Материалдар / Аралас топтағы балалардың сөздік қорын дамытудағы жаңаша оқытудың тиімді жолдары.Іс - тәжірибе шағын орталық
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Себепті – қызығушылығын ояту | Шаттық шеңбері: Күндей жадырап, Айдай арайлап,Жұлдыздай жарқырап,Судай таза көңілмен бүгінгі күнімізді бастайық. Біз әдепті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Достарымды көргенде ,Қуана қарсы аламыз. | Балалар шеңберге тұрып, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды. |
Ұйымдастырушылық – іздену кезеңі | Ғажайып сәт: «Жылтыр қорапшаның топта пайда болуы». - Бұл қорапшаның ішінде не бар екен, ашып көреміз бе? Тәрбиеші жылтыр қорапшаны ашпақ болып, қолын тигізе бергенде оқыстан бір дауыс шығады.- Балалар, бұл жәй қорапша емес, сиқырлы болды гой, а. - Жарайды, ендеше қорапша иесінің тапсырмасын орындап көрейік. - Балалар қорппшаның ішіне қолдарын салып тапсырмалар алады.-Тапсырмада музыкалық ойыншықтардың суреттері көрсетілген, балалар суретіне қарап тұрып атарын атайды.-суреттегі музыкалық ойыншықтар туралы тәрбиеші айтып кетеді. | Әдемі қорапшаға таңырқай қарайды. Ашып көруге асығады. Балалар одан сайын таң қалады. Қорапшаның ішінен шыққан дыбысқа құлақтарын тосады. Балалар барлығы келіседі. -Балалар өздері білетін музыкалық ойыншықтарды айтады. |
Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі | -Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз ұнады ма?-Қандай ойыншықтар мен таныстық?-Олардың атарын кім атайды? | Балалар сұрақтарға жауап береді |
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Себепті – қызығушылығын ояту | Шаттық шеңбері: «Қайырлы таң балалар. Бір-бірімізді көргенімізге осы күнге қуанайық Үлкенге де сіз,Кішшіге де сіз,Баршамызды құрметтеп,Бас иеміз біз» | Балалар шеңберге тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды. |
Ұйымдастырушылық – іздену кезеңі | Балалар бүгін аптаны қай күні?Бір аптада неше күн бар?-Жету үшін мұратқа,Апта бойы құр жатпай,Алға қарай бір атта!Ой жарайсыңдар Балалар қазір қандай мезгіл?Қыс айларын атайық?-Балалардың көңілдерін сабаққа аудару.-Балабақшада, үйде бос уақытымызда не істейміз?-Ия ойыншықтармен ойнаймыз-Біз бәріміз ойыншықтарды жақсы көреміз, сендер сүйікті ойыншықтарды ойнап болғасын лақтырып тастап кетесіңдер ме?-Балалар мына суретке назар аударайық?-Мына сурете не бар?Дұрыс сылдырмақ-Ал мынау не?(ойыншық сылдырмақты көрсету)-Сылдырмақ музыкалық аспаптар тобына жатады, сонымен қатар оның көптеген түрлері бар? Олар әр түрлі дыбыстар шығарады және де бір біріне ұқсамайды.Мына менің қолымдағы ойыншық сылдырмақ, онымен біз кішкентай інілерімізді ойнатамыз. Ойыншық сылдырмақтың да түрлері көп, олар бір-біріне ұқсамайтын дыбыстар шығарады.-Кәне бәріміз сылдырмақ туралы тақпақ айтайық.-Ал балалар енді осы сылдырмақтың суретін салып үйренеміз | -Дүйсенбі бірінші күн-Жеті күн- бір апта -Бірге қайталайды -Қыс мезгілі-желтоқсан , қаңтар ақпан, -ойыншықтармен ойнаймыз -жоқ олай істемейміз суреттегі заттың атын атайды-сылдырмақ Балалар бірге қайталап айтады.Балалар керек құралдын алып сылдырмақтың суретін салуға тәрбиеші көмектеседі. |
Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі | -Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз ұнады ма?-Қандай ойыншықпен таныстық?-Оның аты қалай атайды?-Сылдырмақ туралы қандай тақпақ білеміз?-Кәне бәріміз салған суретерімізді бір-бірімізге көрсетейік? | Балалар сұрақтарға жауап береді |
