Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы:
Аралас сандар
Күні,айы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.1.11аралас сан анықтамасын білу;5.1.2.13бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру;
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады
Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылар аралас сандар, бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазу, аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу туралы түсінік алады;Ннақты ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білуге үйрету
Кейбір оқушылар:Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)
Оқушылардың назарын сабаққааудару.Үй тапсырмасын тексеру кезеңіСұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу1) Үйге берілген есептерді тексеру;2) Өткен материалды қайталау сұрақтары:- Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай азайтылады?- Егер азайғыш аралас санның бөлшек бөлігі азайтқыш аралас санның бөлшек бөлігінен кем болса, азайту амалы қалай орындалады?- Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды азайту үшін, оның бөлшек бөлігін қалай түрлендіру керек?- Натуралсаннанаралассанды қалай азайтады?- Бөлімдері бірдейаралассандар қалай қосылады?- Бөлімдері әр түрлі аралассандар қалай қосылады?- Натуралсандар мен аралас санның қосындысы неге тең?1) Мұғалім дұрыс жауаптарыноқиды, оқушы қасындағы көршісімен дәптер ауыстыру арқылы есептердітексереді.2) Оқушылар өткен тақырып бойынша мұғалімнің қойған сұрақтарына жауапбереді.IІІ. Практикалық кезең
Сабақтың ортасы (6-40 минут)
(МК,Ұ) «Ойлан тап»Амалдарды жауаптарына сәйкес әріптермен төмендегі кестені толтырсаң, грек мифологиясындағы Олимп құдайларының атын оқисың.Аралас сан дегеніміз? Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады.Тапсырма № 1: Бұрыс бөлшектерді қысқартып, аралас санға айналдыр:
Тапсырма № 2: Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр:
Жауабы:
Оқулық
Аудиодиск: 1.1.1 : 1.1.2: 1.1.3:А4 форматты ақ қағаз,қарындаштар
№1жұмыс дәптеріҚосымша тапсырма:1.1.
Сабақтың соңы( 41-45мин)
Топтық жұмысІ топ:
3 және 11 сандарын бөлімі 7 болатын аралас сан түрінде жаз
3=2 11= .2) Бос орындарды толықтырыпжазыңдар:=2ІІ топ:1) 3 (6) және 11 (32) сандарын бөлімі 7 болатын аралас сан түрінде жаз, , 32= 2) Бос орындарды толықтырыпжазыңдар:=5
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз