Диагностикалық картаны толтыру және қолдану
үшін нұсқау.
№
|
Мәліметтер мазмұны
|
Мәлімет алу жолы
|
Жазып алу үлгісі
|
Сынып жетекшісінің жұмысында қолдану мақсаты,
тәсілі
|
1
|
Фамилиясы,
аты-жөні
|
Бір
реттік жазбаша жазып алу
|
Алфавит бойынша жеке
Ұлдар|Қыздар
|
Тәрбие жетекшісінің жұмысында қолдану мақсаты,
тәсілі
|
2
|
Туған күні, айы, жылы
|
Бір
реттік жазбаша жазып алу
|
Сандық ретпен
|
Паспорт алу, құқықтық жауапкершілік, жасқа
байланысты жұмыстар, дамудағы ауытқуды есепке алу
үшін
|
3
|
Ата-анасының
мамандығы
|
Бір
реттік жазбаша жазып алу
|
Анасы\әкесі
|
Балалармен біріккен жұмысты ұйымдастыру
мақсатында ата-аналармен жұмыс үшін
|
4
|
Отбасы тәрбиесінің түрі
|
Ата-аналарымен әңгімелесу,
бақылау,үйлеріне бару
|
А-авторитарлы,
Д-демократиялы,
П-педагогикалық
тиімсіз
|
Ата-аналармен жұмыс, кеңес беру
үшін
|
5
|
Денсаулығы
|
Ата-аналарымен әңгімелесу, бақылау,үйлеріне
бару
|
Шифр
К
– көруі
Ж
– жүрегі
Аж
–
ауытқу
жоқ
|
Емдеуді ұйымдастыру,денсаулықты сақтау, күн
тәртібі, атқаратын жұмыстарын реттеу үшін
|
6
|
Оқу
үлгерімі
|
Журнал мәліметтерімен оқушы сабағына
талдау
|
Оқушылардың басым алған бағаларын жазып
алу
|
Жеке жұмыстарды ұйымдастыру, оқуына көмек көрсету
үшін
|
7
|
Адамгершілігі, жақсы жақтары
|
Өзін бағалауы, мұғалімдерімен
әңгімелесу
|
Жазбаша жауап алу
|
Өзін бағалауын жетілдіру, балалардың өзін-өзі
тәрбиелеуімен тәрбиені ұйымдастыру үшін
|
8
|
Кемшіліктері
|
Өзін бағалауы, әңгімелесу
|
Ерікті шифр
|
Жеке жұмыс үшін, өзін-өзі
тәрбиелеуге көмектесу үшін
|
9
|
Арнаулы іскерліктері, қызығулары,
әуестенуі
|
Бақылау, әңгімелесу ата-ана, мұғалімдер
пікірі
|
Жағымсыз әуестенудің шифры
|
Жеке тәрбие жұмысын
ұйымдастыру және қызығуын дамыту үшін
|
10
|
Жоғары қабілеттілігі
|
Олимпиадаға сайыстарға қатынасуына талдау,
бақылау
|
Қабілеттілігінің бағыттылығын жазып
алу
|
Оқушы іс-әрекетінің дамуы үшін, мамандық таңдау
үшін, дарынды балалар дамуына жағдай жасау үшін
|
11
|
Оқуға қатынасы, оқу мотивтері
|
Бақылау, ата-ана, мұғалімдер
пікірі
|
Жазбаша жауап алу, қызығуы,
белсенділі
|
Оқуды белсендіру,қабілеттілігін дамыту, танымдық
қызығуын қалыптастыру үшін
|
12
|
Жалпы мәдениеті, білімдарлығы
|
Мұғалімдер пікірі, бақылау
|
Деңгейі: жоғары, жеткілікті,орташа,
төмен
|
Оқушымен жеке жұмыс, мінез-құлқы, ақыл-ой еңбегі,
мәдениеті, танымдық қызығушылығын қалыптастыру
үшін
|
13
|
Ұжымдағы орны достарымен
қатынасы
|
Бақылау, мұғалімдер пікірі, социометрия
әдісі
|
Ерікті: лидер,белсенді, таңдалған,
таңдалмаған
|
Оқушылардың
қарым-қатынасы,олардың арасындағы өзара әрекет,оқушылардың жағымды
қасиеттері, ұжымның ішкі қатынастарын дамыту
үшін
|
14
|
Формальды емес бірлестіктер, қоғамдық ұйымдарға
енуі
|
Жазбаша жауап, әңгімелесу
|
Ерікті жазып алу
|
Жеке дамуға көмек көрсету,әлеуметтік
белсенділікті дамыту,тәрбие міндеттерін анықтау
үшін
|
15
|
Тапсырмаларды орындауы
|
Жазбаша жауап
|
Жазбаша жауап алу
|
Іс-әрекеттегі тәрбие тәжірибесінің дамуы, жұмысты
бақылау үшін
|
16
|
Еңбектегі белсенділігі
|
Бақылау, мұғалімдердің пікірі
|
Б-белсенді
ӘБ-әлсіз белсенді
БЕ-белсенді емес
|
Жұмысты бөлу,сабақтан тыс жұмыстарды
ұйымдастыру,әлеуметтік тәжірибені дамыту үшін
|
17
|
Мамандық таңдау
|
Оқушылар жіне
ата-аналармен
сұрақ- жауап
|
Жазбаша жауап алу
|
Кәсіби бағдарлау жұмысы үшін, мамандық таңдауға
көмек көрсету үшін
|
18
|
Мектептен тыс сабақтар
|
Ата-аналар, оқушылармен жүргізілетін
сұрақ-жауап
|
Жазбаша жауап алу
|
Тәрбие жұмысында жеке күн тәртібін
реттеу,балалардың қызығуын дамытуды есепке алу, қолдану
үшін
|