Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Oқyшылapдың oйын жинaқтay үшін
«Шaттық шeңбepінe» тұpғызып, тілeк aйтy.
Тoпқa
бөлy
«Мoнeтaлap түpі» әдіcі apқылы
тoпқa бөлy.
Әмияннан монета алғызып,
топтастыру.Олармен не істеуге болатынын сұрап, жауабын
тыңдау.
мoнeтaтүpле
рі,
әмиян
Сабақтың
ортасы
7
минут
7
минут
7
минут
ІІ. Жаңа
сабақ:
«Миға
шабуыл»әдісі арқылы айналымдағы
монеталар мен ақшаларды көрсету арқылы бүгінгі сабағымыз «ақша»,
«теңге» жайында өрбитініне көз жеткізу.
ҚР –да 1993 жылы 15 қарашада
ұлттық валюта айналысқа түскендігін айту.
Үштілде тірек сөздер
қолдану:
Ақша-деньги-money
Монета-монета-coin
Теңге-тенге-tenge
слайд
ақша
түрле
рі
№1(Т.Ж.) «Адал дүкен»
ойынын
Ұйымдастырып, мынадай тапсырма
бердім.
Тапсырма: Әр топтан бір
оқушыдан шығып, өзіне керегін сатып алу арқылы сауда
жасау.
Дескриптор:
Монеталардың құнын
таниды,қолданады.
Монеталарды пайдаланып төлем
жасайды.
ҚБ:
«Жетон тарату»
арқылы.
Мақсаты:Ақшаға қажетті заттарды сатып
алуға болатынына көз жеткізу. Дүкеншінің жоқтығын
пайдаланбай,төлемді өздері жасап, қайтарымды дұрыс алуға, адалдыққа
үйрету. Монеталарды танып,қолдана білуге,үнемшілдікке баулу.
Белсенді іс-әрекет жасау арқылы оқу мақсатына қол
жеткізу.
Тиімділігі: Сыни тұрғыдан
ойлау, проблемаларды шешу дағдысы
қалыптасады.
слайд,
касса,
қажет
ті
заттар,
монета
лар
№2(Ж.Ж.) «Кім жылдам?»
әдісі.
Теңгелік монеталарды
пайдаланып, өрнек құрастыру. Оларды
шығару.
Жауабы:
а) 2 тг
+3тг+1тг=6
ә)
3тг+1тг+4тг=8
б)
4тг+1тг+1тг=6
в)
2тг+3тг+2тг=7
Дескриптор:
Өрнек
құрастырады.
Өрнектің мәнін
табады.
ҚБ:
«Жетон тарату»
арқылы.
Мақсаты:Монеталарды пайдалана
отырып,түрліше өрнек құрату.Оларды шығару арқылы оқу мақсатына қол
жеткізу.
оқулық
Сергіту
сәті
2
минут
«Теңге алу»
ойыны
Әуен тоқтағанға дейін әр топ
таяқтан жасалған атпен жүгіріп келіп,
ыдысқа
салынған тиынды іліп алуы
қажет.
әуен,
таяқтан
жасал
ған
ат,
ыдыс
тар,
монета
лар
7
минут
№3(Ө.Ж.) Дәптермен
жұмыс
Тапсырма:
Монетадағы сандарды өсу
ретімен сызық арқылы қосу.
Монеталарды өсу,кему ретімен
орналастыру.
Дескриптор:
Өсу ретіне қарай сызықпен
қосады.
Заңдылықты сақтап,монеталарды
орналастырады.
ҚБ:
«Жетон тарату»
арқылы
Мақсаты:Монета арқылы сандардың
өсуін,орналасу ретін шатастырмай оқу мақсатына қол
жеткізу.
74-жұмыс парағы
Ақша.
Теңге
дәптер,
қарын
даш,
қалам
Сабақтың
соңы
5
минут
(Ұ.Ж.)
«Ашық микрофон» әдісі
арқылы сабақты қорыту.
Қажетті затты сатып алу үшін
не керек?/ақша/
Металдан жасалған
ақша?/монета/
Қазақтың ұлттық
валютасы?/тенге/
Тенге күні/15
қараша/
микро
фон
Саралау
Саралау-оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлай
сыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың
материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасы
ның
сақталуы
«Тапсырма»
әдісібойынша
оқушылар суреттен әртүрлі
номиналды құндылықтағы монеталарды табады, санайды,
қосады.
Өзіндік жұмысты орындау
барысында анықталған саралау тәсілінің «Қарқын»
әдісібойынша деңгейі жоғары
оқушыларға мынадай тапсырма беріледі:
50 теңгені қанша әдіспен
құрастыруға болады?
«Жетон тарату»
әдісі
Бағалау
Сабағымда барлық тапсырмаларды
орындау барысында «Жетон тарату» әдісі арқылы бағалап
отырдым.
«Кім жылдам?» әдісі мен жұптық
жұмыс орындау кезінде теңгелік монеталарды пайдаланып, өрнек
құрастыру.Оларды шығару тапсырмалары
беріледі.
Осы тапсырмалар негізінде
мынандай дискриптор алынады
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз