Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Әдебиеттік оқу. Сабақ жоспары "Ғажайып сәуле"4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Әдебиеттік оқу. Сабақ жоспары "Ғажайып сәуле"4 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
1.Оқушыларға әңгімедегі жазушының айтайын деген ойын ашу, көрінбейтін адам, нейтрон, атом туралы мағлұматтар беру.
2.Оқушыларды шығармадағы деректерді салыстыра отырып талдауға дағдыландыру,қауымдасып жұмыс істеуге,өз ойларын,пікірін ортаға салуға,ұрлық істемеуге тәрбиелеу т.б.
3.Оқушылардың ой-өрісін арттырып,сөздік қорларын байытып,тіл байлығын кеңейтіп,шығармашылық қиялын дамыту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәннің аты
Уақыты:
Кабинет:
Мұғалім
Сабақтың атауы
М Сәрсеке Ғажайып сәуле
МақсатыКүтілетін нәтижеСабақтың жабыдығыТүрі
1.Оқушыларға әңгімедегі жазушының айтайын деген ойын ашу, көрінбейтін адам, нейтрон, атом туралы мағлұматтар беру.2.Оқушыларды шығармадағы деректерді салыстыра отырып талдауға дағдыландыру,қауымдасып жұмыс істеуге,өз ойларын,пікірін ортаға салуға,ұрлық істемеуге тәрбиелеу т.б.3.Оқушылардың ой-өрісін арттырып,сөздік қорларын байытып,тіл байлығын кеңейтіп,шығармашылық қиялын дамыту.Сабақтың типі:Білім мен іскерлікті игеру.Сабақтың түрі:Дамытушылық сабақ.Сабақтың әдісі:Түсіндіру, ой қозғау, сұрақ-жауап, сызба, кестемен жұмыс, салыстыру.Сабақтың формасы:топпен,жалпы оқушылармен.Сабақтың көрнекілігі:слайдтар;(Автор суреті,кітаптары, көрінбейтін адам,атом, нейтрон, сызба, кесте)
Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Медеу Сәрсеке жайлы мағлұмат беру.Суретімен таныстыру1936 жылы 2 ақпанда Шығыс Қазақстан обл,Абай ауданы, Қайнар ауылында дүниеге келдіҚазақ жазушылар одағының мүшесі, жазушы;1955 жылы Қазақ политех.инс.металлург. фак. 1958-1965 жылы «Лениншіл жас»,« Жас алаш»,М.Сәрсеке «Социалистік Қазақстан»«Жетінші толқын», «Көрінбестің көлеңкесі»,«От пен атом» т. б. кітаптары бар.«Құрмет» ордені, «Еңбектегі ерлігі үшін» медалі1965 жылы әдеби жұмысқа біржола ауысты1959 жылы ең алғаш ғылыми фантастикалықповесі жарық көрді. «Ғажайып сәуле»Биыл 75 жыл толады«Ғажайып сәуле» мәтінімен таныстыру.Оқушыларды топқа бөлу.Екі топқа мәтінді бөліп оқыту,топтарында талдату.Топтан оқушы шығып түсінік айтады.Дәптермен жұмыс:Әңгімеге сүйеніп, «көрінбейтін адамның» бойындағы ерекше қасиеттерін дәптерге толықтырып жазу.Қандай?……………..Көрінбейтін адам ……………..……………..……………..
Мағынаны тану
Ой толғаныс
Герберт Уелс 1866-1946 жылдары өмір сүрген.Лондон қаласында дүниеге келген.14 жасынан жазушылықпен айналысқан. «Уақыт машина», «Война миров », «Уақыт машинасы» т. б. романдары бар.Джеймс Чедвик 1891-1974 жылдары өмір сүрген. Болингтон қаласында дүниеге келген.(Англия) 1908 жылы Манчестер Университетінде физмат факультетін бітірді.1935 жылы Нобель сыйлығының иегері, нейтронды ашқан ғалым.Слайдтармен түсіндіру.4.Мәтін бойыншаталдау.Сызба арқылы салыстыраотырып жүргізу.Көрінбейтін адам мен нейтрон сәулесінің ерекшеліктерінжазу.Сызбамен жұмыс:Көрінбейтін адам НейтронГерберт Уелс Джеймс ЧедвикАдам көзге көрінбейді СәулеГеометриялық дененің барлық қасиетіне ие Көзге көрінбейдіКөрінбесе де әртүрлі әрекеттер жасайаладыБітеуыдыста сақтай алмайдыЖазушы қиялы Элеметтің заряды жоқ, кезкелгендененітесіп өтеді Ой қозғау.1.Әңгімедегі «Нейтрон» сәулесі адам өміріне қауіпті деп ойлайсыңдар ма?2.Атом бомбасынанзардапшеккен қандай елді білесіңдер?3.Біздің еліміздің қай өңірінде атом сынақтары жүргізілді?4.Атом электрстанцияларытуралы естігендерің бар ма?5.Жапониядағы «Фукусима-1» атом электр станциясындағы жарылысжайлы не білесің?Оның табиғатқа,адамзат тіршілігіне қандай әсері бар?
Үйге тапсырма
Мазмұнын айту
Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз