Оқу іс- әрекетінің кезеңдері | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозаушылық | Балаларды көтеріңкі көңіл күймен қарсы алу. Балалармен амандасу.-Сәлеметіңдер ме, балалар?-Балалар, бүгін біздің ашық оқу іс-әрекетімізге қонақ апайлар келген екен. Қане, амандасайық!-Сәлеметіздер ме, апайлар?Бір-бірінің қолынан ұстап, жылулық шеңберін құру.
Жылулық шеңбері: Алтын сәуле арайлы, Бақшамызға тарайды.Қуанышпен шат күліпҚарсы алайық арайды.
-Жарайды, балалар. Орнымызға жайғасайық!
|
-Сәлеметіз бе, Айзада Шойынбайқызы?
-Сәлеметіздер ме, апайлар?
Балалар өлең жолдарын бірге қайталайды |
ас Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Балаларға оқу іс-әрекетіне байланысты жұмбақтың шешуін табуды ұсыну.ЖұмбақӨз құйрығын өзі қуып ойнайды,Допты корсе домалатып қоймайды.Беті-қолын қайта жуады,Тышқандарды үйімізден қуады. (Мысық, кошка, cat)
Балалар, мысық қайда мекендейді ? Өте жаксы балалар. Сондықтан мысықты үй жануары деп атаймыз.Ал, балалар мысықтың баласын қалай атаймыз? Балалардың назарын мысыққа аударады.Мысық қалай дыбыстайды?
Мысыққа немен тамақ береміз?Мысық не ішеді, не жейді?
Балалар мысыққа қарайықшы, құлағы, аяғы, құйрығы, көзі нешеу?
Ал мысықтың түсі қандай?
|
Жұмбақтың жауабын шешеді.Мысық.Мысық уйде мекендейді.
Марғау деп айтамыз.«Мяу-мяу» деп дыбыстайды.ЫдыспенМысық тышқан аулайды, сүт ішедіАяғы төртеу, көзі екеу, құйрығы біреу, құлағы екеу.Түсі ала.
|
| Кім мысық туралы тақпақ біледі?
Балалар сендер мысықты жақсы көресіңдерма?Балалар кімнің үйінде мысық бар? Мысыққа немен тамақ бересіңдер?
Олай болса, мысыққа сүт ішетін ыдыс жасап берейікші. Мысықтың сүт ішетіныдысы жоқ екен.
Балаларға өзі жасаған ыдыстың үлгісін көрсетіп, таныстырады.
Жұмысымызды бастамас бұрын қолдарына жаттығу жұмысын жасайды.
Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру:Ермексазды жұмсартамыз;Алақанға салып домалақтаймыз;Ортасын сұқ саусағымызды батырып, ойық жасаймыз;Кесе пішініне келтіріп, жан-жағын тегістейміз.
| Пеш түбінде мысық отыр, Екі көзін қысып отыр. Тышқан етін жегісі кеп, Тісі оның қышып отыр.Әрине, жаксы көреміз.
Балалар өз ойларын айтады.
Балалар мысыққа ыдыс жасап беруге келіседі.
Саусақ жаттығуын педагогпен бірге орындайды.
Жұмыстың орындалу ретімен танысады.Мысыққа арналған ыдысты мүсіндейді.
|
| Ал енді балалар бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту жаттығуы.Тікірейіп құлағыМенен бұрын тұрады.Бойын жазып керіліпБеті-қолын жуады.Қасымнан бір қалмайды,Көзін қысып алдайды.Ойнатсам да кунімен,Ойыны бір қанбайды.Сөздік жұмыс: ойыны бір қанбайды.
Балалардың өз бетінше жұмысы.Көмек керек болған балаларға педагог көмектеседі.
Балалардың өз бетінше жұмысы.Көмек керек болган балаларға педагог өзі көмектеседі. «Шатасқан жіп» ойынын ұйымдастыру.Ойын барысы: Шатасқан жіпті жазуға тырысу.
Балалар, мысық жіппен ойнағанды жақсы көреді. Әженің ұршығындағы жіпті шатастырып тастапты, сол жіптің шатасқанын жазып беруге көмектесейік.
|
Өлең шумақтарына байланысты қимыл-қозғалыстар жасайды.
Ойыны бір қанбайды сөзін қайталап айтады.
Ойынға қызығушыл ықпенкіріседі. Шатасқан жіпті жазады. |
Рефлексиялық-түзетушілік | Оқу іс-әрекетін қорытындылау.Біз немен таныстық?Балалар, біз бүгін не жасадық?
Мысық сүтті немен ішті?Міне, тамаша енді жасаған ыдысымызды мысыққа сыйлайық.Балаларды мадақтау. –Жарайсыңдар, балалар! Бүгігі ашық оқу іс-әрекетіне тамаша қатыстыңдар! Сендерге ризашылығымды білдіре отырып, қуанышты хабарлама жолдаймын! -Оқу іс-әрекетіміз аяқталды. Сау болыңдар! | Оқу іс-әрекеті бойынша ойына түйгендерін айтады.Жұмысты талдайды, жасаған ыдыстарын мысыққа сыйлайды
Қоштасады. |
Күтілетін нәтиже: Жасайды: домалақ ермексаздың ортасын басбармақпен баса отырып, іші қуыс ыдыс пішініне келтіреді.Түсінеді: мысықтың үй жануары екендігін, сүтті жақсы көретіндігін.Қолданады: ермексазды алақан арасына салып, домалақтау тәсілін.
|