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт есебі
Басы 5 минут

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі
жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу
түрлері мен ауыстырыңыз)

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі .
Сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа
аудару

Ортасы 22 минут

Тапсырмалармен таныстыру.

Биология оқулығы

І топ- Өсімдіктің өсімді жолмен көбеюі
ІІ топ- Өсімдіктің түрлері
ІІІ топ – Өсімдіктің табиғаттағы
биологиялық маңызы
Топтар постер қорғайды. Өз ойларын
ортаға салады.
Сарамандық жұмыс
Соңы 17 минут

Қалыптастырушы бағалауға байлансты
тапсырмалар бойынша кері байланыс жасау
(БББ кестесі бойінша IDEAL әдісі бойнша)

Қосымша мәліметтер

сөзжұмбақтар құрастыру. Әр мақсатқа 10 сұрақтан құрастыру

Бағалау критерийлері

Айтылым

Оқылым

Тындалым

Жазылым

Тапсырмалар

1-тапсырма «Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және
табиғаттағы биологиялық маңызы» тармағы бойынша әңгіме жоспарын
құраңдар.
2-тапсырма Трек схемалар , Сызбаны толтыр
3-тапсырма биологиялық көбеюдің құрылымын айтыңдар.

Дискриптор
1: Оқушылар өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және табиғаттағы биологиялық маңызының

себептерін біледі.
2: Оқушылар тақырыптың мәтінімен таныс болады.
3:Өсімдіктердің биологиялық көбею құрылымымен танысады.
4: Сабақ барысында термин сөздерді ажырата алады.

Аяқталуы 10 мин

Қорытындылау. Бағалау. Өзін-өзі бағалау парақшасы
арқылы бағалайды
Кері байланыс: «Бес саусақ » әдісі

Деңгейлік тапсырмалар

Формативті бағалау

Рефлексия сабақ/оқу мақсаттары
шынайы ма?

Ия

Бүгінгі оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?

Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және
табиғаттағы биологиялық маңызын білді
Жайлы атмосфера

Мен жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма?

Ия.

Мен берілген уақыт ішінде үлгерді
ме?

Ия.

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер
енгіздім және неліктен?

Жаратылыстану

Жоспарлы сабақ дайындау, жүйелі жазу.

Қорытынды бағамдау
Қандай нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. Топпен жұмыс
Қандай нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. Нақты тапсырма, нақты сұрақ.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Үйге қосымша тапсырма.
Үйге тапсырма : 7.2.1.2. Өсімдіктердің өсімді жолмен көбею түрлері және
табиғаттағы биологиялық маңызы
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!