Материалдар / 9.4.2.1 Желіде жұмыс істеу барысында этикалық және құқықтық нормалардың бұзылу салдары туралы ой қорытып айту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

9.4.2.1 Желіде жұмыс істеу барысында этикалық және құқықтық нормалардың бұзылу салдары туралы ой қорытып айту

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпка арналған сабак жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2019
1846
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақжоспары.


Ұзақ мерзімд іжоспардың тарауы:

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Мектеп: Атырау облыс Исатай ауданы Аққыстау селосы «Жалпы білім беретін

Абай атындағы орта мектебі»

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Костурлина Акмарал Бактыгереевна

Сынып: 10 (Жаратылыстану-математика бағыты)

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Компьютерлік желілерді ұйымдастыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.5.1.3 доменаттар жүйесінің (DNS) қызметтерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: доменаттар жүйесінің (DNS) қызметтерін сипаттай алады

Көпшілігі:(DNS) домен аттар жүйесінің құрылымын ажырата алады

Кейбіреуі:Интернет жүйесі арқылы доменді тіркей алады.

Бағалау критерийі

-домен аттаржүйесінің (DNS) қызметтерін сипаттайды.

-(DNS) домен аттар жүйесінің құрылымын ажыратады.

- Интернет жүйесі арқылы доменді тіркейді.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика және терминология:

www (World Wide Web), DNS (Domain Name System)

IP мекен жайы

Диалогқақатыстысөзтіркестері:

Бірінші,екінші,үшінші деңгейлі домендер.

kz, ru, gov, edu домендері

Құндылықтарға баулу



Бірлескен топтық жұмыстарда ынтымақтастық, бір-бірінің пікірін тыңдауда құрмет құндылығы, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, бірін-бірі бағалау арқылы жауапкершілік, ашықтық, тапсырмаларды орындау кезінде сыни ойлау, шығармашылық, өмір бойы білімалу құндылықтары қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Ru ua uz uk домендері қай елдің домендері екенді туралы география пәндері игеріледі.

Алдыңғы білім

Компьютерлік желілер, желілердің типтері, IP мекен жайы ұғымы туралы білімдері бар



Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут




4 минут

Ұйымдастыру

Топтарға бөлінеді.


(Ұ) "Өткенді еске түсір" әдісі

Проблемалық жағдай туғызу.

Оқушыларға бүгінгі сабақ мақсатын жеткізу үшін. Мұғалім тарапынан сұрақ қойылады.

PAN деген нені білдіреді? жеке аймақ желісі

LAN деген нені білдіреді? жергілікті желі

MAN деген нені білдіреді? бір ұйым қалалық желілер

WAN деген нені білдіреді? жаһатдық желілер

ҚБ."Бутерброд" әдісі. Бірін-бірі бағалау.

Қадырқұлов Р.А, Нұрмұханбетова Г.Л.

10 сынып (жаратылыстану-математика бағыты)




Сабақтыңортасы


10 минут








10 минут














7 минут


















5 минут


(Т)"Ойлан-жұптас-пікірлес"

Әрбір топқа 1-ші, 2-ші, 3-ші деңгейлік домендерді білесіңдер? Олардың құрылысы туралы айтыңыздар.

Дескриптор.

  • Сайттардың домендерін анықтайды

  • Доменнің деңгейлерін анықтайды.

  • Интернеттегі домендердің маңыздылығын бағалайды

ҚБ«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Бірін-бірі бағалау


(ЖЖ)Сараланған тапсырма

"Досыңмен жұптас" әдісі

"Егер бізде сайт болса..." деген сөзден кейін әр жұптың өздерінің сайттарының 1,2,3 деңгейлі домендерде құрастырады

Бағалау критерийі

(DNS) домен аттар жүйесінің құрылымын ажыратады.

Дескриптор:

- 1 деңгейлі домен құрастырады

- 2 деңгейлі домен құрастырады

- 3 деңгейлі домен құрастырады

ҚБ «Олқылықтарды толтыр» әдісі. Өзара бағалау

(Ж). "Ұйымдасып құрастыр" әдісі

Әр топ топқа, сынып, мектепке 1 деңгейлі домен құрастырады.

Дескриптор:

- Топқа домен құрайды.

- Сыныпқа домен құрайды.

- Мектепке домен құрайды.

ҚБ «Бұрыштар»әдісі Өзін-өзі бағалау


Саралау: қарқын тәсілі

Қосымша тапсырма

"Өзіңді тексер"

Интернет желісінен домен тақырыбында тест тапсырмасын орындау.


(ЖЖ) "Тәжірибелік жұмыс" әдісі

Интернет желісі арқылы ақылы немесе ақысыз сервистер арқылы 1 домен бұғаттайды.

Бірінші болған оқушылар қасында отырған оқушыларға көмектеседі.

Дескриптор:

- Домен құрайды

- Доменді интернет желісіне тіркейді

ҚБ. Бірін-бірі бағалау

Қадырқұлов Р.А, Нұрмұханбетова Г.Л.

10 сынып (жаратылыстану-математика бағыты)




































Hoster.kz

Host.kz

idpost.kz





Сабақтың соңы


2 минут

Кері байланыс:

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

- нені білді, нені үйренді;

- не әлі де түсініксіз;

- нені қайталады.

Үй жұмысы: Интернет желісі арқылы отбасыңа арналған домен ашу












Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралаудың тапсырма тәсілі бойынша:

Сараланған тапсырмалар:

"Қалағаныңды таңда" әдісі арқылы әрбір білім алушы қажеттілігін қарай жеке жұмыс орындайды

Қарқын тәсілі бойынша:

Шапшаң орындайтын оқушыларға қосымша тапсырма, баяу орындайтын оқушыларға қосымша уақыт беріледі

Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша тапсырмаларды орындауда қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылды


«ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


"Жазғанды іске асыр" әдісі






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!