Сабақтың
тақырыбы
Сабақтың мақсаты
|
Мерзімі
|
С/с
|
Оқушылардың
белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Оқып үйренудің
нәтижесі (оқушының білуі, түсінуі, қолдануы)
|
Оқушыларға сабақтың
тиімділігін анықтау, оқуды және оқытуды
бағалау
|
Сөйлеу мәдениетін
жетілдіру
|
Құрал – жабдықтар
және дереккөздер
|
1
|
Кіріспе
Оқушылар қазақ әдебиеті жайлы оқығанды еске түсіре
отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,ойын тиянақтап
жеткізе білуге дағдыланады, шыншылдыққа,батылдыққа
дағдыланады
|
|
1
|
Кім
жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат
|
Тақырыптардың мазмұнын
игеріп, сын тұрғысынан ойлап, жауап береді.
Өз
пікірін, ойын ашық айтып, өз бетімен ізденеді
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен
қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін
тексеру.
|
Тыңдалым,
оқылым және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
2
|
Халық ауыз әдебиеті және
оның туу,пайда болу жолдары. Фольклор туралы
түсінік.
Халық ауыз
әдебиетімен танысады, кейіпкерлер жайлы айта отырып, түсініп оқуға,
ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмаларды дұрыс орындауға
пайдаланады
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Жигсо, Жұптық әңгіме, Кубиз
|
Тақырыпты түсініп
оқуға, жатқа оқуға дағдыланады.. Тақырыптың идеясын түсіне білуге
топпен жағдай жасайды
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
3
|
Тұрмыс-салт
жырлары. Лирикалық және
эпикалық жанрлар.
Халық ауыз әдебиетімен танысады, кейіпкерлер жайлы айта
отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен
тапсырмаларды дұрыс орындауға пайдаланады
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервью әдісі,
|
Тақырыпты
талдауға үйрене отырып тақырыптарды мағанасын, негізгі мүмкіндіктерін меңгереді , топпен жұмыс
істеуге пайдаланады
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
4
|
Батырлар жыры.
«Қамбар батыр» жырынан үзінді Шендестіру,баяндау.
Батырлар жыры
арқылы батырлардың өмірімен таныстыру, түсініп оқып, жүйелеп айтуға
үйренеді, есте сақтау, жүйелі сөйлей білу, өз ойын тұжырымдап айта
білуге
дағдыланады.
|
29.09
|
1
|
Кім
жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат
|
Өз
ойларын еркін жеткізуге, байланыстырып сөйлеуге
үйренеді
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен
қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін
тексеру.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
5
|
Лиро-эпостық
жырлар Батырлар жырынан
ерекшелігі
Оқушылар лиро-эпостық
жырлардың идеялық мазмұнын ашу арқылы
жырларды жатқа айту, есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету, оқушының
ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін
байыту.
|
6.10
|
1
|
Миға
шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Ыстық орындық, Ойлан- бірік-
бөліс
|
Тақырыпты
талдауға үйрене отырып тақырыптарды мағанасын, негізгі мүмкіндіктерін меңгереді , топпен жұмыс
істеуге пайдаланады
|
Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы
білімдеріне талдау жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым, оқылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
6
|
«Қозы Көрпеш-Баян
сұлу» жырынан үзінді.
Композиция, сюжет, монолог, диалог.
Оқушыларға «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры жайлы түсінік
беру, тақырыптың мазмұнын игеру арқылы ойын толық жеткізіп сөйлеу
дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге
дағдыландыру.
|
|
1
|
Миға
шабуыл,
Салыстыру
кестесі,
Эссе
|
Оқушылар тақырыппен
жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және
тапсырмаларды қатесіз орындайды
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
7
|
Айтыс туралы жалпы
түсінік.
Айтыс туралы ақпаратпен
таныстыру, оны түсініп оқып, жүйелеп айтуға үйрету, есте сақтау,
мәдениетті жүйелі сөйлей білуге, өз ойын тұжырымдап, салыстыра
отырып топпен жұмыс істеуге пайдалану
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Инсерт, Сөздер банкісі, Ыстық орындық, Кім
шапшаң
|
Патриоттық,адамгершілік, танымдық тәрбие арқылы еліміздің
кең байтақ даласы Қазақстанда өмір сүріп жатқандары жайлы
түсініктер алуға мүмкіндік беру
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
8
|
«Біржан мен Сара»
айтысы Импровизация.
