Материалдар / Арифметикалық прогрессия тақырыбына есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арифметикалық прогрессия тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал арифметикалық прогрессия тақырыбына есептер шығару тақырыбына байланысты жарияланған. Жоғары сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Маусым 2018
939
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Оқу-ісінің меңгерушісі:

КҮНІ:30.11.2017;Мектеп: Т.Г.Шевченко атындағы №13 орта мектеп

ПӘНІ:МатематикаМұғалімнің аты-жөні: Имандосов Ербол Көбенұлы

СЫНЫП: 9«в»Қатысқандар :

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару

Сабақ негізделген оқу мақсаты Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын есептер шығаруда қолдана білу дағдысын қалыптастыру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:


  • Арифметикалық прогрессияға анықтама береді


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын жазады


  • Кейбір оқушылар:


  • Берілген арифметикалық прогрессияның айырымын тауып,
  • n-ші мүшесін есептеп табады.
    Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • Арифметикалық прогрессияға мысалдар келтіреді


  • Негізгі сөздер мен тіркестерСандар тізбегі, арифметикалық прогрессия, арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Көше бойында орналасқан үйлердің реттік номері бойынша арифметикалық прогрессия құрастыру



    Кемімелі және өспелі сандар тізбегіне мысалдар келтіру

    Құндылықтарға баулуСын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.
    Пән. БайланысХимия

    Алдыңғы тақырып

    Сандар тізбегі
    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы6 мин2 мин





    2 мин

    2 мин

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру,Топқа бөлу (стикер арқылы)



    Сергіту сәті (шаттық шеңберіндегі тізбектелген тілек ойыны)Оқушыларға үй жұмысын екеуара дәптерлерін тексерту











    Сабақтың ортасы30 мин





























    10 мин





















    5 мин













    6 мин











    9 мин
    Қайталау-оқу айнасы (фишбоун әдісі)Әртүрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, топ оқушыларына кезекпен жауап беруі сұралады
  • Арифметикалық прогрессия дегеніміз не?
  • Қандай санды арифметикалық прогрессияның айырмасы дейміз?
  • Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын тұжырымдап бер.
  • Арифметикалық прогрессияның негізгі қасиеті қандай?
  • 2000; 2005; 2010; 2015;.... тізбегі, арифметикалық прогрессия бола ма?
  • Есептер шығару (топтық жұмыс)І топ: а1=7; d=4; а10=?ІІ топ: : а1=24; d=-8; а11=?ІІІ топ: : а1=-32; d=5; а21=?

    Әр топ өз есебін шығарады.Барлығы өздерін «қол саусағымен» бағалайды.

    Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап (топтық жұмыс)
  • Сан тізбегі дегеніміз не? Олардың түрлерін ата
  • Сан тізбегінің берілу тәсілдерін ата
  • Сан тізбегінің рекуренттік тәсілі аналитикалық тәсілден айырмашылығы қандай?
  • Фиббоначи сандарын білесің бе? Ол тізбектің қай түріне жатады?
  • Математика қызықтары (жеке жұмыс)Оқушыларға тест тапсырмалары беріледі
    Үлестірмелі карточкалар





















































    Тест тапсырмасы


    Сабақтың соңы 4 мин



    3 мин











    1 мин



    Рефлексия. Стикерлер таратып оған оқушылардың көңіл-күйін анықтау үшін «Нені білдік?, Нені оқыдық?, Не үшін оқыдық?, Қайда қолданамыз»Пікірлерін жаздыру

    Кері байланыс

    Үйге тапсырма:182, №183








    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Техника қауіпсізідк ережелеріПәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс





    Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары жүзеге асырымды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді?Оқыту ортасы қандай болды?Мен жоспарлағаным өз мәнінде жүзеге астыма ?Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



    Қорытынды бағамдау
  • Сабақта ең тиімді болған екі жұмыс немесе тапсырманы атап көрсетіңіз(оқытуға және оқуға қатысты)




  • Қандай екі жұмыс немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?(оқытуға және оқуға қатысты)?




  • Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіру туралы не білдім?












  • Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!