Материалдар / Алақай, делалысқа шығамын!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алақай, делалысқа шығамын!

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып. Ашық сабақ. Алақай, демалысқа шығамын! Жіктік жалғауы. Жекеше түрі. Жаңа сөздер. Интерактивті ойындар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2022
634
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ тілі

Мұғалім: Әлішер А.А.

Күні: 06.05.2022

Сынып: 2 Б

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Модульдің аты:

8. Саяхат

Сабақтың тақырыбы:

Алақай, демалысқа шығамын!

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын білу, түсіну.

2.2.1.1 мәтін мазмұнына сай сөздерді табу, сөйлеу барысында қолдану.

Сабақ нәтижесі:


Барлығы: мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын біледі, түсінеді.

Көбісі: мәтін мазмұнына сай сөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

Кейбіреуі: керекті сөздерді қолданып өз бетімен сөйлем құрайды.

Бағалау критерийі

Менің жетістігім:

Мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын білемін, түсінемін.

Мәтін мазмұнына сай сөздерді табамын, сөйлеуде қолданамын.

Керекті сөздерді қолданып өз бетіммен сөйлем құрай аламын.

Тілдік құзіреттілік

Сабақтағы жаңа сөздер

Ресурстар

Оқулық, суреттер, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік, рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, бейнелеу өнері


Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы:

Бағалау түрлері

Сабақтың басы

5мин


Сәлеметсіздер ме, балалар!

Қалдарыңыз қалай?

Бүгін қай күн?

Сабақта кім жоқ?


Өткен сабақтағы жаңа сөздер естеріңізде ме?

Балалар, кім, қандай сөзді есімізге түсіргісі келеді?

(оқушылар жаттаған жаңа сөздерінің аудармасын сәйкестендіреді)

Балық

Тасбақа

Ұнады

Ұнамады

Барды

Бармады

Көрдім

Көрмедім


Ойын. LearningApp қосымшасы арқылы

Сәлемдесу





Алған білімді қорытындылау












Мадақтау

Жаңа білім


мақсат қою, жетістік критерийі,

күтілетін нәтиже


Ой қозғау: Суретпен жұмыс.

  • Суретте не бейнеленген?

Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын болжайды.

  • Жарайсыңдар, балалар! Бүгінгі тақырыбымыз «Алақай, демалысқа шығамын» деп аталады. Осы тақырыпты меңгеру үшін қажетті сөздермен танысайық.

Сөздік жұмысы: оқушыларды жаңа сөздермен таныстыру. Сөздік дәптерлеріне жаздырту.

Жаңа сөздер:

Маусым-июнь

Шілде-июль

Тамыз-август

Жыл мезгілдері-времена года

Көл-озеро

Критерийлер:

1.Мен оқимын, оқушылар хормен қайталайды.

2.Жұпта айтады. Біреуі қазақша, біреуі орысша аудармасын айтады.

3.Үшеуі тақтаға шығып, жатқа айтады, сөз тіркесін құрайды.



Шапалақ

Жаңа материалды түсіндіру







Мәтінмен жұмыс:


1-тапсырма. Тыңдалым:

1. Мәтінді екі рет тыңдайды.

2. Сұрақтарға жауап береді (ойын түрінде WordWall қосымшасы арқылы):

  • Мәтін не туралы?

  • Жаз айлары қандай?

  • Жазда кімдер демалады?

  • Лагерьдің жанында не бар?


Сергіту сәті. «Құстар» жаттығуы


2-тапсырма. Оқылым: Қосымшаларды жалғау.

Керекті қосымшаны жалғайды.

Жіктік жалғауы

(ойын түрінде WordWall қосымшасы арқылы)




3-тапсырма.

Жазылым:

Дұрыс жауабын тап:

1. «Айлар» сөзінің аудармасы қандай?

А) месяцы В) дни С) недели

2. Сөйлемді толықтыр.

Жаз айлары: .....................................................

3. Дұрыс сөйлемді тап.

1. Жаз- жыл мезгілдерінің бірі.

2. Жаз- ай мезгілдерінің бірі.

Критерийлер:

1.Мәтінді мұқият тыңдау, мазмұнын түсіну.




Критерийлер: 1.Берілген сұрақтарға жауап береді



Критерийлер:

1. Ойын түріндегі тапсырманы орындайды (жіктік жалғауларды жалғайды).


Критерийлер:

1. Дұрыс жауабын табады.








Мадақтау

Бастапқы тексеру


4-тапсырма. Айтылым: Суреттерді сипатта.

Берілген суреттерді сипаттап айтады. Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлем құрай алады.



Оқу дәптері. 39-бет. 1-тапсырма.

Критерийлер:

1. Суреттерді жаңа сөздерді қолдана отырып сипаттайды.


Қ.Б. Мадақтау

Сабақ соңы





Үйге тапсырма





Кері байланыс




Бағалау

Менің жетістігім:

Нені білдім, түсіндім?

Нені қолдандым?

Өз бетіммен не істедім?


1. Жаңа сөздерді жаттау.

2. Оқу дәптері. 39-бет. 2-тапсырма. Жазғы демалысыңды жоспарла.


Кері байланыс:

«Смайлик» әдісі

Сабақты түсіндім - жасыл

Сабақты түсінбедім – қызыл


Мадақтау

Жаңа сөздерді қайталау





Тақтаға жазу




«Смайлик» әдісі




Бағалау




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!