Пән: қазақ
тілі
|
Мұғалім: Әлішер
А.А.
|
Күні: 06.05.2022
|
Сынып:
2 Б
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Модульдің
аты:
|
8.
Саяхат
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Алақай, демалысқа
шығамын!
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.2.1 баяу және анық
айтылған жиі қолданатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын
мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын білу,
түсіну.
2.2.1.1 мәтін
мазмұнына сай сөздерді табу, сөйлеу барысында
қолдану.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Барлығы: мәтіндегі
сөйлемдердің мазмұнын біледі,
түсінеді.
Көбісі: мәтін мазмұнына сай
сөздерді табады, сөйлеу барысында
қолданады.
Кейбіреуі: керекті
сөздерді қолданып өз бетімен сөйлем
құрайды.
|
Бағалау
критерийі
|
Менің
жетістігім:
Мәтіндегі сөйлемдердің
мазмұнын білемін, түсінемін.
Мәтін мазмұнына сай сөздерді
табамын, сөйлеуде
қолданамын.
Керекті сөздерді
қолданып өз бетіммен сөйлем құрай
аламын.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Сабақтағы жаңа
сөздер
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, ойын,
көрнекілік, рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Дүниетану, бейнелеу
өнері
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ
барысы:
|
Бағалау
түрлері
|
Сабақтың
басы
5мин
|
Сәлеметсіздер ме,
балалар!
Қалдарыңыз
қалай?
Бүгін қай
күн?
Сабақта кім
жоқ?
Өткен сабақтағы жаңа сөздер
естеріңізде ме?
Балалар, кім, қандай сөзді
есімізге түсіргісі
келеді?
(оқушылар жаттаған жаңа
сөздерінің аудармасын
сәйкестендіреді)
Балық
Тасбақа
Ұнады
Ұнамады
Барды
Бармады
Көрдім
Көрмедім
Ойын. LearningApp
қосымшасы арқылы
|
Сәлемдесу
Алған білімді
қорытындылау
Мадақтау
|
Жаңа
білім
мақсат қою, жетістік
критерийі,
күтілетін
нәтиже
|
Ой
қозғау: Суретпен жұмыс.
Оқушылар
жаңа сабақ тақырыбын болжайды.
Сөздік жұмысы: оқушыларды жаңа сөздермен
таныстыру. Сөздік дәптерлеріне
жаздырту.
Жаңа
сөздер:
Маусым-июнь
Шілде-июль
Тамыз-август
Жыл
мезгілдері-времена года
Көл-озеро
|
Критерийлер:
1.Мен
оқимын, оқушылар хормен
қайталайды.
2.Жұпта
айтады. Біреуі қазақша, біреуі
орысша аудармасын айтады.
3.Үшеуі тақтаға
шығып, жатқа айтады, сөз тіркесін
құрайды.
Шапалақ
|
Жаңа материалды
түсіндіру
|
Мәтінмен
жұмыс:
1-тапсырма.
Тыңдалым:
1. Мәтінді екі рет
тыңдайды.
2. Сұрақтарға жауап береді
(ойын түрінде WordWall қосымшасы
арқылы):
Сергіту сәті. «Құстар»
жаттығуы
2-тапсырма.
Оқылым: Қосымшаларды
жалғау.
Керекті қосымшаны
жалғайды.
Жіктік
жалғауы
(ойын түрінде WordWall
қосымшасы арқылы)
3-тапсырма.
Жазылым:
Дұрыс жауабын
тап:
1.
«Айлар» сөзінің аудармасы
қандай?
А) месяцы В) дни С)
недели
2. Сөйлемді
толықтыр.
Жаз айлары:
.....................................................
3. Дұрыс сөйлемді
тап.
1. Жаз- жыл мезгілдерінің
бірі.
2. Жаз- ай
мезгілдерінің бірі.
|
Критерийлер:
1.Мәтінді мұқият тыңдау,
мазмұнын түсіну.
Критерийлер: 1.Берілген сұрақтарға жауап
береді
Критерийлер:
1.
Ойын түріндегі тапсырманы
орындайды (жіктік жалғауларды
жалғайды).
Критерийлер:
1.
Дұрыс жауабын
табады.
Мадақтау
|
Бастапқы
тексеру
|
4-тапсырма.
Айтылым: Суреттерді
сипатта.
Берілген суреттерді сипаттап
айтады. Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлем құрай
алады.
Оқу
дәптері. 39-бет.
1-тапсырма.
|
Критерийлер:
1.
Суреттерді жаңа сөздерді
қолдана отырып сипаттайды.
Қ.Б. Мадақтау
|
Сабақ
соңы
Үйге
тапсырма
Кері
байланыс
Бағалау
|
Менің
жетістігім:
Нені білдім,
түсіндім?
Нені
қолдандым?
Өз бетіммен не
істедім?
1. Жаңа сөздерді
жаттау.
2. Оқу
дәптері. 39-бет. 2-тапсырма. Жазғы
демалысыңды жоспарла.
Кері
байланыс:
«Смайлик»
әдісі
Сабақты түсіндім -
жасыл
Сабақты
түсінбедім –
қызыл
Мадақтау
|
Жаңа сөздерді
қайталау
Тақтаға
жазу
«Смайлик»
әдісі
Бағалау
|