Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тексерілді»
Оқу ісі меңгерушісі
............. Е. Найзабеков
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Сабақ: География |
Мектеп: М.Әбенова атындағы жалпы орта мектеп |
||||||||
Сынып: 10 « Ә » |
Күні: 19.02.2019 жыл |
Мұғалімнің есімі: Жумадуллаева Ж. А. |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
§ 39. Дүниежүзілік көлік географиясы |
||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Дүниежүзілік көлік географиясы туралы біледі; олардың дүниежүзілік экономикалық байланыстағы рөлі, жолаушы және жүк айналымы, негізгі көрсеткіштері, даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. |
||||||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Дүниежүзі елдеріндегі көлік жүйесінің ерекшелігін, көлік кешені мен ел экономикасындағы байланыстың маңыздылығын біледі |
||||||||
Басым бөлігі: Дүниежүзілік көлік географиясы туралы алған білімдерін орынды жерде қолдана білуге үйренген, топпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасқан. |
|||||||||
Кейбір оқушылар: Көлік кешенінің дүниежүзілік экономикадағы рөлі туралы туралы алған білімдерін орынды жерде қолдана отырып, шынайы өмірдегі қолданылымын анықтайды. |
|||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Сабақ барысында ұсынылған тапсырмаларды өзара талқылай, тыңдай отырып білімін қалыптастырады, өзін-өзі дамытады. |
||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Сызбанұсқалар, кестелер, деректер білімдерін толықтыру үшін іздес көзі. |
|||||||||
Сыныптағы диалог/жазлым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Құрлық көліктері, су көліктері, әуе көлігі, теміржол, ұшақ, автомобиль жолдарының сызбанұсқасын салыстырып өз ойларын еркін жеткізе алады. |
|||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Оқушылардың өзіндік ойлана білуіне, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыруға, өздерінше іздене білулеріне, т.б. үйрету. |
|||||||||
Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. |
|||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін дамыту. |
|||||||||
Алдыңғы оқу |
§ 38. Мал шаруашылығы және балық шаруашылығы |
||||||||
Жоспар |
Алдыңғы алған білімдері мен жаңа білім көздерін ұштастыра білу |
||||||||
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||
Бастауы
3 мин |
Табыс критерийлері: 1 .Сұрақ – жауап (домино әдісі) 2. Мәтінді толықтырыңыз. 3. Кестемен жұмыс Сергіту сәті 4. Кескін карта және карта 5. Географиялық есеп 6.Сызбанұсқа арқылы постер қоғау Ұйымдастыру. Суреттер арқылы 3 топқа бөлу. 1-топ – « Азия Авто » тобы; 2-топ – « Нива » тобы. 3-топ – « Шкода » тобы; |
С уреттер арқылы топтастыру |
|||||||
Ортасы
3 мин
5 мин
8 мин
8 мин
6 мин
10 мин |
I. Сұрақ – жауап (домино әдісі)
(Себебі – ұйқы ауруының қоздырғышын тарататын цеце шыбыны бар, сондықтан ауруға шалдықпайтын ірі қарадан зебу өсіріледі)
Қытай сонымен қатар АҚШ, Бразилия, Германия, Ресей, Польша елдері)
белдеулердің, қай аудандарында жақсы дамыған? (Солтүстік және Оңтүстік Американың, Аустралия мен Оңтүстік Еуропаның, Орталық және Орта Азияның, Оңтүстік Африканың қоңыржай және субтропиктік белдеулерінің құрғақ аудандарында жақсы дамыған )
қолданылады? (өте сапалы жүн береді, ол жүн маталарын жасау , кілем тоқу мен тері – былғары өнеркәсібінде қолданылады)
(Алдыңғы Азия, Орта Азия және Оңтүстік Африка елдерінде жолға қоылған)
(Аустралия, Қытай, Жаңа Зеландия, Уругвай және Ресей жатады )
(Қытай, АҚШ, Ресей)
(Қытай, АҚШ, Жапония, Ресей және Үндістан)
(Аустралия, Германия, Франция, Жаңа Зеландия, Нидерланд, АҚШ)
Жаңа Зеландия, Аргентина, Уругвай, ОАР)
( АҚШ, Ресей, Үндістан, Бразилия, және Батыс Еуропа ) II.Мәтінді толықтырыңыз. 1. Ауыр түсті металдардың ішінде .......... жетекші орын алады. Оның кен орындары - ................... , .................. , .................. , .................. , ............... , ............... , ................. жерлерінде. Көптеген түсті металдардан ............ жөнінен бастапқы материалдардан да асып түсетін ............... жасалады. Мысалы, мыстың қалайымен ( ......... ), мырышпен ( ........... ), никельмен ( .............. ), алюминииймен ( ................ ) қорытпалары бұрыннан қолданылып келсе, ал ............... қоласы ХХ ғ. екінші жартысында п.б. Металлургия кәсіпорындарында ........... металлдарды өңдеу арқылы ................ газдар алынады. Жезқазған, Балқаш ............. қорыту зауыттарында, Өскемен ........... - ........... комбинаттарында, Ақтөбе және Тараз ................... зауыттарында ........... ............... өндіретін цехтар бар. ......................................................................................................................... 2. Металлургиялық кешеннің географиясын анықтайтын бірқатар ерекшеліктері: Біріншіден, оны құрайтын салалар - ................... , .................... , .................. көп қажет етеді және экологиялық жағынан « ....... » болып келеді. Екіншіден, онда өдірісті .............. таралған. ......... металлургия комбинаттар ............... біртіндеп ............ өнімге айналдырады (мысалы, ....... → ............ → ........... ) ал ............... металлургияда - әр түрлі ................... шығарумен де айналысады (мысалы, ........... мен ............. ). Олардың қалдықтарын басқа ............... салалары пайдаланады ( мысалы, .............. материалдары, ............... өнеркәсіптері). Үшіншіден, оның елеулі айырмашылығы – өндірістегі ...................... деңгейінің жоғары болуында. Мысалы, еліміздегі барлық ............... бір комбинатта, ал барлық ......... - екі комбинатта балқытылады. .........................................................................................................................
3. Ауыр өнеркәсіптің басты
саласының бірі - ........................ . Ол екі саланы
............... және .................... металлургияны қамтиды.
Қара металлургия өнеркәсіптерінде ............... кенін өндіріп,
................. , ................. балқытып, .................
және ......................... жасап шығарады. Қара металлургия
өнімі - ................... ме Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |