Сабақтың
басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру: «Көрші»
Әрбір оқушы өзін
барлық баланың ең жақын досы сезініп , бір-біріне жылылық
сыйлайды.
Көршіңді оң ақтан
құшақта,
Көршіңді сол жақтан
құшақта.
Оң жақтағы көршіңе
бір жымиып,
Сол жақтағы көршіңе
бір жымиып,
Жылулық сыйла
.
|
Психологиялық ахуалға берілген
тапсырманы бірге орындайды. Жақсы көңіл күй
қалыптастырады.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықпен
жұмыс
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын хабарлайды.
Мемлекетіміздің
рәміздерін атап беріңдерші.
Тудың, Гимнің
авторлары кім екенін білесіңдер
ме?
Тәуелсіз
Қазақстанның Мемлекеттік Туы ресми түрде 1992 жылы қабылданды.Оның
авторы – белгілі суретші Шәкен Ниязбеков . Ал гимнің сөзін
жазғандар: Н.Ә. Назарбаев пен Ж. Нәжімеденов. Әнін жазған: Ш.
Қалдаяқов.
1-Жаттығу. Сабақтың
тақырыбы мен мақсаты хабарланады. Гимн айтылады. Содан кейін
мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Мәтіннің мазмұнын талдайды. Мұғалім Ту,
Гимн туралы мағұлымат береді. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік
Туы – ортасынды шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран құс
бейнеленген тік бұрышты көгіоһлдір түсті мата. Тудың сабының
тұсында жолақ түрінде ұлттық өрнек нақышталған.Күн , оның шұғыласы
, қыран және ұлттық өрнек бейнесі алтын түстес. Тудың ені мен
ұзындығының арақатынасы-1:2. Күн астында қалықтаған бүркіт
мемлекеттің қуат- күшін, оның егемендігі мен болашаққа деген
ұмтылысын танытады. Күн байлық пен молшылықты, өмірді және
күш-қуатты бейнелейді Сондықтан еліміздің Туындағы Күн шапағы
дәулет пен бақуаттылықтың символы- алтын масақ пішінінде берілген.
Тудың сабын жағалай салынған ұлттық өрнектер Қазақстан халқының
мәдениеті мен дәстүрін символдық тұрғыда
бейнелейді.
«Серпілген сауал
және класстер»-
Дәатермен
жұмыс
Мұнда
мұғалім м
дыбысының сөздің басында,
ортасынды, соңында келетінін
айтады.
2- жаттығуды
орындау.
Дескриптор
:
3-
жаттығу. Фигураларда жазылған сөздерді
оқып,салыстырады.
О-ө, ы-і
дыбыстарының дыбысталуын аңғарып, қорытынды
жасайды.
Сергіту
сәті
Балалар орындарынан
тұрып, сергіту сәтін жасап қимылмен көрсетеді, хормен
айтады.
4-жаттығу. Қарамен жазылған сөздердің
мағнасын түсіндіреді.
|
Оқушылар рәміздерді
айтады. Тудың , Гимннің авторлар туралы мағұлымат
алады.
1-Жаттығу берілген мәтінді тізбектей,
түсініп оқып шығады.
Мәтінді түсініп
оқып, мазмұны түсіндірілген соң, оқушылар кестені топта бірге
толтырады. Туда нелер бейнеленгенн
айтады.
Мм
М әрпінің
таңбасын
бас әрпті бір жолға
жазады.
Кіші әріп
таңбасын
екінші жолға
жазады
Жазу
жолын,
жоларалықты,жолдың
жоғары және төменгі сызықтарын сақтай отырып,әріп
элементтерін,
әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай
жазады.
2-
жаттығу жазба
бойынша орындалады. Өлеңді көшіріп жазады.
Әріп
элементтерін,
әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем
жазу
талаптарына сай
жазады
3- жаттығу
. Ұқсас фигураларды табады.
Оларда жазылған сөздерді оқып, салыстырады. Ор-өр, от-өт, сыз-сіз,
тор- төр, он-өн.
4-жаттығу. Ескен Бубайдың
өлеңін дұрыс әрі жылдам оқиды. Тол, төл сөздерінің мағналарын
түсіндіреді. Тол сөзі суға қатысты, мал ішетін астаудағы суға
қатысты айтылса, төл сөзі малдың баласы, яғни төлі жайлы айтылып
тұрғанын түсінеді.
|
оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты
ынталандыру
мадақтау
«Бас бармақ» арқылы
бағалау
|
Суреттер , кестелер,
буклет
оқулық
жұмыс
дәптері
оқулық
жұмыс
дәптері
Таныстырылым.
Видеоролик
көрсетіледі.
оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
«Кім жүйрік ?»
ойыны жүргізіледі. Параққа жұпт
дауыстыларға байланысты тапсырма
беріледі.
Дескриптор:
-
Әріптер мен
дыбыстардың арақатынасын белгілей
біледі;
-
Жазу кезінде
сауаттылықты сақтайды;
-
Орфографиялық нормаларды
сақтай біледі.
|
«кім жүйрік»
ойыны
Жұп дауыстылардың
тиістісін қойып, парақты
толтырады.
-(ы,і) стық,
к(ө,о)рме,
(о,ө)рын,ки
(і,ы)к,
қ(о,ө)рық
|
|
|