БасыБілу
|
Сәлеметсіңдер ме,
балалар?!
Көңіл-күйлерін
қалай?
Сабаққа дайынсыңдар
ма?
Қане, балалар
орнымыздан тұрып ширату жаттығуын
жасайық:
Қабағын түйіп,
ақ торлап Шытынап кеп
жауады
Тырс-тырс,
дүрс-дүрс еткізіп
Үрейлендірер
адамды (қимыл-қозғалыспен
жасату)
м/ә: балалар бұл қандай ашулы
табиғат құбылысы кәне кім айтады?
Ашуы сәл
басылып
Моншақтар
жерге шашылып,
Сыбдыр-сыбдыр
етеді
Дауысы да
басылып
м/ә: балалар бұл қандай қатты
нөсерден кейінгі құбылыс?
Жұптық
жұмыс
1-тапсырма
Ал
балалар жаңылтпашты жаңылмай
айту
(1 мин кітаптан
өздері оқып,кітапты жапқызып
айтқызу)
Көктем
жауын-шашынсыз болмас
Жауын-шашынсыз
болмаса ,
Жасынсыз
болмас
Балалар, 1 мин уақыт өтті,
енді кітаптарынды жауып, парталас
көршілерінмен бір-біріңе жаңылтпашты айтып,
бір-бірлерінді тексеріндер.
|
Сәлеметсіз
бе!
Көңіл-күйіміз
тамаша!
Дайынбыз.
қимыл-қозғалыс
арқылы мұғаліммен бірге өлең айтып, жаттығу
жасайды.
Бұл ашулы табиғат
құбылысы - нөсер.
.
Қатты нөсерден
кейінгі құбылыс – жаңбыр.
1 мин ішінде кітаптан өздері
оқып, жаттайды. Уақыт өткен соң кітапты жауып, жаңылтпашты парталас
жұбымен өзара бір-біріңе айтады.
|
ҚБ:
мадақтау
ҚБ: «Жарайсыңдар!
Тамаша!»
Дескриптор:
- жаңылтпашты түсініп оқиды,
жаттайды
- жаңылтпашты жатқа
айтады. 2Б
|
АКТ
Оқулық, 94
бет
|
Ортасы
Түсіну
|
2-тапсырма. Бірлескен
оқылым:
Ал, балалар бүгінгі
тақырыбымызда берілген мәтінді мұқият оқып
алайық «Ақ
жаңбыр» мәтінін
оқу.
(қосымша
1)
Алдымен мен оқимын.
Сендер саусақтарынды мәтінге апарып, өздерінде іштей оқып
отырындар, жарай ма?
Сөздік
жұмыс:
Бұйымтай –
өтініш.
«Бұлтты
күн» әдісі:
Балалар, жаңбырдан
кейін қандай құбылыс болады?
Ендеше, күніміз
жарқырап шығу үшін, бұлттарды алып тастайық. Ол үшін бұлттарда
берілген сұрақтарға жауап беруіміз
керек.
«Сұрақтар
ілмегі»
-
Мәтіннің басты
кейіпкерлері кімдер?
-
Жалқау жаңбыр деп
кімді атады?
-
Шөптердің шөлі
неліктен қанбай қалды?
-
-
-
-
Қурайдың шөптерге
айтқан ақылы қаншалықты пайдалы
болды?
Қай кейіпкердің
іс-әрекеті дұрыс деп ойлайсың?
3-тапсырма.
Қаламгермен танысу.
«Ыстық доп»
әдісі:
Оқушылар шеңберді
айнала тұрып бір-біріне доп лақтыру арқылы автор туралы сұрақтар
қояды.
4-тапсырма. Өздік
жұмыс.
Үлестірілген карточкаларда «Ақ
жаңбыр» мәтіні бойынша берілген пікірлердің
ақиқат және
жалған екенін анықтап, кестеге «+»
таңбасы арқылы белгілеңіздер. (қосымша
2)
|
Оқушылар мұғалім
нұсқаулығы арқылы мәтінмен
танысады.
Жарайды,
апай.
Қара бұлт артынан
жарқырап күн шығады.
- Ақ жаңбыр, өткінші
жаңбыр
- Жалқау жаңбыр деп
ақ жаңбырды атады.
- Себебі, өткінші
жаңбыр сатырлатып құйды да, кетті. Жаңбыр суы сай-саламен ағып
кетті.
- Ақ жаңбыр тәулік
бойына жауып, жер үсті еркін сусындап, көк жайқалып,
құлпырады.
- Ақ жаңбырдың
іс-әрекеті дұрыс, себебі ол Өткінші жаңбырдың айтқан сөзіне,
жасаған іс-әрекетіне ашуланбай, қурайлардың өтінішін тындап,
орындай білді.
Шеңберде допты
лақтырған оқушы сұрақ қойып, оны қағып алған оқушы сол сұраққа
жауап береді. Шеңбердегі барлық бала қатысып автор жайлы
мәліметтермен осылай алмасады.
Ақиқат және жалған
пікірлерді анықтап, кестені
толтырады.
|
ҚБ:
мадақтау
Дескриптор:
ҚБ «Жарайсың!
Жақсы! Керемет!»
Дескриптор:
-
- Автор жайлы
мәліметпен танысады.
-
- Автор туралы сұрақ
қоя біледі
-
-
Оқушылар
-
дың сұрақтарына
жауап бере алады. 3Б
Дескриптор:
- Ақиқат пікірлерді
анықтайды
- Жалған пікірлерді
анықтайды 2Б
|
Оқулық
95
бет
АКТ
Доп
карточкалар
|