Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу,
түгендеу.
Сыныпта көңілді
ахуал орнату.
Оқушылар сурет
бойынша: «Адам естиді, көреді, дәм сезеді, иіс сезеді»,-деп жауап
берулері керек.
Балалар осы процестерді орындай отырып, адам өзіне
ақпарат алады деп, сабақтың тақырыбын
жазады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен
танысады
|
|
А4 парағы
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырып
туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын
қою.
-
Ақпарат арнасы деген
не?
-
Ақпараттың қандай
түрлері бар?
-
Ақпарат көздеріне
нелер жатады?
-
Ақпарат қандай
қасиеттерге ие?
Дескриптор: Сұрақтарды жауабымен
бірге жазады
Себебін
анықтайық:
Не себепті ақпарат біздің
өмірімізде маңызды рөл
атқарады?
Неліктен бір-бірімізбен
қарым-қатынас кезінде ақпарат алмасу жүзеге
асырылады?
Кез келген адам неге
ақпарат беруші де, қабылдаушшы да бола
алады?
Дескриптор: Себебін
анықтайды
Компьютерде
орындайық:
Суретке қарап қандай
ақпарат алуға болады? Қазақстандағы күн және жел энергиясы туралы
қандай ақпарат білесің? Жауабыңды мәтіндік
редакторда жаз.
Дескриптор: компьютерде
орындайды
Дәптерге
орындайық
Кестені
толтыр.
Ақпарат
|
Қандай қасиетке
ие?
|
Диас сынып оқушыларын ертеңгі сағат 16,00-де мектеп
стадионында болатын футбол ойынына
шақырды.
|
|
Меруерт сыныптастарына бүгін ата-аналар жиналысы
болатынын хабарлады.
|
|
Мұғалім ертеңгі ата-аналар жиналысында оқушылардың сабақ
үлгерімі туралы айтылатындығын
хабарлады.
|
|
Дескриптор: кестені
толтырады
|
Мұғалімді
тыңдайды
Сұрақтарға жауап
береді
Компьютермен жұмыс
жайайды
Кестені
толтырады
|
Қалыптастырушы бағалау: “Мадақтау” Барлығын
орындаса- “Жарайсың”, қате жіберсе “Жақсы”, қате көп болса “Талпыну
керек
Дескриптор арқылы бағалау
Дескриптор арқылы бағалау
Дескриптор арқылы бағалау
|
11-16 беттер
Оқулық 14-бет
Оқулық 15-бет
Оқулық
16-бет
|