×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Әріпті өрнек тақырыбы бойынша ҚМЖ

Автор:Кыпшакбаева Майра Еденбаевна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-19

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

1 сынып математика пәні ҚМЖ

Сабақ тақырыбы: Әріпті өрнек


СЫНЫП: 1-сынып

санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) құрастырады, жазады, оқиды, ажыратады.


Ресурстар:1 ламинатталған қағаз парақтары;1 маркер.
Тірек сөздерәріпті өрнек.
Сабақтың мақсаты:Әріпті өрнектер туралы түсінік беру; оқушы­ лардың­ әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу дағ­ дыларын­ қалыптастыру; таңдау әдісі арқылы әріпті өрнектің мүмкін болатын мәнін табу.




Әріпті өрнек немесе белгісізі бар өрнек —



Қорытынды жасауды сұраңыз. Оқушылардың ойын тыңдаңыз.Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Оқушы­лардан­ алынған өрнектерді оқып беруін өтініңіз. Олардан мынаны сұраңыз:— Біз қандай жазу жаздық? (Өрнек.)— Егер өрнек әріптен, саннан және арифмети­­ калық­ амалдардың белгілерінен тұрса, оны қалай атайды? Сендер қалай ойлайсыңдар?d — [дэ], x — [икс], y — [игрек].Мысалы,5 – х өрнегін былай оқуға болады: “5 минус икс”, “5-тен икс-ті азайтамыз”, “5 пен икс-тің айырмасы” немесе “5 — азайғыш, икс — азайтқыш”.Тапсырмада берілген өрнектерді санды және әріпті өрнектерге бөлу керек. Оқушыларға өрнектерді өздігінен санды және әріпті өрнектерге бөлуді ұсы­ныңыз. Оларға өрнектерді кезекпен оқытыңыз.

Әріпті өрнектерді оқы. Оқушыларға оқулықта берілген әріпті өрнектерді оқытыңыз. Ол үшін оқушыларды жұпқа бөліңіз.

1-аялдамаШығарып көр. Оқушылар белгілі бір санды х әрпімен алмастыруды өздері аңғаруы тиіс. Тап­сыр­ маны орындау үшін жұмысты топпен ұйымдас­тыры­­ ңыз. Олар ламинатталған қағазға алынған әріпті­ өрнектерді­ жазуы керек және жұмысты­ аяқтаған соң тақтаға бекітіп, өзара тексеруді орындауы­ керек.Айырмаға қатысты өрнектерде санды әріп­ пен алмастырғанда өрнектің әр компонентінің орнын қатаң сақтау қажет екенін ұмытпаған жөн. Бірақ оқушылар өз бетінше орындағанда қате жіберуі мүмкін. Сондықтан олардың қандай әріпті өрнектерді алғанын және олардың қанша екенін тексерген жөн. Мысалы, 12 – 4 санды өрнегінен 12 – х және х – 4 әріпті өрнектерін алуға болады. 2-аялдамаОрындап көр. Бұл тапсырманы оқушыларға жұпта орындауды ұсыныңыз. Тапсырманы орындау оқушылардың топпен жұмыс үрдісінде үйренген дағдысын қолдануға мүмкіндік береді. Берілген әріпті қолданып әріпті өрнек құрастырады. Содан соң берілген әріптің орнына басқа кез келген әріпті қолдануға болатынын тексереді және бір-біріне түсіндіреді. Жауаптарын нақтылай түсу үшін олардың өздеріне осындай бірнеше өрнектерді басқа әріптерді қолданып жазуын ұсыныңыз.





3-аялдамаУ әрпін қолданып әріпті өрнекті құрастыр.Мысалы: у+8; у-9 . Олар ламинатталған қағазға алынған әріпті­ өрнектерді­ жазуы керек және жұмысты­ аяқтаған соң тақтаға бекітіп, өзара тексеруді орындауы­ керек.







Тапсырманы орындау үшін оқушылар санды және әріпті өрнектерді ажырата білуі тиіс.

Мысалы:

әріпті өрнек: 6 + a; 80 + b; 50 – c; d – 40; санды өрнектердің мәндері: 13, 9, 60, 70.
Оқушылар сабақ соңында:

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: