Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
таңдау әдісі және қосу мен азайту амалдарының
байланысы негізінде теңдеулерді
шешеді
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады
қосу мен азайту арасындағы байланыстар
негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектерді
қолданады
Кейбір оқушылар
орындай алады:
кез келген теңдеуді шешуге қажетті тәсілді
таңдай біледі
|
Пәнге қатысты лексика
мен терминологиясы:
Теңдеу,
белгісіз азайғыш, белгісіз азайтқыш,айырманың мәні,белгісіз
қосылғыш; қосындының мәні;
Диалог пен жазуға пайдалы сөз
тіркестері:
- Теңдеу дегеніміз
не?
-Белгісіз компоненті бар өрнекті қалай
атаймыз?
-
Белгісіз қосылғышы бар теңдеуді қалай
шешеміз?
-
Белгісіз азайғышы бар теңдеуді қалай
шешеміз?
-
Белгісіз қосылғыш болып не
табылады?
-
Белгісіз азайғыш болып не табылады?
|
Сабақтың
басы
5
минут
Тыңдалым,
Айтылым
5
минут
Жазылым,
Айтылым
5
минут
|
Ширату. Психологиялық
ахуал.
Күлім қағып қолымды,
бір, екі, үш деп соғайын
Қарап тұрған
көршіме, қолымды мен
бұлғайын
Жылы-жылы сөзбенен,
жүрегімді сыйлайын
Бүгінгі ашық
сабаққа, сәттілік мен
жолдайын
«Кіріспе»
-Балалар, біз өткен сабақтарда белгісіз сан, әріпті өрнек,
санды өрнек, теңдік деген ұғымдармен таныс болдық. Ал, бүгін
«теңдеу» деген ұғыммен танысамыз. Ол үшін бейнежазбаға назар
аударайық.
Мұғалім
бағалауы. Мен қалыптастырушы
бағалаудың «Мұғалім
шолуы» әдісін алдым. Мұғалім оқушының
тақырыпты түсінуіне қол жеткізу үшін сұрақтарды қолдана отырып,
ойларын байқайды.
1- тапсырма. Ұжымдық
жұмыс
Бұл жұмыс жеке
орындалады.
Бағалау: оқушының өзін-өзі
бағалау
«Құрастыр, сосын жауап
бер» әдісі
(Өрнекті қалай құрастырдың?
Өзіңе ризасың ба?
2- тапсырма. Жеке
жұмыс
Аңдарға қима қағаздарды
пайдаланып, өз өрнектерін табуға
көмектесіңіз.
Дескриптор:
-
Санды өрнектерді
анықтайды және оқиды;
-
Әріпті өрнектерді
анықтайды және оқиды;
-
Теңдікті анықтайды
және оқиды;
-
Теңдеуді анықтайды және
оқиды;
|
1. санды
өрнек
2. әріпті
өрнек
3.
теңдік
4.
теңдеу
(саяхаттап жүріп, кездескен
заттары арқылы бағалау)
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
Жазылым,
Сергіту
сәті
3
минут
Жазылым,
5
минут
6
минут
Айтылым
Жазылым.
3
минут
|
Белсенді оқу
әдістері .
“Ойлан да,
құра” әдісі бойынша жұмыс дәптерімізді
ашып берілген тапсырмаларды
орындаймыз.
1-
тапсырма.
Теңдік дұрыс болу үшін х-тің
орнында қандай фигуралар тұруы тиіс? Олардың суретін
сал.
2-
тапсырма.
Теңдеуді шеш. Х неге тең?
Қосылған заттарды
боя.
Мұғалім
бағалауы. Мен қалыптастырушы
бағалаудың «Серпілген
сауал» әдісін алдым. Мұғалім оқушының
тақырыпты қаншалықты түсінгенін анықтау үшін сұрақтар
қояды.
Сергіту сәті "Ата-ананы
тыңдаймыз"
“Өз бетімен
жұмыс”
Бірін-бірі
бағалау. «Не
жақсы» әдісі.
Саралау
тапсырмалары
Саралаудың
«Қарқын» тәсілі
Қ.Т. 1-
деңгей
20+10
10+20
5+7
7-5
Қ.О.
2-деңгей
20-(10-5)=
5+(7+3)=
Қ.Ж.
3-деңгей
X+2=12
Қ.Б. Бағалау:
оқушының өзін-өзі
бағалау
“Жетістік
баспалдағымен” өзін-өзі
бағалау
|
|