Материалдар / Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты .8сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты .8сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты туралы материалдар берілген.Абылай ханның үш жүздің басын қосып, Қазақ хандығын нығайтудағы ролін түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2021
316
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1B XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы

Мектеп: №2


Сағат саны: 1 сағат

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Жолманов Н.С.


Сынып: 8 (7)


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Сабақтың түрі

Зерттеу сабағы

Зерттеу сұрағы

Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты


  • 8.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;


Тарихи концепт (фокус)

  • Дәлел мен тарихи интерпретация

Сабақтың мақсаты


Абылай ханның үш жүздің басын қосып, Қазақ хандығын нығайтудағы ролін түсінеді

Бағалау

критерийлері


Білу мен түсіну - Абылай ханның өмірі туралы біледі;



Тілдік мақсаттар

Абылай ханның өмірі мен Қазақ хандығын нығайту іс-әрекеттері туралы зерттеулерімен танысады (оқылым мен жазылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Бытыраңқылық, үш жүздің басын қосу, орталықтанған мемлекет

Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

Абылай ханның көздеген мақсаты

Қазақ хандығындағы ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

Бұл оқиға/өзгеріс маңызды болды/ айтарлықтай, өйткені

Абылай ханның ішкі саясатының басты бағыттары...

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» идеясына сәйкес мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, отан тарихы мен тарихи тұлғаға деген құрмет Абылай ханның саясатын талдау барысында жүзеге асады.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады.

АКТ қолдану дағдылары

Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс.

Бастапқы білім

ХVІІІ ғасырдың басында қазақ халқын аса ауыр зардаптарға душар еткен Отан соғысы туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Қызығушылықты ояту




2-мин










3-мин






Ұйымдастыру сәті. Сыныпты топқа бөлу.

Адам өмірінің үш кезеңі (балалық, жастық және қарттық шақ) бейнеленген суреттерді оқушылар қалаулары бойынша ұнаған суретін алып топтасады.

Рисунок 4

Рисунок 5

Рисунок 6


1-тапсырма. Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.


Слайд арқылы «Бұрын, бұрын, қазір, кейін, кейін» әдісі арқылы төмендегідей сұрақтар қойылып, тақырыпқа шығу.








мүмкін?



-Бұл суреттен нені көріп тұрсыз?

-Қандай қорытындыға келдіңіз?

Қандай сұрақтар туындады?


Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырып алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі хабарланады.

Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылып, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


Тарихи концепт : Дәлел мен тарихи интерпретация


Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?


Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы. «Смайлик сыйлау»


Ой шақыру.

Оқушыларды осы сабақта басты назар аударатын, зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыру үшін слаидтан қаумалаған халықтың алдында бейнеленген Абылай хан суреті көрсетіліп, оқушыларға төмендегі сұрақтар қойылады:



-Суретті көріп, Сізге қандай ой келді?

-Бүгінгі сабағымызда қандай мәселе зерттеледі деп ойлайсыздар?


Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырып алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі хабарланады. Сабақта Абылай ханның Қазақ хандығын нығайтудағы жүргізген іс-шаралары туралы ізденіс жұмыстары жүргізілетіндігі ескертіледі. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушылармен бірге пысықталады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

Презентация


Қосымша-1

Суреттер


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. – Алматы, 2010.


Абылай хан /құраст. С.Дәуіт. – ғылым академиясы М.О.Әуезов атындағы әдебиет және өнер институты. – Алматы, 1993.


Қосымша-2


Абылай хан. Қасымбаев Ж. – Алматы: Аруна, 2011ж.


Әбжанов Х., Аяған Б., Исин А. Қазақ хандығы: құрылуы, өрлеуі, құлдырауы. – Астана, 2012.





Иллюстрация-лық сурет



Абылай хан /құраст. С.Дәуіт. – ғылым академиясы М.О.Әуезов атындағы әдебиет және өнер институты. – Алматы, 1993.


Мағынаны тану


5 мин





















Прямая соединительная линия 1


Ортасы


























20 мин












5-мин

Бейнематериалмен жұмыс

2-тапсырма. Жаңа ұғымдармен жұмыс.

«Ұғымдардың мағынасын табайық»

Сабақ барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала түсінуіне жағдай жасалады. Алдымен интербелсендітақтаға жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері («бытыраңқылық», «үш жүздің басын қосу», «орталықтанған мемлекет»)жазылған бетше ашылады. Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен сәйкестендіру тапсырылады.

(1-топқа «бытыраңқылық», 2-топқа «үш жүздің басын қосу», 3-топқа «орталықтанған мемлекет» сөзтіркестері жазылған карточкалар ұсынылады)

1

Бытыраңқылық

a

Орталық биліктің әлсіреп, үш жүздің бөлініп кетуі

2

Үш жүздің басын қосу

b

Қазақ хандығының үш аумағының бірігуі

3

Орталықтанған мемлекет

c

Мемлекеттегі биліктің жоғары билеушінің қолына берілуі


Кері байланыс.Мұғалімнің бағалауы.


3-тапсырма.

Сыныпқа Абылай хан және оның жүргізген саясаты туралы К. Цереннің, А. Левшиннің, М. Әуезовтың дәйексөздері ұсынылады.


- Қалдан Церен: «Ол заманынан жүз жыл бұрын ерте туған. Бүкіл әлемді билеу қолынан келеді».

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!