Материалдар / : Сынып жетекшісі жұмысындағы диагностика . Диагностиканы ұйымдастыру және оның нәтижесін қолдану. Мұғалімге және сынып жетекшісіне картаны толтыруға және қолдануға нұсқаулық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

: Сынып жетекшісі жұмысындағы диагностика . Диагностиканы ұйымдастыру және оның нәтижесін қолдану. Мұғалімге және сынып жетекшісіне картаны толтыруға және қолдануға нұсқаулық

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшісі жұмысындағы диагностиканы ұйымдастыру және оның нәтижесін қолдана білуге, мұғалімге және сынып жетекшісіне картаны толтыруға және қолдануға жағдай жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
157
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті


Гуманитарлық экономика факультеті

Педагогика және психология кафедрасы








Тақырыбы: Сынып жетекшісі жұмысындағы диагностика . Диагностиканы ұйымдастыру және оның нәтижесін қолдану. Мұғалімге және сынып жетекшісіне картаны толтыруға және қолдануға нұсқаулық


Пән: Сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметі


Орындаған: Жұмағазина Меруерт , ПМНО – 101с топ студенті

Тексерген: Серикова Нагима Ухияновна























Семей, 2022 оқу жылы



Диагностикалық картаны толтыру және қолдану үшін нұсқау.

Мәліметтер мазмұны

Мәлімет алу жолы

Жазып алу үлгісі

Сынып жетекшісінің жұмысында қолдану мақсаты, тәсілі

1

Фамилиясы, аты-жөні

Бір реттік жазбаша жазып алу

Алфавит бойынша жеке Ұлдар|Қыздар

Тәрбие жетекшісінің жұмысында қолдану мақсаты, тәсілі

2

Туған күні, айы, жылы

Бір реттік жазбаша жазып алу

Сандық ретпен

Паспорт алу, құқықтық жауапкершілік, жасқа байланысты жұмыстар, дамудағы ауытқуды есепке алу үшін

3

Ата-анасының мамандығы

Бір реттік жазбаша жазып алу

Анасы\әкесі

Балалармен біріккен жұмысты ұйымдастыру мақсатында ата-аналармен жұмыс үшін

4

Отбасы тәрбиесінің түрі

Ата-аналарымен әңгімелесу, бақылау,үйлеріне бару

А-авторитарлы, Д-демократиялы, П-педагогикалық тиімсіз

Ата-аналармен жұмыс, кеңес беру үшін

5




Денсаулығы

Ата-аналарымен әңгімелесу, бақылау,үйлеріне бару

Шифр

К көруі

Ж жүрегі

Аж ауытқу жоқ

Емдеуді ұйымдастыру,денсаулықты сақтау, күн тәртібі, атқаратын жұмыстарын реттеу үшін

6

Оқу үлгерімі

Журнал мәліметтерімен оқушы сабағына талдау

Оқушылардың басым алған бағаларын жазып алу

Жеке жұмыстарды ұйымдастыру, оқуына көмек көрсету үшін

7

Адамгершілігі, жақсы жақтары

Өзін бағалауы, мұғалімдерімен әңгімелесу

Жазбаша жауап алу

Өзін бағалауын жетілдіру, балалардың өзін-өзі тәрбиелеуімен тәрбиені ұйымдастыру үшін

8

Кемшіліктері

Өзін бағалауы, әңгімелесу

Ерікті шифр

Жеке жұмыс үшін, өзін-өзі тәрбиелеуге көмектесу үшін

9

Арнаулы іскерліктері, қызығулары, әуестенуі

Бақылау, әңгімелесу ата-ана, мұғалімдер пікірі

Жағымсыз әуестенудің шифры

Жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру және қызығуын дамыту үшін

10

Жоғары қабілеттілігі

Олимпиадаға сайыстарға қатынасуына талдау, бақылау

Қабілеттілігінің бағыттылығын жазып алу

Оқушы іс-әрекетінің дамуы үшін, мамандық таңдау үшін, дарынды балалар дамуына жағдай жасау үшін

11

Оқуға қатынасы, оқу мотивтері

Бақылау, ата-ана, мұғалімдер пікірі

Жазбаша жауап алу, қызығуы, белсенділі

Оқуды белсендіру,қабілеттілігін дамыту, танымдық қызығуын қалыптастыру үшін

12

Жалпы мәдениеті, білімдарлығы

Мұғалімдер пікірі, бақылау

Деңгейі: жоғары, жеткілікті,орташа, төмен

Оқушымен жеке жұмыс, мінез-құлқы, ақыл-ой еңбегі, мәдениеті, танымдық қызығушылығын қалыптастыру үшін

13

Ұжымдағы орны достарымен қатынасы

Бақылау, мұғалімдер пікірі, социометрия әдісі

Ерікті: лидер,белсенді, таңдалған, таңдалмаған

Оқушылардың қарым-қатынасы,олардың арасындағы өзара әрекет,оқушылардың жағымды қасиеттері, ұжымның ішкі қатынастарын дамыту үшін

14

Формальды емес бірлестіктер, қоғамдық ұйымдарға енуі

Жазбаша жауап, әңгімелесу

Ерікті жазып алу

Жеке дамуға көмек көрсету,әлеуметтік белсенділікті дамыту,тәрбие міндеттерін анықтау үшін

15

Тапсырмаларды орындауы

Жазбаша жауап

Жазбаша жауап алу

Іс-әрекеттегі тәрбие тәжірибесінің дамуы, жұмысты бақылау үшін

16

Еңбектегі белсенділігі

Бақылау, мұғалімдердің пікірі

Б-белсенді

ӘБ-әлсіз белсенді

БЕ-белсенді емес

Жұмысты бөлу,сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру,әлеуметтік тәжірибені дамыту үшін

17

Мамандық таңдау

Оқушылар жіне ата-аналармен сұрақ- жауап

Жазбаша жауап алу

Кәсіби бағдарлау жұмысы үшін, мамандық таңдауға көмек көрсету үшін

18

Мектептен тыс сабақтар

Ата-аналар, оқушылармен жүргізілетін сұрақ-жауап

Жазбаша жауап алу

Тәрбие жұмысында жеке күн тәртібін реттеу,балалардың қызығуын дамытуды есепке алу, қолдану үшін









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!