Сабақ
басы Ұйымдастыру
кезеңі
5
минут
4
минут
1
минут
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыратын
ойсергек.
Жеке жұмыс. «Миға
шабуыл»
-
М.Әуезовті 3 сөзбен
сипатта.
-
«Абай жолы» романы
туралы
-
3
ақпарат.
-
«Ғасырлық туынды»деп
бағалауымыздың себебі неде?
-
3
дәлел
Мағынаны
тану.
Сабақ тақырыбын, мақсатын
жариялау.
Сабақ
тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы» романы,
1-кітап, «Жолда» тарауы
Мақсаты:
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын
бағалау.
|
Сәлемдесу, кезекші
мәлімдемесі
Орындарынан тұрып, бір-біріне
сенім білдіреді.
«Мен саған сенемін,
өйткені ....»(сен білімдісің! Шығарма мазмұнымен
таныссың!)
Оқушылар жылдам жауап
береді.
Дескриптор:
-М.Әуезовті 3 сөзбен
сипаттайды;
- «Абай жолы» романы туралы 3
ақпарат айтады;
- «Ғасырлық туынды» деп
бағалауымыздың себебіне 3 дәлел
келтіреді.
Дәптерге күннің
жадын,тақырыбын
жазады.
|
Қ.Б:Үш
шапалақ
Қ.Б: ауызша
қолдау
Жарайсың! Керемет жауап!
Түйінді ой үшін
рақмет!
|
Слайд
тақта
|
Сабақ
ортасы
5
минут
15
минут
5
минут
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
1-тапсырма.
(Үйге «Жолда» тарауын
оқып, мазмұнымен танысу берілді.) Үзінді мазмұны бойынша
«Графикалық органайзерді»
толтыр
Тарау
|
Ең басты
оқиғалар
|
Негізгі
кейіпкерлер
|
«Жолда»
|
1.
|
|
|
2.
|
|
|
3.
|
|
2-тапсырма. Оқылым
тапсырмасы.
Оқушыларға «Абай жолы
романындағы тарихи және көркемдік шындық» деректі мақаласын
таратады.
-
Абай Қарқаралыға неге келді?Кімдерді
кездестірді?
-
Байдалының Абай көздерін «сексеуілдің
шоғына»балауына қандай мағына бар деп
ойлайсың?
-
Шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығы туралы қандай ой
түйдіңіздер?
3-тапсырма.
«Дербес пікір
жазу» (Үзіндінің тарихи және
көркемдік құндылығына баға
береді)
|
Берілген тапсырманы
дәптерге орындайды.
Дескриптор:
Сынып оқушылары «Еркін микрофон»
әдісі арқылы
сұрақтарға өз көзқарастарын мақаладағы мәліметтермен байланыстыра
отырып жауап береді.
Дескриптор:
-
Мақаланы оқиды,
мазмұнымен танысады;
-
Пайымдау сұрақтарына өз
көзқарастары негізінде жауап
береді;
-
бірін-бірі ауызша
бағалайды.
1-оқушы Пікір, дәлел, мысал
келтіре отырып,Абайдың кезеңіне барады,Абаймен кездеседі. Ескерту.
Абайға 3 сұрақ қойылады.
Келесі кезекте 2-оқушы осы
кезеңге келеді, Абай 1-оқушыға 3 сұрақ
қояды.
|
Қ.Б: Үш
шапалақ
Қ.Б: бірін-бірі ауызша бағалау (жарайсың, жауабың ой
саларлық,т.б.)
Қ.Б: «Бас бармақ» әдісі. Мұғалімнің кері
байланысы
|
слайд,кесте
Мәтін
«Абай жолы» эпопеясындағы
көркемдік-тарихи шындық
https://baribar.kz/student/1950/abay-zholy-epopeyasyndaghy-koerkemdik/
слайд
|
Сабақ
соңы
5
минут
|
Кері байланыс
«5-5-1» әдісі арқылы кері байланыс парағын толтыруды
ұсынады.
|
«5-5-1» әдісі арқылы кері байланыс парағын
толтырады.
1. Бүгінгі сабақтан
алған әсеріңізді 5 сөйлеммен
білдіріңіз.
2. Бес сөйлемді 5 сөзге
қысқартыңыз.
3. 5 сөзден 1 сөз
қалдырыңыз
|
Қ.Б: «Соңғы сөзді мен
айтайын...» (мұғалімнің қорытындысы,
бағалауы)
|
слайд
|