Материалдар / " Құстар әлемі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

" Құстар әлемі"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық оқу қызметі тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
2118
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Балдырған» аралас тобына ұйымдастырылған оқу қызметініңтехнологиялық картасы

Мерзімі: 16.05.2018ж.Білім беру саласы: «Коммуникация»ҰОҚ: Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Құстар әлемі»Мақсаты: Білімділік: Балалардың құстар туралы түсініктерін кеңейту. Тіршілік ету ортасын, қоректенуі туралы мағлұмат беру.Дамытушылық: Есте сақтау қабілеттерің дамыту.Тәрбиелік: Құстарды қорғауға, қамқор болуға тәрбиелеу.Қостілдік компонент: Құстар- птицы.Қолданылған әдіс-тәсілдер:Мнемокесте, Венн диаграммасы, Триз әдісі.Керекті құралдар: Үй құстары мен дала құстарының суреттері, лэпбук.

















Мотивациялыққзға
Шаттық шеңбер: Балалар шеңбер құрып тұрады.-Балалар менің қолымдағы не?-Күн бізге не шашады?- Дұрыс айтасыңдар , қане ендеше күннің шуақтары сияқты бір-бірімізге жылы тілектерімізді айтайық.Алақанды ұрайық. , Күннің нұрын салайық, Осы жылы лебіздіБір-бірімізге сыйлайық.Балалар шаттық шеңберге тұрады.

Күннің көзі.Күн бізге жылуын шашады.Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.





























Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

- Дұрыс айтасыңдар , қане балалар мнемокесте арқылы көктем мезгілінің ерекшіліктерін айтайықҒажайып сәт:Құстардың сайрағанын тыңдату .-Балалар, ненің дыбысын естідік?-Қандай күйде болдық?Балалар, қазір барлығымыз құстар әлеміне саяхатқа барамыз.-Қане балалар барлығымыз құс болып қанаттарымызды қағамыз солайша құстар әлеміне тезірек жетеміз.Қолымызды жаямыз,Құстай қанат қағамыз.Ұшып-ұшып аламыз,Орнымызды табамыз.-Балалар құстар қандай түрге бөлінеді?Құстар дала құстары және үй құстары болып бөлінеді.– Дала құстарына қарға, торғай, сауысқан, аққу, тырна, бүркіт жатады.– Ал үй құстарына қаз, үйрек, күркетауық, тауық, әтеш жатады.

Д/о: «Айырмашылығын тап»Ойын шарты: балалар карточкалар арқылы венн диаграммаға дала құстары мен үй құстарының айырмашылықтары мен ортақ қасиеттерің анықтайды.– Балалар бүгін біздер құстар жайында білетін боламыз. «Көпдидарлы теледидар» арқылы балаларға құстар туралы мағлұмат беру.Құстар біздің досымыз, құстар ағаштарды зиянды жәндіктерден қорғайды. Құстарға адамдар ағаштан ұя жасап қояды.Құстар орыс тілінде птицы деп аталады, қане бірге айтайық.Құстар – птицы.Ғажайып сәт:Әдемі әуен қосылып, топқа құстар патшалығының ханшайымы қонаққа келеді.- Сәлеметсіздер ме балалар!- Мен құстар патшалығының ханшайымымын. Құстар әлеміне қош келдіңдер.- Менің сендерге құстарға арналған ұя бар. Ол жай ғана ұя емес оның ішінде сендерге арналған тапсырмалар бар.- Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы, қандай әдемі ұя?!- Балалар мен сендерге бұл ұяны ашпай тұрып жұмбақ жасырғым келеді.Сендер шешімін шешіп болған соң ғана ұяны ашып көрсетемін.- Ал қанекей балалар, менің жұмбақтарымның шешімін шешуге дайынсыңдарма?Құстар туралы жұмбақ жасыру:
  • Сирағы ұзын,
  • Тырнағы ұзын.Балықты сүзбей,Ұстайды шоқып.

  • Биікте ұшып жүреді,
  • Елік, қоян бүреді.Қия таста ұясы,Бұл қай кім біледі.

  • Қара түсті қарқылдақ,
  • Ұшып қонып жалпылдап.Қоқыстарды шоқиды,Жем іздейді там-тұмдап.

  • Зиянкесті жазалап,
  • Тұмсығымен тазалап.Ағаштарды емдейді,Бұл қандай құс?- Жарайсыңдар балалар сендер менің жұмбақтарымның шешімдерін тез таптыңдар! Енді біз бәріміз бірге сендердің алдарында тұрған ұямызды ашып көрейік. Балалар қараңдаршы біздің ұямыздың есігі бекітіліп тұр екен. Қане бәріміз алдымыздағы ұямыздың есігін ашайық.Ұямыздың есігі ашылды.Енді балалар ұямыздың шатырын ашайық. Ұямыздың шатырын ашып , оны жанына кайырып қоямыз.Ұямыз ашылды, ұямыздың ішінде балалар бізге бірнеше ойындар бар екен.Ойындармен ойнаймызба балалар?Үстел-үсті ойыны: «Қай құс немен қоректенеді?» Балалар біздін барлығымыздын да қарнымыз ашады сол сияқты құстардың да қарындары ашады екен, мінекей мына дөңгелекшедегі құстардың тамақтары берілген осы қыстырғыш арқылы құстардың өздерінің жақсы көретін , қоректенетін қыстырғышты сәйкестендіріп қоямыз. торғай нені жақсы көреді? Торғай дәнмен қоректенгенді жақсы көреді. Дәнге торғайды қыстырамыз балалар. Қанекей балалар осылай ойынымызды жалғастырайық. Балалар кім құстарды тамақтандырып болды қане көрсетейікші.Үстел-үсті ойыны: «Әр құсқа өз орны»Біздін екінші ойынымыз «Әр құсқа өз орны» деп аталады.Әр құстын орнын табамыз. Мына суреттерде әр құстың өз мекендерінің суреттері бейнеленген. Мысалы: Тырна қайда мекендейді дедік бағана , тырна сулы жерлерде мекендейді екен. Тырна сулы жерлерде мекен етеді.Сондықтан тырнаны суға апарып орналастырамыз.Балалар осылайша құстарды өз мекендеріне орналастырамыз.-Жарайсындар балалар сендер құстарға өз мекендерін тауып бердіңдер.Сергіту сәті:Шөжелерім



    Фонетикалық жаттығу:Бала қарға – қарқ, қарқ (бәсең дауыспен)Ана қарға – қарқ, қарқ (орта дауыспен)Әке қарға – қарқ, қарқ (қатты дауыспен)

    - Сендер менің құстарыммен дос екенсіңдер. Мен сендерге ризамын. Құст ар әлеміне келгендеріне рахмет.Сау болыңдар!



    - Жылдың көктем мезгілі.

    Балалар мнемокесте арқылы көктем мезгілінің ерекшеліктерін атайды.



    Балалар қуанады.Құстардың.-Әдемі, орманда жүргендей болдық.-Үй құстары және дала құстары.



    Балалар құстардың атауларын айтады.

    Балалар мұқият тыңдайды.

































    Балалар бірнеше рет қайталайды.



    Ойынға белсене қатысады.Айырмашылықтары мен ортақ қасиеттерің анықтайды.







    Балалар амандасады.









    - Құстар патшалығының ханшайымы ұяңызды ашып көрсетіңізші, ішінде не бар екен?- деп біздің балалар асыға тосып отыр.





    Балалар ия деп жауап береді.













    -Тырна.





    -Бүркіт.



    -Қарға.



    -Тоқылдақ.















    Балалар қайталайды.



















































































    Балалар қайталайды.









    Балалар құстар әлемінің ханшайымымен қоштасады.




    Рефлексивті– түзетушілік

    Қорытынды сұрақтар қояды:

    – Жарайсыңдар, балалар біз бүгін қайда саяхатқа бардық?-Құстар әлемінде кімді кездестірдік?-Сендерге құстар патшалығының ханшайымының тапсырмалары ұнадыма?-Ұяның ішінде қандай тапсырмалар орындадыңдар?-Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдарОсымен сабағымыз аяқталды.




    -Құстар әлеміне.-Құстар патшалығының ханшайымын.-Ия.-«Әр құсқа өз орны», «Қай құс немен қоректенеді?»







    .Құстарды ажырата алуын, олар жайлы жұмбақтарды шешу.Құстар туралы түсінік, немен қоректенетіні және қайда мекендейтіні туралы мағлұмат. Тапсырмаларды орындай алуды, қойылған сұрақтарға жауап беруін.

    Тәрбиеші: Ж.ЕрмековаТексерілді: __________________________





































    «Балдырған» бөбектер бақшасы» МҚКК









    «Балдырған» тобы (ІІ кіші топ,ортаңғы топ)Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы



    Тәрбиешілер: Ж.Т.ЕрмековаС.Ч.Шакенова
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!