КМҚК «Алпамыс»
балабақшасы
«Терезе алдында не өсіп
тұр?»
(Ұйымдастырылған ашық оқу
қызметі)
Тобы: «Жас ізденімпаз»
ересек
Тәрбиеші: Абжалиева
Е.
2018 оқу
жылы
Күні:
Білім беру
саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:
«Терезе алданда не өсіп
тұр?»
Мақсаты:Балаларды жаңа бөлме
өсімдіктермен таныстыру.Тәжірибелік – тәжірибе алдық жұмыстарға
деген қызығушылықтарын ояту.Бақылау нәтижелерін салыстыра отырып
талдау және қорытынды жасай алу қабілеттерін дамыту.Зерттеушілік
мінез- құлық пен « жаңаны танысам » деген құлшыныстарын
дамыту.
Көрнекі-құралдар: бөлме өсімдіктері, су, ыдыстар,интербелсенді
тақта, тұқымдар, бұталар,
т.б.
Әдіс
тәсілі:көрсету, бақылау, тәжірибелік,
сұрақ-жауап, жұппен жұмыс, ойын.
Технология: Ақпараттық,
ойын
Билингвалды
компонент: гүлдер-цветы-flowers,
шөп-трава-grass,көкөністер-овощи-produce.
Мотиватциялық
қозғаушы
Тәрбиеші келген қонақтармен
үш тілде сәлемдеседі
-Сәлеметсіздер ме!
Здраствуйте! Hello!
-Құрметті қонақтар, бүгінгі
«Жас ізденімпаз» ересектер тобының жаратылыстану оқу қызметіне қош
келдіңіздер! Бізбен бірге өсімдіктер әлеміне бірге қадам
басқыларыңыз келеді ме? Ендеше, тапқыр да, ақылды балаларымды
ортаға шақырайын.
-
«Тапқырлар»
тобы
-
«Бақылаушылар»
тобы
-
«Зерттеушілер»
тобы
Әр топ өздерінің ұрандарын
айтады
«Тапқырлар» тобы: Біз
тапсырмалардың шешімін тез таба аламыз.
«Бақылаушылар» тобы: Мы любим
наблюдать за растениями.
«Зерттеушілер» тобы: Біз
өсімдіктердің ғажайып әлемін зерттейміз. (Уи рисөч уэлд оф
плэнтс)
-Балалар, «Не, қайда, қашан?»
викториналық ойынын бастауға дайынбыз ба?
(Иә)
Жүргізуші: Сәлем, балақайлар! Біздің
кішкентай бүлдіршіндеріміз өсімдіктер әлемінің ғажайыптарын тани
түспек. Біздің зерттеуден өткен еңбектерімізді сіздерде үйрене
аласыздар. Сонымен балақайлар, «Не, қайда, қашан?» викториналық
ойынына қош келдіңіздер!
Ұйымдастырушы-ізденушілік:
Жүргізуші: Балалар, әрбір тапсырманы
мұқият орындасаңдар, ұпайлар беріледі.
1-тапсырма: «Сен не
білдің?»
1-сұрақ «Тапқырлар» тобына
қойылады.
Жүргізуші: -Балалар, терезе алдында нелер
өсіп тұр, атын атаңдар?
«Тапқырлар» тобы: Терезе
алдында өсімдіктер өсіп тұр. Олар – гүлдер, шөптер,
көкөністер.
Билингвалды
компонент: гүлдер-цветы-flowers,
шөп-трава-grass,көкөністер-овощи-produce.
Жүргізуші: Жарайсыңдар!
(қуаныш дабылы естіледі)
2-сұрақ «Бақылаушылар тобына
қойылады.
Жүргізуші: Балалар, терезе
алдында қандай бөлме гүлдері бар? (фикус, қазтамақ, жүсіптің
сұлулығы, хлорофитум, фиалка)
Жүргізуші: Жарайсыңдар! (қуаныш дабылы
естіледі)
3-сұрақ «Зерттеушілер» тобына
қойылады.
-Терезе алдында қандай көкөніс
түрлері бар? Оларды ата және пайдасын айт. (қызанақ пен қиярдан
салат жасаймыз, сарымсақтан тұмаудан сақтану үшін алқа жасап
тағамыз, пиязды аналарымыз тағамдарға
қосады)
Жүргізуші: Жарайсыңдар! (қуаныш дабылы
естіледі) Жүргізуші: Сендер 1-тапсырманы жақсы
орындадыңдар. Келесі тапсырманы мұқият
тыңдаңыздар.
Топтарға ұпай сандарын беру
(5 немесе 10 ұпай)
Жүргізуші: Балалар, менің көмекшілерім
сендерге жұмбақ жасырады, шешімін табуға дайынбыз ба? Ендеше
бастайық. Ортаға әр топтан бір баладан шығып, конверттерді
таңдайсыңдар. Қай конвертте кімнің суреті бар, сол көмекшімнің
жұмбағын тыңдаңыздар.
2-тапсырма: «Жұмбақтың
шешімін тап»
Айяның
жұмбағы
Өзі сондай нәзік, Су құйсаң
кетеді.
