Материалдар / Ашық оқу қызметі "Терезе алдында не өсіп тұр?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық оқу қызметі "Терезе алдында не өсіп тұр?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілерін керек оқу қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
1988
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


КМҚК «Алпамыс» балабақшасы


















«Терезе алдында не өсіп тұр?»

(Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі)







Тобы: «Жас ізденімпаз» ересек

Тәрбиеші: Абжалиева Е.
























2018 оқу жылы




Күні:

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Терезе алданда не өсіп тұр?»

Мақсаты:Балаларды жаңа бөлме өсімдіктермен таныстыру.Тәжірибелік – тәжірибе алдық жұмыстарға деген қызығушылықтарын ояту.Бақылау нәтижелерін салыстыра отырып талдау және қорытынды жасай алу қабілеттерін дамыту.Зерттеушілік мінез- құлық пен « жаңаны танысам » деген құлшыныстарын дамыту.

Көрнекі-құралдар: бөлме өсімдіктері, су, ыдыстар,интербелсенді тақта, тұқымдар, бұталар, т.б. 

Әдіс тәсілі:көрсету, бақылау, тәжірибелік, сұрақ-жауап, жұппен жұмыс, ойын.

Технология: Ақпараттық, ойын

Билингвалды компонент: гүлдер-цветы-flowers, шөп-трава-grass,көкөністер-овощи-produce.

Мотиватциялық қозғаушы

Тәрбиеші келген қонақтармен үш тілде сәлемдеседі

-Сәлеметсіздер ме! Здраствуйте! Hello!

-Құрметті қонақтар, бүгінгі «Жас ізденімпаз» ересектер тобының жаратылыстану оқу қызметіне қош келдіңіздер! Бізбен бірге өсімдіктер әлеміне бірге қадам басқыларыңыз келеді ме? Ендеше, тапқыр да, ақылды балаларымды ортаға шақырайын.


  • «Тапқырлар» тобы

  • «Бақылаушылар» тобы

  • «Зерттеушілер» тобы


Әр топ өздерінің ұрандарын айтады


«Тапқырлар» тобы: Біз тапсырмалардың шешімін тез таба аламыз.


«Бақылаушылар» тобы: Мы любим наблюдать за растениями.


«Зерттеушілер» тобы: Біз өсімдіктердің ғажайып әлемін зерттейміз. (Уи рисөч уэлд оф плэнтс)


-Балалар, «Не, қайда, қашан?» викториналық ойынын бастауға дайынбыз ба? (Иә)



Жүргізуші: Сәлем, балақайлар! Біздің кішкентай бүлдіршіндеріміз өсімдіктер әлемінің ғажайыптарын тани түспек. Біздің зерттеуден өткен еңбектерімізді сіздерде үйрене аласыздар. Сонымен балақайлар, «Не, қайда, қашан?» викториналық ойынына қош келдіңіздер!


Ұйымдастырушы-ізденушілік:

Жүргізуші: Балалар, әрбір тапсырманы мұқият орындасаңдар, ұпайлар беріледі.


1-тапсырма: «Сен не білдің?»


1-сұрақ «Тапқырлар» тобына қойылады.


Жүргізуші: -Балалар, терезе алдында нелер өсіп тұр, атын атаңдар?


«Тапқырлар» тобы: Терезе алдында өсімдіктер өсіп тұр. Олар – гүлдер, шөптер, көкөністер.


Билингвалды компонент: гүлдер-цветы-flowers, шөп-трава-grass,көкөністер-овощи-produce.


Жүргізуші: Жарайсыңдар! (қуаныш дабылы естіледі)


2-сұрақ «Бақылаушылар тобына қойылады.


Жүргізуші: Балалар, терезе алдында қандай бөлме гүлдері бар? (фикус, қазтамақ, жүсіптің сұлулығы, хлорофитум, фиалка)


Жүргізуші: Жарайсыңдар! (қуаныш дабылы естіледі)


3-сұрақ «Зерттеушілер» тобына қойылады.


-Терезе алдында қандай көкөніс түрлері бар? Оларды ата және пайдасын айт. (қызанақ пен қиярдан салат жасаймыз, сарымсақтан тұмаудан сақтану үшін алқа жасап тағамыз, пиязды аналарымыз тағамдарға қосады)

Жүргізуші: Жарайсыңдар! (қуаныш дабылы естіледі) Жүргізуші: Сендер 1-тапсырманы жақсы орындадыңдар. Келесі тапсырманы мұқият тыңдаңыздар.


Топтарға ұпай сандарын беру (5 немесе 10 ұпай)


Жүргізуші: Балалар, менің көмекшілерім сендерге жұмбақ жасырады, шешімін табуға дайынбыз ба? Ендеше бастайық. Ортаға әр топтан бір баладан шығып, конверттерді таңдайсыңдар. Қай конвертте кімнің суреті бар, сол көмекшімнің жұмбағын тыңдаңыздар.


2-тапсырма: «Жұмбақтың шешімін тап»


Айяның жұмбағы

Өзі сондай нәзік, Су құйсаң кетеді.
Алақаның жайып. (Гүл)


Машаның жұмбағы

Қыста киімін тастайды,
Көктемде киіне бастайды. (Ағаш)


Дараның жұмбағы

Жылт - жылт етеді
Жылғалардан өтеді (Су)



3-тапсырма: «Бақылау нәтижелерін талдау»


1-сұрақ «Тапқырлар» тобына қойылады.


Жүргізуші: Өсімдік бөліктерін атаңдар?


  • Зэ пат оф флауэс – рутс, ливс, флауэс. Әр бөлік маңызды қызмет атқарады.

  • Бірінші ыдыстағы бұл – өскін. Бұны біз суға салып қояюымыз керек.

  • Екінші ыдыстағы тамырланған өскін. Тамыр арқылы өседі, қоректенеді, көбейеді.

  • Үшінші ыдыстағы тамыры арқылы отырғызылған гүл. Гүлдер бөлменің ауасын тазартады.

  • Цветы дышат с помощью листьев, поэтому мы должны протирать листья.


2-сұрақ «Бақылаушылар» тобына қойылады.


Жүргізуші: Тұқымдардың қалай өнетінін білдіңдер?


  • Тұқым өсімдіктің көбеюін қамтамасыз ететін бөлігі.

  • Тұқымды екі күн суға салып, өнуін бақыладық.

  • Ыдыстағы топырақты қопсытып алып, тұқымдарды топырақ арасына саламыз, үстіне су құйып,өсіп өнгенін бақыладық.

  • Нәтижесінде тұқымдардан қияр, қызанақ, пияз, сарымсақ және шөптің өсіп шыққанын көрдік.

  • Фо гуд грәуз оф пләнтс нид - уотэ, эйә, лайт энд хит.


3-сұрақ «Зерттеушілер» тобына қойылады.


Жүргізуші: Ағаштан қандай өзгерістерді байқадыңдар?


  • Уи фелд зэ башэс оф триз, зэн уи пут ит инзэ уотә.

  • Суда тұрған бұталарда бүршіктер пайда болғанын бақыладық.

  • Бүршіктерден жапырақтар өсіп шыққанын көрдік. Нәтижесінде бұталардың балабақша ауласына отырғызуға дайын екенін білдік.

  • Осы бұтаны бақылай отырып, жаңаны танысақ деген оймен кристалдардың көмегімен шыршаны өсірдік.

  • Ёлка – это вечнозелёное хвойное дерево. Символ Нового года.

  • Мен сіздерге осы кристалдардың көмегімен ағаштың өсуін тәжірибе жасау арқылы көрсетемін. Тәжірибені бақылауға бір адамды ортаға шақырамыз.


Сергіту сәті: (Оп – оңай) «Еңбек бәрін жеңбек»

Тазалықпен дос болу ол оп-оңай,

Үй шаруасын бастауың да оп-оңай

Бәрі таза, дап, дайын,

Болып тұрсын әрдайым

Көз қорқақ, қол батыр,

Бәріде оп-оңай

Оп-оп, оп-оңай 3 рет

Бізге бәрі оп-оңай.


4-тапсырма: «Бәрін білгім келеді?» дидактикалық ойын


1. «Тапқырлар» тобы


Жүргізуші: «Гүлдің өсу реттілігін орналастыр!»


Шарты: Интербелсенді тақтадан гүлдің жапырағында орналасқан сурет қиындыларын күлтелердегі қалташаларға гүлдің реттілігін орналастыру керек.


2. «Бақылаушылар» тобы


Жүргізуші: «Өсімдіктің бөліктерін көрсет!»


Шарты: балаларға гүлдің бөліктерінің суреттері бейнеленген нөмірлі карточкаларды таратып, өсу реттілігімен бөлініп тұруды ұсыну.


3. «Зерттеушілер» тобы


Жүргізуші: «Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек?»


Шарты: Сурет бойынша өсімдіктерге күтім жасау үшін қолданылатын құрал-саймандарды пазлы арқылы тауып орналастырады және оларды қалай қолданатынын, әрі күтім жасауын түсіндіреді.

Рефлексифті-түзетушілік:


Жүргізуші: Балалар, жинаған ұпай сандарыңды есептеп көріңдер. Жарайсыңдар, балалар, сендер викториналық ойынға белсене қатысып, жас ізденімпаз екендеріңді дәлелдедіңдер. Сол үшін сендерді, тапқырлықтарың, байқампаздықтырың үшін сыйлық беремін. Сау болыңдар, балақайлар!

Ойын: «Тышқан мен мысық»

Шарты: Мысық қай баланың қолындағы тышқанның құйрығын басып қалса, сол бала қойылған сұраққа жауап береді.

Ойынды бірнеше рет қайталай отырып, балаларға сұрақ қоя отырып, оұу ұызметін аяқтау.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!