Басталуы
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Құндылықтарды еске түсіру.
Өткен сабақты қайталау
сұрақтары:
Кестелеу қолданылады
ма?
Оқушылар жауап беріп, бүгінгі
сабақтың тақырыбы кестелеу өнеріне қатысты екендігін аңғаруы
мүмкін.
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне
сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы
оқушылар қайталау сұрақтарына жауап
береді
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Оқулықтағы түсінік темелер мен
беріл ген сурет тер
|
Ортасы
|
Оқушыларды жаңа тақырып пен
оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап
шығу.
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін
оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және
көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас
кесте, біз/тамбурлы кесте
және
т.б.), материалдар (мата және
жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге
арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар,
қазақтың ұлттық, әлемдік кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен
бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратын бейнеролик
көрсету.
Тақырыпты бекіту үшін келесі
сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме
ұйымдастыру:
-
Сәндік-қолданбалы өнердің
қандай түрлері бейнероликте көрсетілді?
-
Ол туындылар қалай
аталады?
-
Орындалу тәсілдері жайлы не
айтып бере аласыздар?
Бұйымды жасау үшін қандай
материалдар қолданылған?
Әңгімелесу барысында оқушылар
осы сала бойынша алдыңғы білімдерін толықтырып, жаңа мәліметтермен
танысады.
Жаңа кілттік сөздер мен
терминдерді өз сурет дәптерлеріне енгізіп, глоссарий тізімін
толықтыру.
Оқушыларға кестеленген
бұйымдар ұсынылады. Бұйым бойынша қысқаша мәліметтерді сурет
дәптерлеріне жазу. Осы арқылы оқушылар заттарды сипаттау бойынша
алғашқы дағдыларын дамытады.
тапсырма №
1.
1.Кесте сөзінің анықтамасын
табыңдар
а.)Табиғи жүннен түрлі мүсін композицияларын, әшекей бұйымдарын
жасайтын, сәндік қолөнер түрі
б.)Мата бетіне әртүрлі боялған
жіптермен, жібек зерлермен сурет, өрнек салып тігу арқылы жасалатын
сәндік қолөнердің бір түрі.
в.)Тоқыма станоктарында мата өндіретін сәндік қолөнердің бір
түрі
г.)Мата бетіне әртүрлі бояулармен сурет салу арқылы жасалатын
сәндік қолөнер түрі
2. Кесте мен тігістер нешеге бөлінеді?
Есептік
,еркін
Бұйымды көркемдік кестемен
безендіру үшін композиция құрастыру.
Нобай.
Жұмыстың бірінші кезеңінде
оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ
бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық
заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып
құрайды.
Бұл тапсырманы орындауда сызба
құралдарын, шаблондар мен суреттерді
қолданады.
Одан кейін оқушылар қажетті
материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері)
және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен
түстік шешімді таңдайды.
Сабақ соңында оқушылар
өздерінің нобайларын бір-біріне көрсетіп, бағалайды, ұсыныстар
жасайды.
Орындалған жұмыстар мен
оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар
беру.
|
Оқушылар
топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен
бөліседі
Жауабын зерттеу
дәптеріңе жазып, суретке
түсіреді.
|
Дискриптор
Кестелеу қолөнерінің негізгі
түрлерін білу;
шығармашылық нобай орындауда
бірнеше идеялар ұсынады;
өз бетінше жұмыс жасай
алады;
түстерді дұрыс үйлестіре
алады;
|
Бейне ролик «Кесте
өнері»
көрнекілік заттар: ине,
мулине, ирис жіптері, оймақ, кергіш, қайшы, кесте
түрлері
|