Айтыстағы ақындық шеберлік туралы мағлұмат беру; Біржан
мен Сараның бойындағы ізгі қасиеттерден үлгі алуға,адамның жан
дүниесін тани білуге,көркем әдебиетті сүйіп оқуға, өлеңді талдату
арқылы елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу.
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Инсерт, Сөздер банкісі, Ыстық орындық, Кім
шапшаң
|
Патриоттық,адамгершілік, танымдық тәрбие арқылы еліміздің
кең байтақ даласы Қазақстанда өмір сүріп жатқандары жайлы
түсініктер алуға мүмкіндік беру
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым, оқылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
9
|
Орхон ескерткіштері.
«Күлтегін жазуы». Жырдың композициясы туралы.
Мәтін
мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну арқылы
тақырыпты өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, мәтін идеясын
ашу.
|
|
1
|
Миға
шабуыл,» «Жигсо» , Спираль, Өмірлік ахуалды
талдау
|
Оқушылар тақырып ұғымын
біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда
пайдаланады
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
1
|
Асан қайғы «Бұл
заманда не ғаріп?», «Еділ бол да, Жайық бол»
жырлары Ұйқас
түрлері.
Жырлардың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, өз
ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін
арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту.
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Венн диаграмма-сы, эссе
|
Тақырыпты түсіне отырып
ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға
дағдыланады
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
2
|
Бұқар жырау «Ай,
Абылай», «Батырың өтті Бөгенбай» толғаулары
Автор туралы мәлімет бере
отырып, жырларының мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге жағдай жасау,
сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау
қабілеттерін дамыту.
|
|
1
|
Композициялық талдау, Венн диа-граммасы , Бес жолды өлең,
Адасқан әріптер
|
Тақырыпты
топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап,
қорытындылауға үйренеді
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым, оқылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
3
|
Махамбет Өтемісұлы
«Баймағамбет сұлтанға айтқаны», «Мен, мен мен едім», «Арқаның қызыл
изені-ай» өлеңдері. Ерікті
ұйқас
М.Өтемісұлының өмірінен мәлімет бере отырып, өлеңінің
негізгі идеясын ашу. Ақын шығармаларын оқи отырып, Отанын сүюге,
еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
|
|
1
|
Композициялық талдау, Венн диагамманы , Бес жолды өлең,
Адасқан әріптер
|
Тақырыпты
топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап,
қорытындылауға үйренеді.
|
Критерийлер бойынша
топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық
бағалау.
Рефлексия
арқылы білімдерін тексеру.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
4
|
Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай» жыры
. Жырдың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.Өз
ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін
арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту.
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Венн диаграмасы, Эссе
|
Тақырыпты түсіне отырып
ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға
дағдыланады
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Жиынтық
бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
|
Тыңдалым
және айтылым , оқылымдағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
5
|
Шоқан Уәлиханов
«Ыстықкөл сапарының күнделігі». Әдебиет
теориясы: күнделік ,
эссе Автор
туралы мәлімет бере
отырып, «Ыстықкөл күнделігі» еңбегіндегі
көркем шығарманың сыры мен сипатын
тану
|
|
1
|
Топқа
бөлу, Миға шабуыл,
Ойлан- талқыла,
Эссе
|
Еңбектің
сөз өнерін танып, пайымдаудағы тарихи қызметін
біледі.
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
6
|
Сыныптан тыс
оқу
|
|
1
|
Тақырып туралы білгенін
тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық
жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы топпен орындауға
дағдыланады
|
Оқушылар
ойларын жүйелі жеткізе біледі, сөз қорларымен жұмыс істеу
қабілеттерін дамиды.
|
Топтық бағалау /критеий
бойынша/
Кері
байланыс
|
Тыңдалым
және айтылым, оқылым дағдыларын қалыптастыру
|
Хрестоматия
|
1
|
Ыбырай Алтынсарин
«Бақша ағаштары», «Мейірімді бала», «Атымтай Жомарт»
әңгімелері
Әңгімелерінің
тақырыбын ашу, мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, өз
ойларын қорытындылай білуге жағдай
жасау.
