Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Механикалық қозғалыс
|
Мектеп: “І.Айттықов атындағы орта мектеп балабақша кешені” КММ |
|||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Асгат Аянур |
|||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:
|
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі механикалық қозғалыстардың графиктері |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.5 – s -тің t-ға тәуелділік графигін тұрғызуда координаталар осьтерінде және кестелерде өлшем бірліктерін дұрыс белгілеу; 7.2.1.6 – дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен келесі жағдайларды анықтау: (1) дененің тыныштық күйін, (2) тұрақты жылдамдықпен қозғалысын; 7.2.1.7 – бірқалыпты қозғалған дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдығын анықтау |
|||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
-Дененің орын ауыстырудың уақытқа тәуелділігік графигін тұрғызады; -Графикті қолданып дененің тыныштық күйдегі ,тұрақты жылдамдықпен қозғалған бөлігін анықтайды; -Графикті пайдаланып дененің орын ауыстыруы мен жүрген жолын табады. |
|||||||||||
Тілдік мақсат |
Тақырыпқа байланысты терминдер: қозғалыс, тұрақты жылдамдық, тыныштық күйі, координат жүйе, бағыттас, қарама-қарсы қозғалыс |
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру. |
|||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика (тура пропорционалдық графигін сызу әдісі), |
|||||||||||
Алдыңғы білім |
Жылдамдық, орташа жылдамдықты есептеу |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар
|
||||||||||
Сабақтың басы 3 минут 7 минут |
І. Ұйымдастыру: 1.1 Сынып оқушыларымен амандасу 1.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.3. Оқушыларды түгендеу Психологиялық дайындық. II. Алдыңғы білім. «Конверттегі есеп» әдісі. Оқушылар конвертті алып ішіндегі тапсырманы орындайды Бағалау критерий: білім алушы -дененің жылдамдығын -орташа жылдамдықты анықтайды Тапсырма1. Реактивті жолаушылар ұшағы бірқалыпты қозғалып 30 с-та 8250 м арақашықты үшып өтті. Ұшақтын жылдамдығын м/с және км/сағ-пен анықтаныз. Дескриптор: білім алушы
Тапсырма2. Велосипедші бірқалыпты қозғалып 20 с-та 100 м арақашықты жүріп өтті. Велосипедшінің жылдамдығын м/с және км/сағ-пен анықтаныз. Дескриптор: білім алушы
Тапсырма 3 Жаяу адам барлық жолдың 30 м алғашқы бөлігін 20 с, ал келесі бөлігін 1,45 м/с жылдақпен 40 секундта, қалған 45 м жол бөлігін 1,5 м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Жолаушының барлық жолдағы орташа жылдамдығын есептеніз. Дескриптор: білім алушы - барлық жүрілген жолды есептейді - барлық қозғалыс уақытын анықтайды - орташа жылдамдық мәнің анықтайды Тапсырма 4 Жаяу адам барлық жолдың 50 м алғашқы бөлігін 20 с, ал келесі бөлігін 2 м/с жылдақпен 100 секундта, қалған 100 м жол бөлігін 1,5 м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Жолаушының барлық жолдағы орташа жылдамдығын есептеніз. Дескриптор: білім алушы - барлық жүрілген жолды есептейді - барлық қозғалыс уақытын анықтайды - орташа жылдамдық мәнің анықтайды ҚБ: "Смайлик " тарату. |
Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
||||||||||
Сабақтың ортасы/сабақтың негізгі бөлімі 15 минут |
Білу және түсіну АКТ мен жұмыс. Жаңа тақырып «Жұптық әңгіме» әдісі арқылы тақырыпты оқып, жұп бір-біріне сұрақтар қойып, жауап алады. (Оқулықпен жұмыс) Бағалау критерий: білім алушы
Тапсырма 1. Суретте дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигі берілген. Графикпен танысып төмендегі тапсырмаларды орынданыз.
а) графиктің әр бөлігінде сәйкес дененің жылдамдығын анықтаныз АВ бөлігінде: ВС бөлігінде: СД бөлігінде: в) дененің барлық жолдағы (графикте АД аралығы) орташа жылдамдығын анықтаныз Дескриптор: білім алушы
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы. Жасыл түс – барлығы түсінікті (өте жақсы) Сары түс – жартылай түсінікті (жақсы) Қызыл түс – түсініксіз болды (орташа) |
Ассоциация арқылы жаңа тақырып ашылады
Берілген тапсырмаларды орындайды.
|
||||||||||
Сабақтың соңы. Бекіту. 10 минут Бағалау. 2 минут. Кері байланыс. 3 минут. |
Қолдану «Серпілген сауал» әдісі жаңа сабақ бойынша бекіту сұрақтары беріледі. 1.Графиктер салу үшін не қажет? Қозғалыс тендеуін жазу Кесте құру Координаталарды белгілеу Масштабтау ҚБ «Бес саусақ». ББҮ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Үйрендім
Үйге тапсырма. Практикалық тапсырма. Мектептен үйге дейін жүрген жолын және жүрген уақытты өлшеп қозғалыс графигін салындар. |
|
||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? «Конверттегі есеп» «Жұптық әңгіме» «Серпілген сауал» |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:
Сақталды.
|
||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |