Материалдар / Алғашқы адамдардың өміріне саяхат
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алғашқы адамдардың өміріне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қмж мұғалімдер үшін әсіресе жас мамандар үшін күнделікті сабақ жоспарын жаңартылған бағдарлама бойынша құрастыру үшін көмек ретінде керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2018
667
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



М.Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебінің тарих пәнінің мұғаліміЖұбаныш Альбина Болатқызы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өміріМектеп атауы:М.Арын ҚҚОМ
Күні:Мұғалімнің есімі:Жұбаныш Альбина
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Ежелгі адамдардың өміріне саяхат (1сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • 5.1.2.1 алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде (әңгімелеу, бейнелеу,тапсырмаларды орындау арқылы) көрсетеді


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тас дәуіріндегі оқиғаларға шолу жасайды;


  • Кейбір оқушылар:


  • Ежелгі дәуірдің басты мәдени жетістіктерін еске түсіріп,тарихи кезеңдерді сипаттайды
  • Ойлау деңгейі
  • Білу, түсіну,қолдану
  • Бағалау критерийі
  • Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігін шығармашылық түрде көрсетеді
  • Тілдік мақсаты:Пәнге қатысты лексика мен терминологияРу, алғашқы қауым, тобыр,абыздар, терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, теселі егіншілік, еңбек бөлінісі, өнімді еңбек, жеке меншік, өндіруші шаруашылық, қолөнер, кен өндірісі, тоқымашылық, палеолит,мезолит,неолит,энеолит
    Құндылықтарға баулуАлғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі, еңбегіне, тарихи ескерткіштеріне құрметпен қарау.Еңбекке және шығармашылыққа баулу
    Пән аралық байланысГеография, дүниежүзі тарихы
    Алдыңғы білімҚазақстан территориясындағы алғашқы адамдардың антропологиясын, тұрмысын, археологиялық ескерткіштерімен, діни наным-сенімімен бұған дейін танысты.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар




    Сабақтың басы



















    Бұл сабақта оқушыларға өткен тақырыптарды қайталай отырып,ежелгі дәуірге саяхат жасайтындығын ескертемін
    Ұйымдастыру кезеңі-Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Оқушылар бір-біріне өздерінің жақсы қасиетін айту арқылы сабақты бастау.











    « Мазайка» әдісі бойынша ой қозғау: суреттер бойынша оқушыларды топқа бөлу Мақсаты: сабақтың тақырыбымен мазмұнына кіріспе жасау. Мақсатымызды нақтылау.1-топ:палеолит2-топ:мезолит3-топ: неолит




























    Суреттер
    Сабақтың ортасы















    (топтық жұмыс)



























































    (жекелей жұмыс)































    (топпен жұмыс)
    Тапсырма 1. «Бірге ойлаймыз»Сұрақ: Ежелгі адамдар тобырға,руға,тайпаға қай кезеңде бірікті? Адамдарға не үшін ұйымға бірігу қажет болды?Әр топқа карточкаға салынған суреттер беріледі:1-карточка аң аулау

    2-карточка от жағу

    3-карточка аң терісін боршалау,сою

    Дискриптор:1.Суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді2.бірігу себебін табады.Қалыптастырушы бағалау: «үш шапалақ» Тапсырма 2. «Уақыт сызығы».Презентация арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында сұрақтар беремін:Қалыптастырушы бағалау:Дұрыс жауап берген оқушыларға жұлдызшалар беріледі Тапсырма 3. «Топтық зерттеу».1 топ:«Менің тас дәуіріндегі бір күнім» тақырыбында шағын ғана эссе дайындайды;Дискриптор:1.Оқулық бойынша мәтінді меңгереді1. Топпен ақылдаса отырып,шағын эссе дайындайды2 топ:Тас дәуірінің еңбек құралдарының ішінен адамға ең үлкен пайдасын (қажетті) әкелген еңбек құралын таңдап, оның суретін салып, мысалдар келтіре отырып, өз таңдауларын түсіндіреді. Дискриптор:1.Тас дәуіріндегі еңбек құралдарының ішінен ең үлкен пайдасын әкелген еңбек құралын таңдайды2.Оның суретін салып,мысалдар келтіре отырып,өз таңдауларын түсіндіреді3 топ: Тұрақтардан табылған қыш құмыраларды зерттеп, олардың қажеттілігі мен қолданылуын түсіндіреді. Қыш құмыралардың суретін салады, ондағы бейнеленген суреттерді сипаттайды. Дискриптор:1.Тұрақтардан табылған қыш құмыраларды зерттеп,олардың қажеттілігін түсіндіреді2. Қыш құмыралардың суретін салып, ондағы бейнеленген суреттерді сипаттайды.Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау» (жарайсың, керемет, өте жақсы)




















    карточка



    суреттер



























    Сабақтың соңы



    Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін:Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болсаСары түс – ұнады, бірақ барлығы емесҚызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады
    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушылар:
  • Сабақ барысында зерттеу жұмыстарын жүргізуде белсенділік танытады.
  • «Топтық зерттеу» әдісі арқылы оқушыларды тиісті тапсырмаларды таңдау жасауға мүмкіндік беруге болады. Таңдап алған топтық жұмысты бұл топтағы оқушылар үшін күрделендірген жөн. Тиісті критерийлердің қасына шығармашылық тапсырманы қосқан жөн.
  • Қабілеті орта оқушылар:
  • Сабақ барысында зерттеу сұрақтарына жауап береді;
  • Қайталау сұрақтарына жауап береді
  • Қабілеті төмен оқушылар:
  • Суретін сал тапсырмасын ұсына отырып, берілген еңбек құралдарының суретін салуды тапсырыңыз.
  • Мұғалімнің қолдауы;


  • Қалыптастырушы бағалау:

    1.«үшшапалақ»



    2.Дұрыс жауап берген оқушыларға жұлдызшалар беріледі



    3.«Мадақтау» (жарайсың, керемет, өте жақсы)

    Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/Оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбее неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болы, неліктен?

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)12Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)12Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!