Материалдар / Әр түрлі снарядтарды нысанаға,қашықтыққа лақтыру техникасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әр түрлі снарядтарды нысанаға,қашықтыққа лақтыру техникасы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2018
1159
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Сабақ жоспары

Сабақ тақырыбы :Әр түрлі снарядтарды нысанаға,қашықтыққа лақтыру техникасыМектеп: Қандыағаш қаласы №1 ОМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абуов Ж.О.
Сынып: 5 дене шынықтыруҚатысқандар:

Қатыспағандар:-
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:5.1.1.1. Аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну
Барлық оқушылар орындай алады: Жалпы дене даярлығы жаттығуларын орындай алады. Лақтыру техникасы туралы түсінік қалыптасады.Қауіпсіздік ережесімен бір бірін қамтамасыз ете алады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Лақтыру сызығына тұруҚозғалыс дағдылары қалыптасады.Дене даярлығын артыратын жаттығуларды орындайды.



Оқушылардың кейбірі орындай алДопты қашықтыққа лақтыра алады.Жаттығу орындау кезінде қателік жібередіНысанаға жеткізу
Тілдік мақсат: ball — «доп»-мяч. «Марафон», «Эстафета», «Фотофиниш», «Рекорд».




Диалог
Талқылауға арналған сұрақтар: Доп лақтыру ережесін қалай түсінесіңдер?Доп лақтыруды қалай артыруға болады?Доп лақтыру кезінде басты ереже?


Неліктен екенін айта аласыңдар ма? Лақтыру кезіндегі қозғалыс арекеті ?Қауіпсіздік ережсін сақтаудын манызы недеНеліктен доп лақтыру барсында қарама-қарсы аланда адам болмауын қадағалау?
Блум таксономиясы:Білу, тануүсінуолдануалдауинақтауағалау.
Ишара

Рухани құндылықтар. Дағдылар.Еңбек және шығармашылық , ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.
Пәнаралық байланыс:Физика, география, орыс тілі, қазақ тілі.
Жоспар


Сабақтың жоспарланған уақыт:


Жоспарланған іс-әрекет:





Ресурстар:
Белсенді оқыту:



Сабақтың басы:
Шеңберде тұрып сәлемдесу. Ортаға бір қыз, бір ұл шығады. Ұл бала тұрған кезде балалар алақандары арқылы бір-бірімен салемдеседі. Қыз бала тұрғанда шапалақ соғу арқылы Сабақтын тақырыбына қатысты жаттығуларды көрсету.





Сабақтың ортасы:











































Тарихпен, географиямен байланыс







Білу,тану
.А)Қашықтыққа лақтыруӘ)Қозғалып турған және бір сәт жылт етіп көрінген нысанаға лақтыруЛақтыру әдістері:А) Бір орнынан турып лақтыру .Ә) Жүгіріп келіп лақтыруИықтан,бастан асыра лақтыру. Екі командыға бөліп лақтыру. Әдістерін допсыз үйрету .Мергендер сайысы.1х1қалқанға кішкене допты оң қолменде,сол қолменде лақтыру.Қай команда допты нысанаға көп тигізсе сол команда жеңіске жетеді.Жыл аяғында 150 г допты қашықтыққа лақтырады.қарсыласының алаңына түсіруге тырысатын командылық спорт ойыны. Лақтыру жеңіл атлетика спортынын бір түрі.Спорттын бұл түрі 6-ғасырда ежелгі греция мемлекеттерінде пайда болған.Спорттын бұл түрінен бастапқы кезде диск лақтырудан жарыстар өткізілген.Бері келе доп,граната лақтыру болып оқу бағдарламасына енген



Ал Алексей Лукутин өз санатында найза лақтырудан жетінші орынды қанағат тұтты.   Жерлестердің жеңісті жолы Шарджа қаласында жалғасты. Ашық чемпионат қорытындысы бойынша Павел Сидорчук ядро лақтырудан 11 м. 56 см. қашықтықты бағындырды. Диск лақтырудан 39 м. 11 см. көрсеткішке қол жеткізіп, ҚР рекордын орнатты. Бұл жолы Алексейдің де жолы болып, ядро лақтыру жарысынан күміс алқаны қанжығасына басты.Ақпарат мына сайттан алынды: http://www.kostanaytany.kz

Жеңіл атлетикадан әлемдік рекордтар.

















Слайд


Саралау:







































Оқушыларға арнайы допты алысқа лақтыру түрлері бар эстафеталық жарыс өткізу тиіс.Осы сайыс қортындысына байланысты топтарға бөлу.А.Физикалық тұрғыдан өте жақсы дамыған,доп лақтыру ережелерін жақсы менгерген,допты көздеген жерге жеткізе біледі. В. Икемді, қабілетті,болашағынан үміт күттіретін топ,доп лақтыру ережесін менгерген,допты лақтыру кезіндегі тұру қалпы дұрыс пайдалануда.С. лақтыру ережелерін дұрыс менгермеген,жаттығуларды орындағанда қозғалыс әрекеті дұрыс қолдана алмайды, дене даярлығы екі топқа қарағанда төмен.
Дескриптор:1.Үйретілген әрекетті өз тәжірибиесінде қолданады. Лақтыру техникасы дұрыс.Нысанаға лақтыра алады.

2.Лақтыру әдісін меңгергенҚозғалыс әрекеті дәл.Қол бұлшық еттері дамыған.3. Сабаққа деген қызығушылығы мол.Лақтыруды ретімен орындай біледі. Лақтыру туралы түсінік бар.





Сабақтың соңы:





Топтар бір- бірін бағалайды. Топ жетекшілер бірін-бірі бағалайды. Мұғалім бас бармағымен бағалайды.
Кері байланыс: Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып, сабақтың өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді: Өтілген сабақ бойынша рефлексия жасайды, өз пікірлерін ортаға салады, тақырып қорытындыланады.Доп




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!