Материалдар / Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы.

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқытушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2021
358
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы.

Әке өсиеті

Күні:

Мектеп:


Мұғалімнің аты-жөні:


СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны:


Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

(5 Т/Ж3)


Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:«Егіннің бастары» мысал өлеңін оқып, мазмұнын түсіне алады

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Әке өсиеті мысал өлеңіндегі кейіпкерлердің портретін сипаттай алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

«Егіннің бастары» мысал өлеңіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра отырып,образын аша алады.



Бағалау критерийі

Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды;

Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдау жасайды


Тілдікмақсаттар

Оқушылар орындай алады: 1.«Егіннің бастары» мысал өлеңін оқып, мазмұнын түсініп айтады

2. Егіннің бастары мысал өлеңіндегі кейіпкерлердің портретін сипаттай айтады.

3.«Егіннің бастары» мысал өлеңіндегі кейіпкерлердің іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра отырып,образын ашып айтады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Портрет, образ,тағзым ету, қайран калу, шекірейіп қарау, сорайған қарасы, тәкаппар,балау, теңгермеу. Пісім-егіннің толық піскен кезі

Кекірею-бәлсіну, кесепаттану,тәкәпарлану


Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Не себепті өлең "Егіннің бастары" деп аталады?

  2. Адамгершілік дегенді қалай түсінесің?

Ишара:


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел»идеясы:Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығына баулу (6 құндылық)


Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер


Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.


Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, биология


Алдыңғыоқу

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы


Сабақбарысы




Сабақтыңжоспар-ланғанкезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басталуы

3 минут
















5минут

Сәлемдесу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Гүлмен тілек»

(сергіту және топқа біріктіру) Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктірілед








І.Ой қозғау

«Суреттер сыр шертеді»әдісі



Интербелсенді тақтадан Бидайдың түрлерін көрсетемін.

-Қалай ойлайсыңдар,бұл суретте не бейнеленген?

-Суреттен қандай ой түйдіңдер?

-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар?

(Оқушылар жетек сұрақтар арқылы тақырыпты өздері ашады.)


Гүлдер суреті

Picture 1



Интербел-сенді тақта

Сабақтыңортасы (25 минут)

3 минут



3 минут





















3минут



















5-минут


1-тапсырма.

1-топТ.Ж«Кейіпкерлер кестесі»әдісі


Кейіпкерлер

Портреті

Іс-әрекеті




2-топ: Т.Ж. Кейіпкерлердің образына талдау жасаңдар


Кейіпкерлер

Кейіпкерлердің образы

Кейіпкерлерге берілетін баға





Дескриптор:

  • талдау жасайды

  • кейіпкерлерге баға береді

  • кейіпкерлер іс-әрекетін талдайды








ҚБ «Медальдар» арқылы бір-бірін бағалайды.


2 -тапсырма Ж.Ж. Кімнің сөзі екенін табыңдар

Кейіпкер сөзі

Бала

әке

автор

Баланың сол бидайға көзі түсіп,

Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап




Мұның мәнін түсіндірші,

Бір іске тұрмын өзім қайран қалып!




Өзгесі төмен қарап бүгілгенге,

Ойлама, кем екен деп бәрі сонан




Сұқтанба құр сорайған қарасына




Дескриптор:

  • кейіпкер сөздерін сәйкестендіреді

Қ.Б «Мадақтау арқылы»

-жарайсың!

-керемет жұмыс жасадыңдар!

-керемет жетістікке жеттіңдер!


3 тапсырма Ж. «Егіннің бастары» өлең жолдарына өз тұжырымдамаларыңды жазыңдар


Тәрбиелік мәні бар өлең жолы

Өз тұжырымдамаңыз


Елде көп бұл бидайдай адам,- деді,

Тәкаппар, оны халық жаман, - дейді.

Қалпы емес тәкаппарлық данышпанның,

Тұтынба бұл мінезді,балам, - деді.




Дескриптор:

  • өлең жолына өз тұжырымын жазад


Бас бармақ арқылы бағалау



Оқулық,

мәтіндер.

интербелсенді тақта







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!