7.4B бөлім: Алгебралықбөлшектер | Мектеп: Игілік орта мектебі
|
Күні: 18.04 | Мұғалімніңаты-жөні:Сеитқожа Г.Б
|
Сынып: 7 | Қатысқандарсаны: 3 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы: | Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: |
Сабақмақсаттары | Оқушыларға теңбе-теңдік және теңбе-тең түрлендіру ережелерін тұжырымдап, рационал бөлшектердің негізгі қасиетін меңгерту және рационал бөлшектерді қысқартуға деңгейлік есептер шығару. |
Бағалаукритерийлері | Оқушылар алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін оңнан солға, солдан оңға қарай қолданады |
Тілдік мақсат | Оқушылар төмендегі сөздерді, математикалық терминдерді сөйлемдерде дұрыс пайдаланып және контексін ашып, математикалық тілде сөйлем құра білу. Арнайы лексика және терминология: бөлшек, бөлшек алымы, бөлімі, бүтін өрнек, алгебралық өрнек, көпмүше... .Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы:Алгебралық өрнек... ; бүтін өрнек дегеніміз ......; алгебралық бөлшек өрнек дегеніміз ....;бөлшек өрнектің мәні дегеніміз.....; бөлшек нөлге тең болады,егер ...; ...нөлге бөлуге болмайды; бөлшектің ....... нөлге тең болмауы керек.т.с.сСөздікАлгебралық өрнек- Алгебраическое выражение- Algebraic expressionАлгебралық бөлшек- Алгебраическая дробь- Algebraic fractionАйнымалының мүмкін мәндерінің облысы- Область допустимых значений переменной - Admitted region of variable, tolerance range of variable Көбейткіштергежіктеу-Разложение на множители – FactorizationБөлшектіқысқарту-Сокращениедробей - Reduction of fraction
|
Құндылықтардыдарыту | оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру |
Пәнаралықбайланыстар | Ағылшын тілі, тарих |
АКТ қолдану дағдылары | ИТ, |
Өтілген материал | Бөлшек ұғымы, алымы, бөлімі, бөлшектің негізгі қасиеті, көпмүше, бірмүше, нольге бөлудің ережесі, мәндер жиыны, ҚКФ |
Сабақтың типі | Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған қайталау сабақ
|
Сабақта қолданған әдіс-тәсілдер:
| Ой қозғауӨз шешімдерін ұсыну, сұрақ-жауап және талдау
|
Жоспар |
Сабақтыңкезеңдері | Сабақта орындалатын іс- әрекеттер | Оқыту ресурстары |
Сабақтың басы 1 мин.3 мин.
Сабақтың ортасы19 мин
10мин
Сабақтың соңы 2 мин
| 1 .Ұйымдастыру бөлімі: 1.Оқушылармен амандасу, көңіл-күйіне назар аудару. 2.Оқушыларды сабаққа дайындау.2.Үй тапсырмасын тексеру:Оқушылар өзара дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді. Жауаптары тақтада көрсетіледі.Дұрыс шығармаған оқушы қасындағы оқушымен бірге шығарып қатесін түзетеді.3. Жаңа сабақты меңгеру: Оқушылар сабақтың мақсатымен таныстырылды. Қайталау сұрақтары берілді, ауызша:1. Бөлшектің негізгі қасиеті деген не?2. Алгебралық бөлшекті қысқарту үшін не істеу керек?
Бөлшектің негізгі қасиеті:егер бөлшектің алымын да, бөлімін де нөлге тең емес өрнекке көбейтсе,онда берілген бөлшекке тең бөлшекшығады.
Бөлшектің негізгі қасиетін қолдану арқылы шығарылатын есептердің түрі – бөлшектерді қысқарту.
Мысал 1. Бөлшектерді қысқартып, Фибоначчи сөзіне келеді
5. Үйге тапсырма. | Алгебра 7
Таратпа қағаздар
|