Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі | Мектеп атауы:М.Арын ҚҚОМ |
Күні: | Мұғалімнің есімі:Жұбаныш Альбина |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Ежелгі адамдардың өміріне саяхат (1сабақ) |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| 5.1.2.1 алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде (әңгімелеу, бейнелеу,тапсырмаларды орындау арқылы) көрсетеді |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тас дәуіріндегі оқиғаларға шолу жасайды; |
| Кейбір оқушылар: |
| Ежелгі дәуірдің басты мәдени жетістіктерін еске түсіріп,тарихи кезеңдерді сипаттайды |
Ойлау деңгейі | Білу, түсіну,қолдану |
Бағалау критерийі | Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігін шығармашылық түрде көрсетеді |
Тілдік мақсаты: | Пәнге қатысты лексика мен терминологияРу, алғашқы қауым, тобыр,абыздар, терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, теселі егіншілік, еңбек бөлінісі, өнімді еңбек, жеке меншік, өндіруші шаруашылық, қолөнер, кен өндірісі, тоқымашылық, палеолит,мезолит,неолит,энеолит |
Құндылықтарға баулу | Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі, еңбегіне, тарихи ескерткіштеріне құрметпен қарау.Еңбекке және шығармашылыққа баулу |
Пән аралық байланыс | География, дүниежүзі тарихы |
Алдыңғы білім | Қазақстан территориясындағы алғашқы адамдардың антропологиясын, тұрмысын, археологиялық ескерткіштерімен, діни наным-сенімімен бұған дейін танысты. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
Бұл сабақта оқушыларға өткен тақырыптарды қайталай отырып,ежелгі дәуірге саяхат жасайтындығын ескертемін | Ұйымдастыру кезеңі-Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Оқушылар бір-біріне өздерінің жақсы қасиетін айту арқылы сабақты бастау.
« Мазайка» әдісі бойынша ой қозғау: суреттер бойынша оқушыларды топқа бөлу Мақсаты: сабақтың тақырыбымен мазмұнына кіріспе жасау. Мақсатымызды нақтылау.1-топ:палеолит2-топ:мезолит3-топ: неолит |
Суреттер |
Сабақтың ортасы
(топтық жұмыс)
(жекелей жұмыс)
(топпен жұмыс) | Тапсырма 1. «Бірге ойлаймыз»Сұрақ: Ежелгі адамдар тобырға,руға,тайпаға қай кезеңде бірікті? Адамдарға не үшін ұйымға бірігу қажет болды?Әр топқа карточкаға салынған суреттер беріледі:1-карточка аң аулау
2-карточка от жағу
3-карточка аң терісін боршалау,сою
Дискриптор:1.Суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді2.бірігу себебін табады.Қалыптастырушы бағалау: «үш шапалақ» Тапсырма 2. «Уақыт сызығы».Презентация арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында сұрақтар беремін:Қалыптастырушы бағалау:Дұрыс жауап берген оқушыларға жұлдызшалар беріледі Тапсырма 3. «Топтық зерттеу».1 топ:«Менің тас дәуіріндегі бір күнім» тақырыбында шағын ғана эссе дайындайды;Дискриптор:1.Оқулық бойынша мәтінді меңгереді1. Топпен ақылдаса отырып,шағын эссе дайындайды2 топ:Тас дәуірінің еңбек құралдарының ішінен адамға ең үлкен пайдасын (қажетті) әкелген еңбек құралын таңдап, оның суретін салып, мысалдар келтіре отырып, өз таңдауларын түсіндіреді. Дискриптор:1.Тас дәуіріндегі еңбек құралдарының ішінен ең үлкен пайдасын әкелген еңбек құралын таңдайды2.Оның суретін салып,мысалдар келтіре отырып,өз таңдауларын түсіндіреді3 топ: Тұрақтардан табылған қыш құмыраларды зерттеп, олардың қажеттілігі мен қолданылуын түсіндіреді. Қыш құмыралардың суретін салады, ондағы бейнеленген суреттерді сипаттайды. Дискриптор:1.Тұрақтардан табылған қыш құмыраларды зерттеп,олардың қажеттілігін түсіндіреді2. Қыш құмыралардың суретін салып, ондағы бейнеленген суреттерді сипаттайды.Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау» (жарайсың, керемет, өте жақсы) |
карточка
суреттер
|
Сабақтың соңы
| Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін:Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болсаСары түс – ұнады, бірақ барлығы емесҚызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады | |
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушылар:Сабақ барысында зерттеу жұмыстарын жүргізуде белсенділік танытады. «Топтық зерттеу» әдісі арқылы оқушыларды тиісті тапсырмаларды таңдау жасауға мүмкіндік беруге болады. Таңдап алған топтық жұмысты бұл топтағы оқушылар үшін күрделендірген жөн. Тиісті критерийлердің қасына шығармашылық тапсырманы қосқан жөн. Қабілеті орта оқушылар:Сабақ барысында зерттеу сұрақтарына жауап береді; Қайталау сұрақтарына жауап бередіҚабілеті төмен оқушылар:Суретін сал тапсырмасын ұсына отырып, берілген еңбек құралдарының суретін салуды тапсырыңыз. Мұғалімнің қолдауы; |
Қалыптастырушы бағалау:
1.«үшшапалақ»
2.Дұрыс жауап берген оқушыларға жұлдызшалар беріледі
3.«Мадақтау» (жарайсың, керемет, өте жақсы)
| Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/Оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбее неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болы, неліктен? |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)12Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)12Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|