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Венн диаграмма-сы, эссе
|
Тақырыпты түсіне отырып
ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға
дағдыланады
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
2
|
Абай Құнанбайұлы
«Әуелден бір суық мұз ақыл зерек», «Өлең сөздің патшасы, сөз
сарасы».
Абай
Құнанбайұлы туралы білгенін
тиянақтай отырып, ойын толық жеткізе білуге
үйрету,
өлеңдерінің мазмұны мен идеясын
ашуға мүмкіндік жасау, өз ойларына қорытынды жасауға
үйрету.
|
|
1
|
Миға
шабуыл, Жигсо, Аквариум, Эссе
|
Сыни тұрғыдан ойлау
арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
Топта жұмыс жасау
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым , оқылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
3
|
«Ескендір»
поэмасының адамгершілік,рухани мәні. Көп мағыналы
сөздер
Поэманың мазмұнын түсіну. шығарма жазу туралы алғашқы
түсінік беру.Поэманы түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға
үйрету, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға
дағдыландыру.
|
|
1
|
Суреттер сөйлейді,
Салыстыру кестесі, Семантикалық карта, Кім біледі
|
Тақырыпты
түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы
сабаққа деген қызығушылығын арттыру
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен
қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін
тексеру.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
4
|
Жамбыл
Жабаев «Патша әмірі тарылды», «Зілді бұйрық»
өлеңдері. Дастан
жанры Автор туралы мәлімет
бере отырып, өлеңдерінің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге жағдай
жасау, сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай
жасау.
|
|
1
|
Композициялық талдау, Венн диаграмма-сы ,5 жолды өлең,
Адасқан әріптер
|
Тақырыпты
топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап,
қорытындылауға үйренеді
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
5
|
Мағжан
Жұмабаев«Түркістан» өлеңі, «Батыр Баян»
поэмасы.
Мағжан
Жұмабаев шығармаларын оқыта отырып, поэмасының тақырыбы мен идеясын
ашу,ақынның өз бейнесін таныту жолын
меңгерту.
|
|
1
|
Ептілер,
жүйріктер, алғырлар, Сәйкестендіру, Миға
шабуыл, Кім жүйрік
ойыны
|
Өлеңнің
мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі
түрде жеткізеді
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
6
|
Ілияс
Жансүгіров«Күй» поэмасы
Поэманың мазмұнын түсіну, тіл байлығының ,сөздік қорын
байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасау, дұрыс ойлау,
сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға
дағдыландыру.
|
|
1
|
Суреттер сөйлейді,
Салыстыру кестесі, Кім біледі
|
Тақырыпты
түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы
сабаққа деген қызығушылығын арттыру
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен
қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін
тексеру.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
7
|
Мұхтар Әуезов–
жазушы, драматург, ғалым
Мұхтар Әуезовпен
таныстыру. Өмірі мен ақындық
жолы туралы мәлімет беру. М.Әуезовтің қазақ әдебиеті тарихындағы
орнын білу.
|
|
1
|
Миға шабуыл, Жигсо,
Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,
Эссе
|
Сыни тұрғыдан ойлау
арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
Топта жұмыс
жасау
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
8
|
Мұхтар Әуезов «Абай
жолы» роман-эпопеясы.
Жазушының шығармашылық мұрасы
«Абай
жолы» роман-эпопеясымен таныстыру, суреткерлік
шеберлігін білу, қоғамдық-әлеуметтік қызметі туралы
әңгімелеу.
|
|
1
|
Суреттер
сөйлейді, Салыстыру кестесі, Семантикалық карта, Кім
біледі
|
Тақырыпты
түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы
сабаққа деген қызығушылығын арттыру
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен
қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы тексеру.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
9
|
Абай, Құнанбай
бейнелері. Қазақ халқының
өмірі,тұрмыс-салты,
әдет-ғұрыптары. Кең көлемді
эпикалық жанр. «Абай жолы» роман-эпопеясымен таныстыруды
жалғастыру, поэманың мазмұнын,
негізгі идеясын түсінуге жағдай жасау, шығарманы тыңдау арқылы есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
|
|
1
|
Суреттер
сөйлейді,
Салыстыру
кестесі, Семантикалық карта, Кім біледі
|
Оқушылар
жаңа тақырып жайлы малғұматтар алады ол туралы оқып
үйренеді..