Алақаның жайып.
(Гүл)
Машаның
жұмбағы
Қыста киімін
тастайды,
Көктемде киіне
бастайды. (Ағаш)
Дараның
жұмбағы
Жылт - жылт
етеді
Жылғалардан өтеді
(Су)
3-тапсырма: «Бақылау
нәтижелерін талдау»
1-сұрақ «Тапқырлар» тобына
қойылады.
Жүргізуші: Өсімдік бөліктерін
атаңдар?
-
Зэ пат оф флауэс – рутс, ливс,
флауэс. Әр бөлік маңызды қызмет атқарады.
-
Бірінші ыдыстағы бұл – өскін.
Бұны біз суға салып қояюымыз керек.
-
Екінші ыдыстағы тамырланған
өскін. Тамыр арқылы өседі, қоректенеді,
көбейеді.
-
Үшінші ыдыстағы тамыры арқылы
отырғызылған гүл. Гүлдер бөлменің ауасын
тазартады.
-
Цветы дышат с помощью листьев,
поэтому мы должны протирать листья.
2-сұрақ «Бақылаушылар» тобына
қойылады.
Жүргізуші: Тұқымдардың қалай өнетінін
білдіңдер?
-
Тұқым өсімдіктің көбеюін
қамтамасыз ететін бөлігі.
-
Тұқымды екі күн суға салып,
өнуін бақыладық.
-
Ыдыстағы топырақты қопсытып
алып, тұқымдарды топырақ арасына саламыз, үстіне су құйып,өсіп
өнгенін бақыладық.
-
Нәтижесінде тұқымдардан қияр,
қызанақ, пияз, сарымсақ және шөптің өсіп шыққанын
көрдік.
-
Фо гуд грәуз оф пләнтс нид -
уотэ, эйә, лайт энд хит.
3-сұрақ «Зерттеушілер» тобына
қойылады.
Жүргізуші: Ағаштан қандай өзгерістерді
байқадыңдар?
-
Уи фелд зэ башэс оф триз, зэн
уи пут ит инзэ уотә.
-
Суда тұрған бұталарда
бүршіктер пайда болғанын бақыладық.
-
Бүршіктерден жапырақтар өсіп
шыққанын көрдік. Нәтижесінде бұталардың балабақша ауласына
отырғызуға дайын екенін білдік.
-
Осы бұтаны бақылай отырып,
жаңаны танысақ деген оймен кристалдардың көмегімен шыршаны
өсірдік.
-
Ёлка – это вечнозелёное хвойное
дерево. Символ Нового
года.
-
Мен сіздерге осы кристалдардың
көмегімен ағаштың өсуін тәжірибе жасау арқылы көрсетемін.
Тәжірибені бақылауға бір адамды ортаға
шақырамыз.
Сергіту сәті: (Оп – оңай)
«Еңбек бәрін жеңбек»
Тазалықпен дос болу ол
оп-оңай,
Үй шаруасын бастауың да
оп-оңай
Бәрі таза, дап,
дайын,
Болып тұрсын
әрдайым
Көз қорқақ, қол
батыр,
Бәріде
оп-оңай
Оп-оп, оп-оңай 3
рет
Бізге бәрі
оп-оңай.
4-тапсырма: «Бәрін білгім
келеді?» дидактикалық ойын
1. «Тапқырлар»
тобы
Жүргізуші: «Гүлдің өсу реттілігін
орналастыр!»
Шарты: Интербелсенді тақтадан гүлдің
жапырағында орналасқан сурет қиындыларын күлтелердегі қалташаларға
гүлдің реттілігін орналастыру керек.
2. «Бақылаушылар»
тобы
Жүргізуші: «Өсімдіктің бөліктерін
көрсет!»
Шарты: балаларға гүлдің бөліктерінің
суреттері бейнеленген нөмірлі карточкаларды таратып, өсу
реттілігімен бөлініп тұруды ұсыну.
3. «Зерттеушілер»
тобы
Жүргізуші: «Өсімдіктерге қалай күтім
жасау керек?»
Шарты: Сурет бойынша өсімдіктерге
күтім жасау үшін қолданылатын құрал-саймандарды пазлы арқылы тауып
орналастырады және оларды қалай қолданатынын, әрі күтім жасауын
түсіндіреді.
Рефлексифті-түзетушілік:
Жүргізуші: Балалар, жинаған ұпай
сандарыңды есептеп көріңдер. Жарайсыңдар, балалар, сендер
викториналық ойынға белсене қатысып, жас ізденімпаз екендеріңді
дәлелдедіңдер. Сол үшін сендерді, тапқырлықтарың, байқампаздықтырың
үшін сыйлық беремін. Сау болыңдар,
балақайлар!
Ойын: «Тышқан мен
мысық»
Шарты: Мысық қай баланың қолындағы
тышқанның құйрығын басып қалса, сол бала қойылған сұраққа жауап
береді.
Ойынды бірнеше рет қайталай
отырып, балаларға сұрақ қоя отырып, оұу ұызметін
аяқтау.