2020-2021 оқу жылындағы
«Қатер» тобында тұрған оқушылармен жүргізілген жұмыстар
туралы
Мәлімет
Оқушылардың
мінезіндегі,тәртібіндегі ерекшеліктеріне байланысты «қатер» тобына
3 оқушы есепке алынды.
№
|
Оқушының
аты-жөні
|
Туған күні,айы
жылы
|
Сыныбы
|
Есепке алыну
себебі
|
Ата-анасының
аты-жөні
|
1
|
Б.
Е
|
29.04.2007
ж
|
7
«В»
|
Анасы тарапынан үнемі көңіл
бөлінбейді, баланың мінезіндегі, тәртібіндегі
өзгерістер
|
Әкесі:
ажырасқан
Анасы: Асылбекова
Э
|
2
|
Б.
Н
|
29.04.2007
ж
|
7
«В»
|
Анасы тарапынан үнемі көңіл
бөлінбейді, баланың мінезіндегі, тәртібіндегі
өзгерістер
|
Әкесі:
ажырасқан
Анасы: Асылбекова
Э
|
3
|
Н.
Ұ
|
26.11.2003ж
|
11
«А»
|
Мінезіндегі, тәртібіндегі
ерекшеліктеріне, сабақтан себепсіз жиі қалуына
байланысты
|
Әкесі:
Нұрсағат
Анасы: Қайтыс
болған
|
Қатер тобында тұрған
оқушылардың жеке жұмыс жоспарлары құрылған. Жоспар бойынша 7 «в»
сынып оқушысы Б. Н мен қараша айында оқушының отбасындағы орнын,
өзін бағалауын, отбасындағылармен қарым-қатынасын, анықтау
мақсатында «Менің отбасым» әдісі арқылы тест өткізілді. Қаңтар
айында «Ізеттілік, сыпайылық» тренингтік жаттығулар өткізілді. 7
«в» сынып оқушысы Б.Е мен қазан айында оқушының отбасындағы орнын,
өзін бағалауын, отбасындағылармен қарым-қатынасын, анықтау
мақсатында «Менің отбасым» әдісі арқылы тест өткізілді. Қараша
айында оқушының эмоционалдық жағдайын анықтау мақсатында
Пономаренко әдісі бойынша «Ағаш» проективті тесті өткізілді. Жоспар
бойынша қазан айында 11 «а» сынып оқушысы Н.Ұ мен сыныптағы
оқушылармен қарым-қатынасын, сыныптағы орнын анықтау мақсатында
«Социометрия» әдісі өткізілді. Қараша айында оқушының өмірге деген
көзқарасын, қызығушылығын, өзіне деген сенімділігін, алдына қойған
мақсатының айқындылығын анықтау үшін «Өмір адамзаттың –басты
құндылығы» тақырыбында шығарма алынды. Алынған диагностикалардың
нәтижесінде оқушылармен жеке әңгіме жүргізіліп, кеңестер берілді.
Сынып жетекшілеріне, ата-аналарына ұсыныстар ұсынылды. Оқушылардың
мінездемелері, педагогикалық-психологиялық карталары толтырылып
отырылады.
«Қатер» тобында есепте тұрған
оқушылардың әлеуметтік-тұрмыстық жағдайын, баланың отбасындағы
орнын, қарым-қатынасын анықтау мақсатында үйлеріне рейд жасалынып,
ата-аналарына кеңестер беріледі. Оқушылардың сабаққа сабақтан тыс
үйірме жұмыстарына қатысуы қадағаланып отырылады. Әр айдың соңында
«қатер» тобында тұрған оқушылардың психологиясына жағымсыз әсер
ететін сайттарға кіруінің мониторингі жасалынып
отырылады.
№
|
Аты-жөні
|
Мектебі,
сыныбы
|
Сайт
атауы
|
Жүргізілген
жұмыстар
|
Жауаптылар
|
1
|
Б.
Е
|
|
https://vk.com/club122587651
|
Оқушымен жеке жұмыстар
жүргізілді. Ата-анасымен әңгіме жүргізіліп, баласының ақпараттық
қауіпсіздігін қамтамасыз етуі ескертілінді. Әлеуметтік желінің
физиологиялық, психологиялық дамуына айтарлықтай кері әсері
етендігі жайлы ақпарат
берілді.
|
Мектеп психологы, әлеуметтік
педагог
|
2
|
Б.
Е
|
|
https://m.vk.com/creepy_threa
|
Оқушымен жеке жұмыстар
жүргізілді.Әлеуметтік желінің физиологиялық, психологиялық дамуына
айтарлықтай кері әсері етендігі жайлы ақпарат берілді.Ата-анасына
баласының ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуі
ескертілінді.
|
Мектеп психологы, әлеуметтік
педагог
|
3
|
Н.
Ұ
|
|
https://vk.com/jalgyz_dyk
|
1. Жеке әңгімелесу
жүргізілді
2. Анасымен жеке әңгімелесу
жүргізілді
3. «Менің ішкі жан-дүнием»
тақырыбында әңгімелесу
жүргізілді.
4. «Менің жанымдағы адамдар».
Тренингтік жаттығу
өткізілді.
|
Мектеп психологы, әлеуметтік
педагог
|
4
|
Б.
Н
|
|
https://vk.com/esp_marvel_dc
|
1. Жеке әңгімелесу
жүргізілді
2. Анасымен жеке әңгімелесу
жүргізілді
3. «Менің ішкі жан-дүнием»
тақырыбында әңгімелесу
жүргізілді.
4. «Жағымды көңіл күй»
Тренингтік жаттығу
өткізілді.
|
Мектеп психологы, әлеуметтік
педагог
|