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен
қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін
тексеру.
|
. Тыңдалым және айтылым
дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
1.
|
Ғабит Мүсірепов
«Боранды түнде» әңгімесі. Романтикалық
образ
Ғабит Мүсірепов туралы білгенін
тиянақтай отырып, ойын толық жеткізе білуге
үйрету, әңгіменің
мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, өз ойларына қорытынды
жасай білуге үйрету.
|
|
1
|
Ойын, ББУ,
тренинг,диалог,тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім
жылдам
|
«Қырық
мысал», «Маса» жинақтарындағы өлеңдерінің мазмұны мен мәнін
түсінеді.
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
2
|
Ілияс Есенберлин
«Көшпенділер» трилогиясынан үзінді. Тарихи
роман.
Ілияс Есенберлин еңбектеріндегі көркем шығарманың сыры
мен сипатын тану. «Көшпенділер» трилогиясының жанрлық ерекшелігін
білу.
|
|
1
|
Топқа
бөлу,
Миға шабуыл,
Ойлан, талқыла.
Эссе
|
Еңбектің
сөз өнерін танып, пайымдаудағы тарихи қызметін
біледі.
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
. Тыңдалым және айтылым
дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
3.
|
Тәкен Әлімқұлов
«Қараой» әңгімесі. Әңгіме
жанры
Тәкен Әлімқұлов өмірі, шығарма-ы жайлы түсінік беру,
«Қараой» әңгімесінің мазмұнымен таныстыру,қосымша мағлұмат
беру,оқушы сезімімен ұштастыру.
|
|
1
|
Миға
шабуыл
Жигсо,
Спираль
Топтастыру СТО
|
Жамал
бейнесінің реалистік сипатын ашады.
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен
қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін
тексеру.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
4.
|
Мұқағали Мақатаев
«Райымбек, Райымбек!» поэмасы.
Ақынның өміріне қысқаша шолу. Поэмадағы қазақ халқының
бастан кешкен қиын кезеңдерінде азаттық үшін арпалысқан алып тұлға
– Райымбек баба өмірі, жасаған ерліктері, жорықтары жайлы мағлұмат
беру.
|
|
1
|
Кім
жылдам
Миға
шабуыл
Жигсо
әдісі
Венн
диаграмма
|
«Райымбек,Райымбекпоэмасындағы әлеуметтік жағдай, өмір
шындығын біледі. Райымбек образының ұлттық сипатын ашады,
кейіпкерге мінездеме, портрет бере алады.
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және
өзін-өзі бағалайды.
|
Тыңдалым
және айтылым, оқылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
5.
|
Тәуелсіздік жырларындағы
қазақ әдебиеті.Әдеби ағымдар
Тәуелсіздік әдебиеті туралы түсінік
бере отырып, оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттыру,
оқушылардың сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге
баулу.
|
|
1
|
Миға
шабуыл
Болжау
Стикерлік
диалг
Сэнквейн»
әдісі Бес жолды өлең
|
Әдебиет
кейіпкеріне мінездеме, портрет бере алады. Автордың образ сомдау,
адам психологиясын беру шеберлігін талдайды.
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
. Тыңдалым және айтылым
дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
6
|
Тәуелсіздік кезеңіндегі
әдебиетте көрініс тапқан тақырыптар
Тәуелсіздік әдебиеті туралы
түсініктерін жалғастыру, шешендік өнерге баулу, оқушылардың білімін
бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру.
|
|
1
|
Миға
шабуыл
Болжау
Стикерлік
диалг
Сэнквейн»
әдісі
Бес жолды
өлең
|
Әдебиет
кейіпкеріне мінездеме, портрет бере алады. Автордың образ сомдау,
адам психологиясын беру шеберлігін талдайды.
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді
бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау
жасау.
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Оқулық,
суреттер, интернет материалдары және кеспе
қағаздар
|
7
|
Сыныптан тыс оқу
|
|
1
|
Тақырып
туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін
әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы топпен
орындауға дағдыланады
|
Оқушылар
ойларын жүйелі жеткізе біледі, сөз қорларымен жұмыс істеу
қабілеттерін дамиды.
|
Топтық бағалау /критеий
бойынша/
Кері
байланыс
|
Тыңдалым
және айтылым дағдыларын қалыптастыру
|
Хрестоматия
|
8.
|
Қорытынды
сабақ
|
|
1
|
|
|
|
|
|