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Себепті – қызығушылығын ояту | Психологиялық дайындық-Балалар бүгін аптаның қай күні еді?-Дұрыс-Балалар орнымыздан тұрып бір-бірімізге жарқын жүзбен қарап, алақанымыз арқылы жылылық берейік | -Дүйсенбі -Қимылмен көрсетеді |
Ұйымдастырушылық – іздену кезеңі | Ғажайып сәт-Балалар қараңдаршы біздерге үлкен сыйлық келіпті, қалай ойлайсыңдар, ол қандай сыйлық екен?-Ашып көреміз бе?-Балалар қораптың ішінде қиындылыр бар екен. Менің ойымша бұл қиындылыр пирамиданың қиындылыры болуы керек.Пирамида туралы түсінік беріледі.-Бізге осы қораптың иесі тапсырма береген, тапсырмасын орындаймыз ба?-Олай болса тапсырма мынадай?Осы қиылған қиындылырдың өлшеміне қарап, пирамида құрастырып, оны жапсырумыз керек.Сергіту сәтіКөгімізде алтын күн,Себілгендей алтын күн.Балабақша бағындаЖарқырасын алтын күн | Әдемі қорапшаға таңырқай қарайды. Ашып көруге асығады. -Ия Пирамиданың суреттерін көреді, пирамидатуралы ақпарат алады. -ИяБалалар дайн үлгілердің өлшемдерін, түстерін келістіре отырып жирамиданы жапсырып үйренеді. -Балалар бірге қайталап, қимылмен қайталайды. |
Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі | -Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз ұнады ма?-Не жапсырдық?-Пішіні қандай?-Кәне жапсырған пирамидаларыңды бір-бірімізге көрсетейік | Балалар сұрақтарға жауап береді |
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Себепті – қызығушылығын ояту | Психологиялық сәтТабиғат біздің анамыз,Табиғатқа баламызИіліп сәлем береміз,Біз әдепті баламыз.Арайлап атқан таңымыз,Қайырлы болсын күніміз.Шуақты күннің сәулесі,Жайнасын бүгін жарқырап.Амансың ба, нұрлы күн! | Балалар шеңберге тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды. |
Ұйымдастырушылық – іздену кезеңі | Ой қозғау-Шыңнан сырғып түсті де,Келді етекке қар, міне,Ақ қарлар ақ көбелек,Қонды үйлердің үстінеӨлең жылдың қай мезгіліне арналған?-Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Қыс мезгілінде неше ай бар? -Мына суретке назар аударайық, нелердің суреттері? -Қандай құстардың аттарын білесіңдер? -Құстардың қандай пайдасы бар?-Осы айтқан құстар біздің ауылымызда бар ма?-Суыққа шыдамды құстарға назар салайық-Бұл құстардың жүні денесіне тығыз орналасады, қанаттарының астына қалың мамық өседі. Құстар қыста үй маңында жүреді, өйткені олар суыққа төзімді болады, ал тамақ табуы қиынға түседі. Қыста құстар суықтан қорықпайды, аштықтан, қорқады екен. Сондықтан суыққа төзімді болып келеді. Өз тамақтарын тауып жейді.Мен сендерге жұмбақ жасырамын.-Итпен бірге таласып,Табаққа қонып қоймайды.Білесің бе, кәне, айта ғой,Танисың ба.................(Торайды)-Құстардың ішінде ең кішкентайы –торғай. Торғайдың жүні денесіне тығыз орналасқан, биікке ұшады, тұмсығы қатты және үшкір, жемді шоқып жейді. Қардан тамақтарын тауып жейді.-Енді балалар құрастырмалы ойыншықтарды және қағазды умаждау әдісін қолдана отырып торғайларды үлгіге қарап жасауды үйренеміз | -Қыс мезгіліне -Күн суытады, күн аязды, жапалақтап қар жауады, ағаштар қар жамылады, сулар мұз болып қатады.-үш ай, олар: желтоқсан, қаңтар, ақпан-құстардың -өздеріне таныс құстардың аттарын атайды.-өз ойларын айтады. көріп жүрген құстары туралы айтады. -Торғай -Балалар тәрбиеші мен бірге құрап үйренеді |
Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі | -Рахмет балалар өте жақсы құрастырдыңдар, құстарға деген қамқорлықтарың көп болсын.Бәрәмәз бірге торғай туралы тақпақ айтайық. | Торғайды қорғауШыр-шыр еткен торғайды,Қорғамасағ болмайды.Кіп-кішкентай торғайлар,Ағаштарды қорғайды,Ұя бқзған оңбайды.Құс өкпелеп кетеді,Бақшамызға қонбайды. |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз