Материалдар / Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныптарға арналған биология пәнінен көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
429
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 04.11.2018 ж
Сынып: 8
Сабақ тақырыбы:

Мектеп: №17 жом
Мұғалімнің аты-жөні: Уразбаева Д.П
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
§16. Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы

Сабақтың
Оқу мақсаты:
Сабақ мақсаттары:

8.1.3.5 – лимфа жүйесін және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы
өзара байланысты сипаттау
Барлығы:
Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді, гомеостаз туралы біледі, ағзаның
ішкі ортасының құрамдас бөліктерін айқындайды

Басым бөлігі:
Ағзаның ішкі ортасының құрамдас бөліктерінің құрамын, қызметін
нақтылайды, салыстырады, ерекшеліктерін талдайды
Кейбірі:
Ағзаның ішкі ортасының маңызын зерделеп, баға
береді
Ойлау дағдылары:
Бағалау критерийлері:
Тілдік мақсаттар:

Білу, Түсіну, Талдау
Ағзаның ішкі ортасының құрамдас бөліктерін айқындау, гомеостаз
терминінің мәнін ашу
Гомеостаз-гомеостаз-Homeostasis
Қан –кровь-blood
Лимфа-лимфа-lymph
ұлпа сұйықтығы –ткановая жидкость-tissue fluid
лимфоцит –лимфоцит-lymphocyte

Құндылықтарды
баулу:

«Мәңгілік ел» құндылығы:
Білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты
дамытуға баулу.
Пәнаралық байланыстар: Химия- ыдырау өнімдерін шығаруда химиялық құрамы
Алдыңғы білім:

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

. Биологиялық диктант «Дәрумендер әлемінде»
1. Балық майында көп болатын дәрумен/Д/
2. Жетіспеуінен құрқұлақ ауруы туындайтын дәрумен/С/
3. Жетіспеуінен ақшам соқыр ауруы туындайтын дәрумен/А/
4. Қанның ұюына қатысатын дәрумен/К/
5. Жетіспеуі теріні құрғататын дәрумен/Е/
6. Бери-бери ауруының туындауына себепші дәрумен/В/
7. Жетіспеуінен мешел ауруы пайда болатын дәрумен/Д/
8. Қызанақ, сәбіздің құрамында болатын дәрумен/А/
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі.
1.1. Сәлемдесу
1.2. Оқушыларды түгендеу
1.3 Назарын сабаққа аудару.
«Сократ шеңбері» әдісі арқылы жағымды психологиялық
ахуал орнату
«Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы
Қызыл, сары, жасыл түсті қағаздарды арқылы 3топқа бөлу:
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Бағалау: Шапалақтау арқылы:
Жақсы болса үздіксіз 3 рет
Орташа болса үздіксіз екі рет
Қанағаттанарлық болса 1 рет

Сабақтың ортасы

ІІІ. Жаңа сабақ
Оқушылар мәтін бойынша топтық тапсырмалар орындайды.
«Біреуі үйде, қалғандары қонақта» әдісі
Әр топ бір-бірінің жұмысын тексеріп, бағалайды.
Бағалау:«Айлар» әдісі
Өте жақсы
толық ай,
Жақсы
жарты ай,
Қанағаттанарлық
жаңа туған ай.
2-тапсырма
Жұптық жұмыс«Сіз қаншалықты сенесіз?» тәсілі
Төменде берілген кестеден ішінен ия және жоқ нұсқасын
тауып, қате сөйлемді дұрыс нұсқасында жазыңыз:
Тапсырма

ия

Жұптық жұмыс
тапсырмасы

жоқ

1.Адам ағзасында сүйықтық түрлері 2
болады.
2.Адам ағзасында қан мөлшері 5 литр
болады .
3.Лимфа сүйықтығының мөлшері 5 литр
4.Лимфа сүйықтығы қорғаныш қызметін
атқарады.
5.Ішкі сүйықтық
Бағалау: смайликтер арқылы

Рефлексия Алма ағашы
Сабақтың соңы

Бекіту: «Доп лақтыру» әдісі арқылы
Үйге тапсырма: «Ыдырау өнімдерін шығаратын бес мүшені
жазып кел»

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?

Бағалау – сіз
оқушылардың
материалдарды игеру
деңгейін қалай тексеруді

Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау

жоспарлап отырсыз?
Сабақ бойынша рефлексия
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!