Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ

Автор:Султанбекова Жанна Алшеновна
Бағыты: Балабақша
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-07-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Балабакша тәрбешісіне қажет

Мектеп: «Бөлек батыр атындағы орта мектеп» КММ Күні: 12.04.2019жыл Сынып: 3

Сабақтың тақырыбы:

Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 3.1.2.11 мынадай жағдайларда: 28∙3, 269∙2, 84:3, 538:2 екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Сабақтың мақсаты
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Бағалау критерийіБілім алушы
  • Жұп және тақ мәндес сандарды сәйкестендіреді.

  • Қазақ халқының ұлы ағартушылары туралы біледі

  • Разрядттан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту арқылы берілген есептерді бағандап шығарады

  • Өрнектерді шығару жолдарын және амалдардың орындалу ретін анықтайды.

  • Өрнектерді баған түрінде жазып есептер шығарады.

  • Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай көбейтеді және бөледі

  • Тілдік мақсаттар
    Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктеріне білім беру құндылықтарын дарыту мақсатында оқушыларды үнемділікке, шынайы өмірде қолдана білуге үйрету.
    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта т.б.
    Пәнаралық байланыс
    Бастапқы білім
    Сабақтың жоспарланған кезеңі

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
    Ресурстар
    Сабақтың басы







    Сабақтың ортасы

    12 минут













    № 1 – ТапсырмаБО «Сәйкестендіру» тәсілі Қазақ халқының ұлы ағартушылары туралы жалпы мәліметті сұрақ- жауап арқылы түсіндіріп ашу. Әдебиеттік оқу пәндерімен байланыстырып, шынайы өмірден мысалдар келтіру.





    дәптермен жұмыс



    Сызбалар мен суреттер



























































































    А деңгейі2. Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.


    5минут





























    7минут
    80:20=2 20:5=3

    609+(12+21)х3 (401-113х3)+214213х3-122х3 314х2+123х3980-141х2 1000-212х4+81
    Аудио







    Оқулықтар мен сызбалар
    10 минутӘ)Мәнерлеп оқудан өткізілетін байқауға 48 ұл және 36 қыз қатысты.Оларды әр топқа 4-тен бөлді.Барлығы қанша топ болды?

    сызбалар





















    Сабақтың соңы







    Саралау- cіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? «Бағдаршам» әдісі өзара бағалайдыЕгер білім алушы деңгейіне байланысты орындап отырса, онда ол табыс баспалдағының қандай бір сатысына көтерілгенін біледі, солай өзін-өзі бағалайды.өзін-өзі бағалау, дескрипторлардың орындалуына байланысты +/- таңбасын қою арқылы бағалау
    Денсаулық қауіпсіздігі мен ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану?

































    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.