Күні:23.11.2018
жыл
Уақыты:09.15
Сынып:10
«А»
Өтілетін
орны:№319
Сабақтың
тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның
n-ші мүшесінің формуласы.
Сабақтың
мақсаты:
1.Арифметикалық прогрессия
формуласын, ережесін білу; өткен тақырыпты қайталау отырып,
білімдерін жинақтау және қорытындылау.
2.Оқушылардың ойлау, есте
сақтау, логикалық қабілеттерін дамыту.
3.Дыбыстардың дұрыс айтуын
қадағалау. Сөздік қорын молайту.
4.Пәнге деген қызығушылықты
арттыру.
Сабақтың
түрі: аралас
сабақ.
Сабақтың
көрнекілігі: Оқулық, ережелер жазылған
қағаздар, проектор, ойынға арналған қима
қағаздар.
Сабақтың
барысы:
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық
дайындық.
(Оқушыларға бір-бір бұлтшалар
таратылады. Бұлтшаларда жазылған есептерді шығарып, жасырын
сөздерді оқиды.)
Сөздер: Сәттілік, шығармашылық
табыс, көтеріңкі көңіл-күй тілейміз! Тәртіпті, ұйымшыл
боламыз.
а)Ұйымдастыру
сұрақтары:
-Бүгін кім
кезекші?
-Сыныпта кім
жоқ?
б)Сөздік
жаттығу.
Мақсаты:Сөздікді дұрыс,бңр
екпінмен оқу.
Арифметикалық прогрессия,n-ші
мүшесі, формула, айырымы, өспелі, кемімелі,
тізбек.
-Балалар,бүгін біз екі топқа
бөлініп сабағымызды жарыс түрінде
өткіземіз.
-Баспалдақпен көтерілу үшін,
берілген тапсырмаларды орындап, ұпай
жинаймыз.
-Бағалау критерийлері:
«5»-20балл, «4»-13-19 балға дейін, «3»-6 балдан -12 балға
дейін.
ІІ.Қайталау.
а)-Өткен сабақта қандай
тақырып өттік?
-Өткен тақырыпты қайталау
отырып, алған білімдерімізді тапсырмалар бойынша
жинақтаймыз.
Тапсырма: Формуланы
тап.
Арифметикалық прогрессияның
анықтамасы
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің
формуласы
Арифметикалық прогрессияның
кез келген мүшесін анықтайтын формула
Арифметикалық прогерссияның айырманың
формуласы
б)Үй тапсырмасын
тексеру.
№207 (1), Жауаптарды
оқыту.
в)Ауызша
жұмыс.
1)Тізбектің қай түріне
жатады?
а)5;5,5;6;6,5;7;7,5;....
б)-9;-10,2;-12,5;-13;....
2)Арифметикалық прогрессияның
бесінші мүшесін анықтаңдар:
19,15,11,...,...,...,
3)Тізбектің 7-ші мүшесін
атаңдар.
2,4,6,8,10,12,14,16,18,...,
ІІІ.Тақырып бойынша
жұмыс.
а)Математикалық
диктант.
Амалдарды
орындау.
36+34, 65-53,
96-30,55+50.
б)Оқулықпен
жұмыс.
№207 (2) Арифметикалық
прогрессияының алғашқы төрт мүшесін
жазыңдар.
IV.Сабақты
бекіту.
Ойын «Ойлан,
тап!»
1-тапсырма: 5
ұпай.
5,7,9,..., тізбектің 6-ші
мүшесін табу.
2-тапсырма:10
ұпай.
Арифметикалық прогрессияда
а1=3,
d=2 болса, онда алғашқы 5 мүшесін
көрсетіңдер.
3-тапсырма:
15-ұпай.
а1=100;
а2=70 болатын арифметикалық
прогрессия. Табу керек: а3=?
V.Сабақты
қорытындылау.
-Бүгін сабақта не
білдік?
-Ендеше,бүгін сабағымызды
қорытындылай келе, өз жұмысымызға қошемет білдіріп, қол соғып
қояйық және бағалау критерийлерін
жүргізейік.
Оқушыларға стикерлер
таратылады.
-Сабақ маған
түсініксіз.
-Тақырыпты түсіндім, бірақ
есептеген кезде қиналамын.
-Маған сабақ ұнады. Тақырыпты
меңгердім.
(Берілген стикерлерді
толтырып, баспалдақ жабыстырады.)
VI. Үйге тапсырма: №207 (3,4),
47-бет
VII. Оқушыларды
бағалау.