Сабақтың
тақырыбы:
|
Ерте, ерте, ертеде. Ұр,
тоқпақ
(Оқулық 38-41 бет, Алматы
«Атамұра» баспасы, 2017 ж.)
|
5
минут
8
минут
5
минут
5
минут
6
минут
5
минут
1
минут
5
минут
|
Жеке
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Сергіту
сәті
Оқулықпен
жұмыс
|
Үй тапсырмасын
қайталау.
(«Аңқау арыстан» ертегісін
мазмұндату)
«Миға шабуыл»
әдісі
Ерте, ерте,
ертеде.
Балалар әдебиеттік оқу
сабағынан. Ұр тоқпақ ертегісімен танысамыз. Ұр, тоқпақ ертегісін
бейне роликтен тамашалаңыздар.
«Кинометафора»
әдісі
Видео
көрсетілім
Ширату
тапсырмалары:
-
Неліктен Қазбайдан әкелінген
қазанда еш нәрсе піспей қалды? Балалар қазанды айырбастап алып
қояды.
-
Балалардың іс- әрекетіне өз
көз қарасыңды білідір. Балалардың қазанды айырбастағаны дұрыс
болмады. Шалдың айтқанын тыңдауы керек
еді.
-
Шал қандай көңіл күйде қалды
деп ойлайсың? Таңғалды, күмәнданды,
ашуланды.
-
Сен шалды қалай жұбатар
едің?
-
Оған қалай көмектесер
едің?
Quizizz арқылы сұрақтарға
жауап береді
Мәтін бөліктерін анықтап,
жоспар құрайық (жұптық жұмыс)
Мәтінді төмендегідей ретпен
сахналаңдар
Ертегіні тізбектеп
оқыту
|
Мәтінге сәйкес сұрақтарға
жауап береді
Жоспарға сәйкес мәтінді
сахналай
ды
|
ҚБ Мұғалімнің кері
байланысы
Бағалау
критерийлері:
Мәтіннің тақырыбын анықтай
алады;
Мәтіннің мазмұнына байланысты
сұрақтарға жауап бере алады
|
Презентация №4
Презентация №5
- 6
Презентация №
7
Презентация №
8
|
7
минут
|
Тәжірибе
|
Сызбаны түсіндір Бүгінгі
оқылған ертегі қай топқа жатады?
Ертегілер
Жан –
жануарлар
Қиял –
ғажайып
Тұрмыс - салт туралы
ертегілер
Қиял-ғажайып ертегілер халықтың арманынан қиялынан
туған. Ертегілердің кейіпкерлері-өмірде болмаған,адамның қиялынан
туған кейіпкерлер.
|
Оқиғаның мазмұнын ертегі
түрлерімен сәйкестігін анықтайды.
|
Ертегілер тобын
ажыратады;
|
Презентация №
9
|